MSc Marketing a spotřební psychologie
University of Sussex Business School
Klíčová informace
Umístění kampusu
Brighton, Spojené království
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
1 rok
Tempo
Plný úvazek
Školné
GBP 22 500 / per year *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* Domácí studenti: 12 450 £ ročně pro studenty na plný úvazek. Mezinárodní studenti: 22 500 GBP ročně pro studenty na plný úvazek
Připojte se k nám na akademické půdě na náš Masters Open Day v sobotu 2. března
Seznamte se s naší fakultou Business School a objevte ten správný kurz pro vás.
Úvod
Klíčová informace
- Doba trvání: 1 rok na plný úvazek
- Datum zahájení: září 2021
- Podat žádost do: 1. srpna 2021 (mezinárodní), 1. září 2021 (Velká Británie)
- Top 10 ve Velké Británii pro podnikání a ekonomiku (Times Higher Education World University Rankings 2020)
- 3. místo ve Velké Británii za roční příjem z výzkumu v letech 2015--2019 (Chartered Association of Business Schools)
- Top 10 ve Velké Británii pro psychologii (Times Higher Education World University Rankings by Subject 2021)
Naučte se, jak úspěšné organizace používají psychologii k pochopení chování spotřebitele, a získejte dovednosti pro aplikaci psychologie v obchodním kontextu. Psychologie spotřebitele je klíčem k:
- Porozumění chování kupujícího
- Umožnění organizacím navrhovat inovativní produkty
- Vytváření efektivních komunikačních zpráv.
Tento kurz vás připraví na kariéru navazující na obě disciplíny - ať už chcete pracovat v marketingu, nebo aplikovat psychologické teorie do světa podnikání. Vaše studia vyvrcholila výzkumným projektem, který propojuje marketing a psychologii.
Budete těžit z akademických znalostí a průmyslových zkušeností School of Psychology and the University of Sussex Business School .
Akreditace
University of Sussex Business School je akreditována EQUIS, nejkomplexnějším institucionálním akreditačním systémem pro obchodní a manažerské školy. Akreditace zajišťuje přísnou kontrolu kvality, srovnávání s mezinárodními standardy a je uznávána po celém světě.
Vynaložíme veškeré přiměřené úsilí, abychom vám poskytli kurzy, služby a vybavení popsané v tomto prospektu. Možná však budeme muset provést změny kvůli významnému narušení, například v reakci na COVID-19. |
Vstupní požadavky
Požadavky Spojeného království
Požadavky na titul
- Za normálních okolností byste měli mít vyšší vysokoškolský diplom druhého stupně (2,1) nebo vyšší.
Specifické požadavky na předmět
- Vaše kvalifikace může být v jakémkoli předmětu. Do kurzu vás mohou také zahrnout, pokud máte jiné odborné kvalifikace nebo zkušenosti se stejným postavením.
Mezinárodní požadavky
Požadavky anglického jazyka
- IELTS (akademický): Standardní úroveň (6,0 celkem, z toho alespoň 5,5 v každé složce).
Podpora anglického jazyka
- Pokud nesplňujete anglické jazykové požadavky pro svůj titul, možná budete moci absolvovat předsezónní kurz.
Informace o přijetí pro uchazeče
Jak se přihlásit
- Přihlásíte se do Sussexu pomocí našeho postgraduálního aplikačního systému.
Osobní prohlášení
- Ano. Jako součást své žádosti musíte předložit osobní prohlášení.
Moduly
Tyto moduly plánujeme spustit v akademickém roce 2021/22. Mohou však nastat změny v těchto modulech v reakci na COVID-19 nebo v důsledku dostupnosti zaměstnanců, poptávky studentů nebo aktualizací našeho vzdělávacího programu. Je možné, že nebude možné vzít některé kombinace modulů z důvodu časových omezení. Svým uchazečům co nejdříve dáme vědět o podstatných změnách modulů.
Core moduly
Základní moduly jsou přijímány všemi studenty kurzu. Poskytují vám pevný základ ve vybraném tématu a připravují vás, abyste prozkoumali témata, která vás nejvíce zajímají.
Podzimní výuka
Jarní výuka
- Pokročilá marketingová analýza
- Uplatňování psychologie v obchodních a politických kontextech
- Současné aplikace ve spotřební psychologii: Neuromarketing a další
- Marketingová etika a společnost
- Psychologické metody pro marketing a spotřebitelský výzkum
Letní výuka
Možnosti
Vedle svých základních modulů si můžete vybrat možnosti, které vám rozšíří obzory a přizpůsobí váš kurz vašim zájmům. Tento seznam poskytuje přehled našich možností, které jsou průběžně kontrolovány a mohou se změnit, například v reakci na zpětnou vazbu studentů nebo nejnovější výzkum.
I když je naším cílem, aby studenti využili své preferované kombinace možností, nelze to zaručit a bude to podléhat časovému rozvrhu. Možnosti mohou být seskupeny, a pokud ano, studenti si budou moci vybrat stanovený počet možností z výběru dostupného v konkrétní skupině.
Jarní výuka
Jarní a letní výuka
Poplatky a stipendia
Poplatky
- Domácí studenti: 12 450 £ ročně pro studenty na plný úvazek
- Studenti Normanských ostrovů a ostrova Man: 12 450 £ ročně pro studenty na plný úvazek
- Mezinárodní studenti: 22 500 GBP ročně pro studenty na plný úvazek.
Pokud jste mezinárodně financovaný student, musíte zaplatit zálohu na školné.
Jak mohu financovat svůj kurz?
Stipendia
Naším cílem je zajistit, aby každý student, který chce s námi studovat, byl schopen navzdory finančním bariérám, abychom nadále přitahovali talentované a jedinečné jednotlivce.
Pracujte při studiu
Naše centrum kariér a zaměstnatelnosti vám může během studia pomoci najít práci na částečný úvazek.
Kariéra
Naše marketingové a spotřebitelské psychologie MSc otevírá možnosti kariéry v marketingu a psychologii. Připravte se na celou řadu rolí včetně:
- Rychle se pohybující spotřební zboží (FMCG)
- Maloobchodní marketing
- Správa značek
- komunikace
- Vztahy s veřejností
- Průzkum trhu
- Správa spotřebitelského přehledu
- Poradenství
- Inovace zboží a služeb
- Sociální marketing a správa kanálů.
Kariérní možnosti
Náš MSc marketingu a psychologie spotřebitele otevírá kariérní možnosti v marketingu i psychologii. Připravte se na řadu rolí včetně:
- Rychle se pohybující spotřební zboží (FMCG)
- Maloobchodní marketing
- Řízení značky
- Komunikace
- Public relations
- Průzkum trhu
- Řízení spotřebitelských poznatků
- Poradenství
- Inovace zboží a služeb
- Sociální marketing a správa kanálů
Galerie
Osnovy
Plánujeme provozovat tyto moduly v akademickém roce 2023/24. Tyto moduly však mohou nastat změny v reakci na COVID-19 nebo v důsledku dostupnosti zaměstnanců, poptávky studentů nebo aktualizací našich osnov. Z důvodu omezení jízdního řádu nemusí být možné provést některé kombinace modulů. Ujistěte se, že při nejbližší příležitosti informujeme naše uchazeče o podstatných změnách modulů.
Základní moduly
Základní moduly přijímají všichni studenti kurzu. Poskytnou vám solidní základ ve vybraném předmětu a připraví vás na prozkoumání témat, která vás nejvíce zajímají.
Podzimní výuka
- Chování kupujícího
- Klasická a současná sociální psychologie
- Výzkumné dovednosti v psychologii
Jarní výuka
- Pokročilá marketingová analýza
- Aplikace psychologie v obchodních a politických kontextech
- Současné aplikace v psychologii spotřebitele: Neuromarketing a další
- Marketingová etika a společnost
- Psychologické metody marketingu a spotřebitelského výzkumu
Letní výuka
- Zpráva o obchodní analýze
Možnosti
Vedle vašich základních modulů, můžete si vybrat možnosti, jak rozšířit své obzory a přizpůsobit svůj kurz vašim zájmům. Tento seznam vám dává chuť našich možností, které jsou průběžně kontrolovány a mohou se změnit, například v reakci na zpětnou vazbu studentů nebo nejnovější výzkum.
I když je naším cílem, aby studenti využili své preferované kombinace možností, to nelze zaručit a bude podléhat harmonogramu. Možnosti mohou být seskupeny a pokud ano, studenti si budou moci vybrat nastavený počet možností z výběru dostupného v jakékoli konkrétní skupině.
Jarní výuka
- Řízení vyjednávání
- Marketing a komunikace v digitální éře
- Strategické řízení značky
Jarní a letní výuka
- Empirický projekt v psychologii spotřebitele
- Empirický projekt v marketingu a spotřebitelské psychologii
Vynaložíme veškeré přiměřené úsilí, abychom vám poskytli kurzy, služby a zařízení popsané v tomto prospektu. Možná však budeme muset provést změny v důsledku výrazného narušení, například v reakci na COVID-19.
Přijímací řízení
Žebříčky
- 1. místo ve Spojeném království za roční příjem z výzkumu v roce 2020/21 (Chartered Association of Business Schools)
- 13. místo ve Spojeném království pro obchod a ekonomiku (The Times Higher Education World University Rankings by Subject 2022)
- = 14. místo ve Spojeném království pro psychologii (The Times Higher Education World University Rankings by Subject 2022)
Poplatek za studium programu
Stipendia a financování
We are pleased to announce that all international applicants, who study a full-time master's course at the University of Sussex Business School, will receive a £2,000 Award towards their overseas tuition fee.
We want to do our best to make sure that all international students have the opportunity to study at our EQUIS and AMBA-accredited schools.