MSc Marketing a Digitální Luxusní a Životní Styl

Všeobecné informace

Přečtěte si více o tomto programu na stránkách školy

Popis programu

Akreditováno francouzskou konferencí des Grandes Ecoles.

MSc Marketing a Digital in Luxury and Lifestyle jsou navrženy tak, aby splňovaly požadavky a potřeby náborových pracovníků v luxusním sektoru, kteří dnes hledají globální 360 ° marketingové dovednosti, a také manažerů, kteří dokonale ztělesňují standardy a vlastnosti marketingového a marketingového programu MSc. Luxusní trh.

Tento program má čtyři hlavní témata:

  • Luxusní kultura a znalost zdrojů inspirace v sektoru Luxusní
  • Marketing a porozumění očekáváním luxusních zákazníků
  • Digitální marketing integrací konceptu dokonalosti uživatelů
  • Management v luxusním sektoru a seznámení s charakteristikami luxusního trhu

Christian Dior a Granville, Coco Chanel a vlajková loď této značky v Deauville, legendární oceánská loď „Le Normandie“, „Barrière“ a Deauville Group, Cosmetic Valley, historie „vyrobených v normandském“ luxusu je dobře zavedená. Toto geografické ukotvení je základem MSc Marketing a Digital in Luxury and Lifestyle. Kromě toho jsme se díky bezkonkurenční odborné znalosti společnosti EM Normandie v oblasti marketingu a digitálního vysílání rozhodli umístit digitální školení do jádra programu, aby se dokonale sladilo s problémy, kterým v současné době čelí luxusní sektor.

Élodie de Boissieu
Akademický ředitel
Výzkumník v oblasti marketingu

Aktiva

  • 360 ° marketingová vize se silným zaměřením na digitální záležitosti v luxusním sektoru s cílem splnit současná očekávání náborových pracovníků v oboru.
  • Pochopení kultury luxusního sektoru a jeho profesí (historie a standardy spojené s luxusními výrobky, odborné znalosti v luxusním sektoru, design atd.), Aby studenti mohli ztělesnit hodnoty tohoto odvětví.
  • Nepřetržité profesionální ponoření: přednášky odborníků s mezinárodními zkušenostmi v luxusním sektoru (kurzy, konference pořádané výrobci luxusního zboží, návštěvy luxusních obchodů, hotelů a restaurací s hvězdičkou), konzultační projekty s klienty luxusního sektoru, stáže, odborné práce.
  • Úvod do mezinárodního obchodu s cílem zahájit profesionální kariéru se zaměřením na všechna luxusní města světa: program je vyučován v angličtině a nabízí kurzy čínského jazyka (volitelné), studijní cesty do zahraničí atd.

135695_pexels-photo-2227774.jpeg

Program

Program MSc Marketing a Digital in Luxury and Lifestyle poskytuje 360 ° vizi výzev a problémů souvisejících s luxusním průmyslem.

  • Osobní a profesionální branding
    • Osobní a profesionální značky v přepychu
    • Metodika výzkumu
    • Čínský jazyk (volitelné)
  • Dějiny a sociologie luxusu
  • Současné umění a design
  • Francouzský dotek a know-how v přepychu
  • Srovnávací strategie v přepychu
  • Luxusní zážitek
  • Nové luxusní zákazníky
  • Management v přepychu
  • Výroba, operace, nákup a dodavatelský řetězec v přepychu
  • Právní prostředí (duševní vlastnictví a GDPR)
  • Finanční analýza
  • Etika a udržitelnost v luxusu
  • Politika lidských zdrojů
  • Správa značky v luxusním - poradenském projektu
  • Podnikatelský plán a rozpočet
  • Marketing v přepychu
  • Marketing v přepychu
  • Distribuční strategie a elektronický obchod v přepychu
  • Vývoj nových výrobků v klenotnictví
  • Merchandising a „Net-chandising“ v luxusním provedení
  • Firemní komunikace
  • Digitální marketing v přepychu
  • Digitální a mobilní marketingové strategie v luxusním a poradenském projektu
  • Vývoj webových aplikací (SEO, SEM, UX, Web Design)
  • Strategie událostí v luxusním a digitálním prostředí
  • Sociální média, elektronická reputace a vlivy v přepychu
  • Challenge Digital Native Monobrand v luxusním provedení
  • Digitální podnikání a KPI
  • Profesionální zkušenost
  • Teze
  • Stáž

Přijetí

Výběr na základě žádosti a individuálního motivačního rozhovoru.
Přihlaste se prostřednictvím online přihlašovacího postupu.

Způsobilost k použití

Program je otevřen:

  • Studenti, kteří mají čtyřletý bakalářský titul nebo ekvivalent.

Pro studenty, kteří mají titul z anglicky mluvící univerzity, není vyžadováno žádné hodnocení v anglickém jazyce. Pro ostatní žadatele jsou jazykové požadavky TOEIC 790, IELTS 6, TOEFL 83.

Vzhledem k situaci Covid-19 a uzavření některých středisek zkoušek nabízíme uchazeči možnost provést jazykový test online, neváhejte nás kontaktovat pro další informace: applyto@em-normandie.fr.

Přijímací řízení

  1. Předložené přihlášky jsou přezkoumávány se zvláštním zřetelem na závažnost spisu a kvalitu akademického a / nebo profesního profilu.
  2. Kandidáti do užšího výběru jsou pozváni na pohovor prostřednictvím Skype s vedoucím akademického programu. Tento rozhovor pomáhá objasnit profil žadatelů, jejich projekty, jejich cíle. Konečné rozhodnutí o přijetí (nabídnuté nebo zamítnuté přijetí) je sděleno několik dní po tomto pohovoru.
  3. Přijatí uchazeči jsou formálně informováni a vyzváni, aby provedli zálohu, později odečtenou z školného. Tato počáteční platba potvrzuje místo kandidáta v programu a poté je vydáno bezpodmínečné potvrzení o přijetí.

Aby naši studenti mohli využívat optimální podmínky učení, jsou místa v našich programech omezená. Počet zbývajících míst se kontroluje po každé přijímací relaci. Kdykoli je kohorta plná, vstupy do programu jsou uzavřeny.

Uzávěrka přihlášek na přijímací zasedání 2020–2021 je 15. května 2020 .

Kromě formuláře žádosti EM Normandie se mezinárodní uchazeči musí obrátit na místní pobočku Campus France, aby usnadnili proces získání víza. Jakmile bude záloha přijata, škola pomůže mezinárodním studentům s jejich vízovými postupy a hledáním ubytování.

Kariéra

Obecné informace o trhu práce

Luxusní sektor, který byl v roce 2018 oceněn na více než 250 miliard EUR (zdroj: Les Echos Etudes, 2019), v současné době prochází výrazným růstem (+8,5% meziročního růstu při konstantních směnných kurzech), který byl tažen zejména zrychlením domácího trhu výdaje v kontinentální Číně. Asijští spotřebitelé, kteří budou od nynějška do roku 2025 představovat polovinu prodeje luxusních výrobků a služeb, mají digitální chování, které je mnohem vyspělejší než chování tradičních luxusních zákazníků (77% Číňanů nakupuje své luxusní výrobky z mobilu, podle poradenská společnost Bain & Co.). Od nynějška budou hráči v luxusním sektoru, kteří chtějí získat nebo udržet si svoji pozici na tomto strategickém trhu, nuceni zvážit digitální ekosystém. Určete tedy atypické dovednosti a profily, které se vyznačují jak afinitou k luxusní kultuře, tak i pokročilými digitálními znalostmi.

Kariérní vyhlídky

  • Produktový manažer
  • Manažer značky
  • Manažer digitálního marketingu
  • Customer Experience Manager
  • Správce událostí
  • CRM Manager
  • Správce kategorií
  • Správce provozu
  • eCommerce Manager
  • Community Manager

Školné na období 2020–2021

  • MSc Marketing a Digitální Luxusní a Životní Styl: 13 500 €
  • Kandidáti za studium svého profilu 50 EUR
  • Od září 2018 budete platit příspěvek CEVC ve výši 91 EUR (příspěvek Vie Etudiante et de Campus) připojením k https://cvec.etudiant.gouv.fr/
  • Členský poplatek 575 EUR pro sdružení Alumni EM Normandie , které vám poskytne přístup ke všem jejich službám a životní členství (není povinné).

Financování

Studentům jsou nabízeny různé možnosti financování jejich studia:

  • Granty: Areál Francie
  • Placené studentské práce nabízené školními Junior Enterprise and Jobs Services
Poslední aktualizace May 2020

Informace o škole

Over the last 25 years, the Chambers of Commerce of Caen and Le Havre have combined their efforts to set up a joint structure in Higher Education for the benefit of their respective towns and regions. ... Čtěte více

Over the last 25 years, the Chambers of Commerce of Caen and Le Havre have combined their efforts to set up a joint structure in Higher Education for the benefit of their respective towns and regions. Today, this effort has given birth to the Ecole de Management de Normandie, a unified and strengthened business school ready to meet both the national and international needs of firms. Méně
Caen , Le Havre , Paříž , Deauville , Rouen , Oxford + 5 Více Méně