Úvod
Přehled programuVe světle digitální revoluce se od studentů očekává zvládnutí dovedností nad rámec počátečního marketingu nebo komunikace. Studenti musí být schopni žonglovat se strategickými přístupy ovládáním komunikačních kanálů a porozuměním technickým nástrojům souvisejícím s digitalizací a dolováním dat. Magistr v komunikaci, marketingu a managementu (C2M) vyškolí kompetentní manažery, kteří rozumějí výzvám internacionalizace značky a digitalizace jak v marketingovém přístupu, tak v komunikaci.
Program C2M poskytne studentům strategické a provozní znalosti tradičních a digitálních marketingových a komunikačních nástrojů. Studenti vytvoří synergii mezi globální strategií společnosti a komunikačním plánem pro všechny zúčastněné strany. Program umožňuje studentům čelit výzvě digitální éry s ohledem na správu dat, rychlost reakce a optimalizaci vztahu se spotřebiteli.
Studenti budou v těchto oblastech vytvářet nové aplikace dat a připojených objektů, přičemž budou zkoumat příležitosti pro nové obchodní modely. Studenti budou požádáni, aby rozvinuli komunikační řešení, která optimalizují elektronický obchod, a to podle nových trendů spotřebitelů zítřka.
Studenti se také naučí, jak nastavit vhodnou komunikační strategii přizpůsobenou novému zákazníkovi a budou vyzváni, aby spojili kvalitu tradičních individuálních vztahů a zkušenostního marketingu s rigorózními a nákladově efektivními metodami masového marketingu.
Program MSc bude doprovázet studenty při získávání nových dovedností, jako je nastavení nových metod poslechu a analýzy, porozumění novému spotřebiteli a nové vysvětlující modely, vývoj nových přístupů k vztahům se zákazníky a přehodnocení marketingu z hlediska legitimity tváří v tvář více aktérů a společenské změny. Manažeři komunikace musí prokázat agilitu ve své organizaci, aby mohli spojit vnitřní síly kolem projektu a vytvořit tak synergii mezi všemi odděleními.
S kampusem, který se nachází v srdci Toulouse, budou studenti vystaveni francouzským komunikačním firmám a budou komunikovat s odborníky z oblasti komunikace v Londýně, Paříži a / nebo Barceloně. Domov v údolí IoT, Toulouse, bude inspirovat studenty v prostředí řízené aplikací.Doba trvání: 12 měsíců
Campus: Toulouse
Jazyk: angličtina
Režim: na plný úvazek
Poplatky za školné: 17000 EUR
Poplatky za podání žádosti: 100 EUR
Příjem: září 2021
Termín: 30. července 2021TBS-accordion__title opened">Silné stránkyTBS-accordion__content">Díky blogům, sítím sociálních médií a urychlenému šíření smartphonů musí být společnosti transparentní. Studenti budou rozvíjet 360 ° vizi klienta a jak řídit informace o digitálním marketingu ve spojení se všemi dalšími dotčenými funkcemi od vytvoření produktu až po marketing a prodej značky a produktu.
Program C2M se zabývá řízením značky a prostřednictvím vztažného marketingu a individuální spolupráce se studenti naučí přejít od orientace produktu na orientaci na zákazníka (včetně zkušeností)
Integrace do klastru SM², ve kterém se studenti naučí analyzovat produkty a služby na konkrétním trhu, sdělovat spotřebitelům relevantní informace o produktech a službách, jak distribuovat produkty nebo nabízet služby na daném trhu a jak plánovat a vyvíjet koncepce výrobků nebo služeb v rámci nových obchodních modelů.