MSc Management Marketing

Všeobecné informace

2 dostupných umístění

Popis programu

Přehled

  • Trvání programu: Jeden akademický rok (na akademické půdě) Projekt konečného řízení (lze dokončit vzdáleně během práce)
  • Požadavky na vstup: Bakalářský stupeň vysokoškolského studia v každém předmětu. plynulost v angličtině
  • Plné poplatky za program: 19 950 EUR / příjem 2021 (kampus Grenoble). Místní poplatky najdete na stránkách zámořského kampusu
  • Umístění kampusu: Grenoble, Francie a Berlín, Německo
  • Jazyk angličtina

Finanční pomoc a stipendia jsou k dispozici

Proč zvolit program MSc Marketing Management?

  • Získejte schopnost rozhodovat o provozních marketingových rozhodnutích na manažerské úrovni.
  • Získejte dovednosti a znalosti potřebné pro podporu marketingové činnosti v mezinárodním prostředí.
  • Učte se od zkušených marketingových profesionálů i od akademických odborníků.
  • Sítě s nejlepšími společnostmi prozkoumat nové možnosti kariéry.
  • Získejte svůj titul z trojnásobné akreditované instituce.

Program

Tento program je navržen kolem klíčových kompetencí, které budete potřebovat při rozvoji úspěšné kariéry v marketingu; pokrývá 4 hlavní oblasti: digitální marketing, strategické řízení, marketingové řízení a základní obchodní dovednosti v 17 kurzech. Zahrnuty jsou také specifické oblasti, jako je výzkum, chování spotřebitelů a řízení vztahů se zákazníky.

Obsah kurzu kladl důraz na současné trendy v marketingu, stejně jako na klíčové problémy, s nimiž se odborníci v oblasti marketingu setkávají.

Program kombinuje akademickou teorii a praktický přístup prostřednictvím případových studií a příkladů z reálného života a poskytuje praktický přístup.

Neustálý rozvoj kritického myšlení a analytických dovedností umožňuje absolventům přijímat zdravá strategická marketingová rozhodnutí na manažerské úrovni v mezinárodním prostředí. MSc Marketing Management se také zaměřuje na měkké dovednosti, jako jsou prezentační techniky a mezikulturní komunikace - nepostradatelné prostředky pro efektivní správu v multikulturním prostředí.

Obsah programu *

* Obsah programu se může změnit

První rok magisterského studia je plný úvazek v Grenoble nebo v Berlíně.

Program pokrývá čtyři klíčové oblasti studia pro obchodníky, každý ze 17 modulů sleduje logické spojení s předchozím.

Rok 1 - Rok kampusu

Týden Úvod a integrace

Teambuildingová akce - setkejte se se svými kolegy, zjistěte, jak budete pracovat

  • Akademické psací a prezentační dovednosti
  • Case-Based Learning Group
  • Moodle e-learningová platforma
  • Knihovní a výpočetní služby
  • Sítě, Sdružení pro kariéru a absolventy
  • Školení a zkoušení dovedností v aplikaci Excel

Digitální marketing

  • Základy digitálu - strategie, plánování a kanály
  • Digitální analytika
  • Marketing obsahu

Strategické řízení

  • Strategický marketing a plánování
  • Marketingová psychologie a chování spotřebitelů
  • Řízení značky a vývoj produktů
  • Řízení marketingu
  • Kvalitní a kvantitativní průzkum trhu

Řízení marketingu

  • Inovace prostřednictvím designu
  • Marketingové metriky a cenové politiky
  • Management vztahu se zákazníky
  • Projektový management

Základní obchodní dovednosti

  • Podnikové finance
  • Účetnictví
  • Interkulturní management
  • Mezinárodní vyjednávání

Capstone Course

  • Integrativní případová studie

* Obsah programu může být rok od roku upravován tak, aby zohledňoval potřeby odvětví. Účast na výuce je povinná.

2. ročník - Projekt konečného řízení

da koherentní s cíli programu. Student se může rozhodnout napsat svůj projekt na téma založené na jeho stáži.

Integrativní marketingová případová studie

Díky existujícímu podnikání poskytne Live Business Case studentům příležitost k reflexi a integraci všech aspektů vyučovaného programu. Studenti budou analyzovat konkrétní marketingový problém ve společnosti a využít své dovednosti a znalosti k kontextualizaci problémů a navrhování řešení. To se děje v malých skupinách av omezeném čase. Posouzení případové studie bude založeno na skupinovém zadání se skupinovou prezentací společnosti.

Cizí jazyky

Program je vyučován v angličtině, ale poskytuje možnost učit se cizí jazyk současně. K účasti na programu se nevyžaduje předchozí znalost francouzštiny. Výuka cizího jazyka je doporučenou (ale nikoli povinnou) volbou programu pro všechny studenty, kteří chtějí pracovat v zahraničí. Non-francouzština reproduktory mají možnost studovat francouzštinu (začátečník k pokročilé úrovni), zatímco francouzština reproduktory mohou si vybrat z množství jiných jazyků na úrovni začátečníka.

Příklady stáží absolventů MSc Marketing Management

Accor Hotels, Adidas France, Altran, Amadeus SAS, British American Tobacco, B-Sharpe, Bulgari, Cartier International, Chanel, Coca Cola, Danone, Google, Hewlett Packard, HSBC, L'Oréal, Mondelez International, Nestle, Nike, Nissan , P&G, PWC, Salomon, Schneider Electric SAS, Siemens Transmission & Distribution, Tommy Hilfiger, Volkswagen, Warner Home Video, Xerox Research Center Europe

Absolventi své marketingové znalosti praktikují nejen v marketingových odděleních, ale také v oblasti prodeje, B2B, exportu a tisku a reklamy.

Svědectví

„Jako absolvent mezinárodních vztahů s 5letou pracovní praxí v oblasti podpory mezinárodního vzdělávání v Mexiku jsem si uvědomil, že k posílení mých obchodních příležitostí a profesních příležitostí bych potřeboval absolvovat magisterský titul.

MSc Marketing na Grenoble Ecole de Management nabídl ideální akademickou a kulturní příležitost studovat v angličtině na špičkové evropské obchodní škole.

Během prvního roku jsem získal obrovské a neocenitelné znalosti z vynikající mezinárodní fakulty a rád studoval v takové multikulturní skupině.

Během druhé části programu jsem cítil privilegovaný přístup na evropský trh práce a stáž ve francouzské technologické společnosti Alcatel-Lucent Enterprise působící ve více než 100 zemích po celém světě.

Mezinárodní kariéra se mi nyní stala otevřenou, když se můj stáž změnil v pracovní nabídku a já jsem se přidal do divize Marketing a komunikace v sídle v Paříži.

Brzy poté mi byla nabídnuta povýšení na pozici ředitele programu Partnerských programů a přesunuta s Alcatel-Lucent do italského Milána. Díky svým zkušenostem v GEM jsem se nyní cítil vybaven mezinárodní kvalifikací a sítí, abych svou kariéru posunul vpřed a dosáhl nepředstavitelných míst. ““

Poslední aktualizace Led 2021

Informace o škole

Grenoble Ecole de Management (GEM) has earned both national and international recognition. More than just a school, GEM represents an open-ended laboratory through which 8,000 students and 500 employe ... Čtěte více

Grenoble Ecole de Management (GEM) has earned both national and international recognition. More than just a school, GEM represents an open-ended laboratory through which 8,000 students and 500 employees learn and work every day to solve complex problems and overcome major challenges for business and society. Méně
Grenoble , Medellín , Grenoble , Tbilisi , Berlín , Moskva , Île-de-France , Singapur + 7 Více Méně