MSc Management Marketing

Všeobecné informace

2 dostupných umístění

Popis programu

Přehled

Trvání programu: Jeden akademický rok (na akademické půdě) Projekt konečného řízení (lze dokončit vzdáleně během práce)

Požadavky na vstup: Bakalářský stupeň vysokoškolského studia v každém předmětu. plynulost v angličtině

Úplné poplatky za program: 19 450 EUR (areál v Grenoble). Viz stránky zámořských kampusů o místních poplatcích

Umístění kampusu: Grenoble, Francie a Berlín

Jazyk angličtina

Finanční pomoc a stipendia jsou k dispozici

Proč zvolit program MSc Marketing Management?

  • Získejte schopnost rozhodovat o provozních marketingových rozhodnutích na manažerské úrovni.
  • Získejte dovednosti a znalosti potřebné pro podporu marketingové činnosti v mezinárodním prostředí.
  • Učte se od zkušených marketingových profesionálů i od akademických odborníků.
  • Sítě s nejlepšími společnostmi prozkoumat nové možnosti kariéry.
  • Získejte svůj titul z trojnásobné akreditované instituce.

Program

Tento program je navržen na základě základních kompetencí, které budete potřebovat při rozvoji úspěšné kariéry v marketingu; pokrývá 4 hlavní oblasti: digitální marketing, strategické řízení, marketingové řízení a základní obchodní dovednosti v 17 kurzech. Zahrnuty jsou také specifické oblasti, jako je výzkum, chování spotřebitelů a řízení vztahů se zákazníky.

Obsah kurzu kladl důraz na současné trendy v marketingu, stejně jako na klíčové problémy, s nimiž se odborníci v oblasti marketingu setkávají.

Program kombinuje akademickou teorii a praktický přístup prostřednictvím případových studií a reálných živých příkladů, které poskytují praktický přístup.

Neustálý rozvoj kritického myšlení a analytických dovedností umožňuje absolventům činit rozumná strategická marketingová rozhodnutí na manažerské úrovni v mezinárodním prostředí. MSc Marketing Management se také zaměřuje na měkké dovednosti, jako jsou prezentační techniky a interkulturní komunikace - nepostradatelné prostředky pro efektivní správu v multikulturním prostředí.

Obsah programu *

První rok magisterského studia je plný úvazek v Grenoble nebo v Berlíně.

Program pokrývá čtyři klíčové oblasti studia pro obchodníky, přičemž každý ze 17 modulů navazuje logicky na předchozí.

Rok 1 - Rok kampusu

Úvod

Teambuildingová akce - setkejte se se svými kolegy, zjistěte, jak budete pracovat

  • Akademické psací a prezentační dovednosti
  • Case-Based Learning Group
  • Moodle e-learningová platforma
  • Knihovní a výpočetní služby
  • Sítě, Sdružení pro kariéru a absolventy
  • Školení dovedností v programu Excel

Digitální marketing

  • Základy digitální - strategie, plánování
  • Digitální analytika
  • Marketing obsahu

Strategické řízení

  • Strategický marketing a plánování
  • Marketingová psychologie a chování spotřebitelů
  • Řízení značky a vývoj produktů
  • Řízení marketingu
  • Kvalitní a kvantitativní průzkum trhu

Řízení marketingu

  • Inovace prostřednictvím designu
  • Marketingové metriky a cenové politiky
  • Management vztahu se zákazníky
  • Projektový management

Základní obchodní dovednosti

  • Podnikové finance
  • Účetnictví
  • Interkulturní management
  • Mezinárodní vyjednávání

Capstone Course

  • Integrativní případová studie

* Obsah programu může být každoročně přizpůsoben potřebám průmyslu. Účast na škole je povinná.

2. ročník - Projekt konečného řízení

Na konci jednoletého ročníku prezenční části programu bude každý student povinen dokončit závěrečný projekt řízení o délce přibližně 15 000 slov pod vedením školitele. Jedná se o aplikovaný nebo teoretický výzkumný projekt, který lze dokončit na dálku a paralelně se zaměstnáním na plný úvazek nebo se schválenou praxí. Pro úspěšné dokončení projektu Final Management jsou studenti povinni řešit konkrétní výzkumnou otázku nebo znalostní mezeru ve svém vybraném oboru studia. Bude to orientováno na podnikání a bude v souladu s cíli programu. Student se může rozhodnout napsat svůj projekt na téma zakládající se na stáži.

Integrativní marketingová případová studie

Díky existujícímu podnikání poskytne Live Business Case studentům příležitost k reflexi a integraci všech aspektů vyučovaného programu. Studenti budou analyzovat konkrétní marketingový problém ve společnosti a využít své dovednosti a znalosti k kontextualizaci problémů a navrhování řešení. To se děje v malých skupinách av omezeném čase. Posouzení případové studie bude založeno na skupinovém zadání se skupinovou prezentací společnosti.

Cizí jazyky

Program je vyučován v angličtině, ale poskytuje možnost učit se cizí jazyk současně. K účasti na programu se nevyžaduje předchozí znalost francouzštiny. Výuka cizího jazyka je doporučenou (ale nikoli povinnou) volbou programu pro všechny studenty, kteří chtějí pracovat v zahraničí. Non-francouzština reproduktory mají možnost studovat francouzštinu (začátečník k pokročilé úrovni), zatímco francouzština reproduktory mohou si vybrat z množství jiných jazyků na úrovni začátečníka.

Příklady stáží absolventů MSc Marketing Management

Hotely Accor, Adidas Francie, Altran, Amadeus SAS, Britský americký tabák, B-Sharpe, Bulgari, Cartier International, Chanel, Coca Cola, Danone, Google, Hewlett Packard, HSBC, L'Oréal, Mondelez International, Nestlé, Nike, Nissan , P

Absolventi své marketingové znalosti praktikují nejen v marketingových odděleních, ale také v oblasti prodeje, B2B, exportu a tisku a reklamy.

Svědectví

„Jako absolvent mezinárodních vztahů s 5letou pracovní praxí v oblasti podpory mezinárodního vzdělávání v Mexiku jsem si uvědomil, že k posílení mých obchodních příležitostí a profesních příležitostí bych potřeboval absolvovat magisterský titul.

MSc Marketing na Grenoble Ecole de Management nabídl ideální akademickou a kulturní příležitost studovat v angličtině na špičkové evropské obchodní škole.

Během prvního roku jsem získal obrovské a neocenitelné znalosti od vynikající mezinárodní fakulty a rád jsem studoval v takové multikulturní skupině.

Během druhé části programu jsem měl tu čest, že jsem mohl vstoupit na evropský pracovní trh a najít stáž ve francouzské technologické společnosti Alcatel-Lucent Enterprise, která působí ve více než 100 zemích po celém světě.

Mezinárodní kariéra se mi nyní stala otevřenou, když se můj stáž změnil v pracovní nabídku a já jsem se přidal do divize Marketing a komunikace v sídle v Paříži.

Brzy poté mi byla nabídnuta povýšení na pozici ředitele programu Partnerských programů a přesunuta s Alcatel-Lucent do italského Milána. Díky svým zkušenostem v GEM jsem se nyní cítil vybaven mezinárodní kvalifikací a sítí, abych svou kariéru posunul vpřed a dosáhl nepředstavitelných míst. ““

Poslední aktualizace Bře 2020

Informace o škole

Grenoble Ecole de Management (GEM) has earned both national and international recognition. More than just a school, GEM represents an open-ended laboratory through which 8,000 students and 500 employe ... Čtěte více

Grenoble Ecole de Management (GEM) has earned both national and international recognition. More than just a school, GEM represents an open-ended laboratory through which 8,000 students and 500 employees learn and work every day to solve complex problems and overcome major challenges for business and society. Méně
Grenoble , Medellín , Grenoble , Tbilisi , Berlín , Moskva , Île-de-France , Singapur + 7 Více Méně