MSc Móda, design a luxusní management

Všeobecné informace

2 dostupných umístění

Popis programu

Přehled

Trvání programu: Jeden akademický rok (na akademické půdě) Projekt konečného řízení (lze dokončit vzdáleně během práce)

Požadavky na vstup: Bakalářský stupeň vysokoškolského studia v každém předmětu. plynulost v angličtině

Plné poplatky za program: 23 450 €

Umístění kampusu: Paříž, Grenoble, Francie

Jazyk angličtina

Proč si vybrat program MSc v módě, designu a luxusním managementu?

MSc v oblasti módy, designu a luxusního managementu je navržen tak, aby mezinárodním společnostem v těchto odvětvích poskytoval profily, které potřebují, aby byly vysoce konkurenceschopné v komplexním prostředí. Móda, design a luxusní průmyslová odvětví jsou průmyslová odvětví náročná na design a inovace a poskytují velmi dobré příležitosti pro růst v prostředí, které je konkurenceschopné. Z tohoto důvodu se společnosti v těchto odvětvích snaží získat odborníky, kteří si jsou vědomi specifické dynamiky těchto oborů, jsou schopni řídit společnosti a rozvíjet značky úspěšným způsobem.

Výhody programu

  • Urychlete svou kariéru získáním obchodních a manažerských dovedností potřebných pro módní, designový a luxusní průmysl
  • Rozvíjejte hluboké porozumění dynamice inovativního módního a designového průmyslu a schopnosti úspěšně řídit společnosti a vyvíjet značky .
  • Profitujte z pedagogických pracovníků s rozsáhlými vědeckými a odbornými zkušenostmi v oboru .
  • Užijte si studijní cesty s exklusivními návštěvami podniků a veletrhy a událostmi specifickými pro daný obor.
  • Získejte zkušenosti v reálném životě prostřednictvím případu Live Business Case.
  • Připravte se na práci v mezinárodních kontextech s multikulturním a tvůrčím prostředím pro učení .
  • Získat titul z triple-akreditované instituce.

Program

Studenti zapsaní do MSc Fashion, Design and Luxury Management budou těžit z vysoké školy s akademickými i profesními zkušenostmi. Tento program, který je vyučován výhradně v angličtině, nabízí studentům mezinárodní perspektivu a kulturu specifickou pro dané odvětví, které budou potřebovat, aby se stali kvalifikovanými manažery v těchto hyperkonkurenčních odvětvích. Studenti získají prostřednictvím výuky nástroje a techniky řízení a celkovou průmyslovou kulturu potřebnou k vývoji a správě značek módy, designu a luxusu ve vysoce konkurenčním globálním a komplexním prostředí. Kurz zahrnuje základní manažerské dovednosti a více kompetencí specifických pro daný obor.

Obsah programu *

Rok 1 - Rok kampusu

Úvod Session - Essentials Management

  • Marketing
  • Branding a řízení vlastního kapitálu
  • Strategické řízení
  • Účetnictví
  • Podnikové finance
  • Interkulturní management
  • Talent Management
  • Mezinárodní obchod
  • Výzkumné techniky a závěrečný projektový seminář

Móda, design a luxusní management

  • Základy módy a designu
  • Právní kontext designu a módního průmyslu
  • Principy luxusu a řízení luxusních značek
  • Integrovaná komunikační strategie (Corporate Communications and PR)
  • Výroba, provoz, nákup a dodavatelský řetězec v módním průmyslu
  • Řízení zákazníků a zákaznická inteligence
  • Technologie a inovace v módě a designu
  • Průmyslový design
  • Retail Management
  • Udržitelný luxus a design
  • Speciální terénní výzkumný projekt
  • Digitální marketing v módě, designu a luxusním průmyslu
  • Luxusní sektorová analýza, například:
  • Jídlo, víno a pohostinství
  • Lodě, auta a motorky
  • Šperky a hodinky
  • Parfémy a brýle
  • Doplňky a kožené zboží
  • Návrh projektu
  • Metody výzkumu pro manažery
  • Jazyk (volitelné)

* Obsah programu může být každoročně přizpůsoben potřebám průmyslu. Účast na škole je povinná.

2. ročník - Projekt konečného řízení

Na konci jednoletého ročníku prezenční části programu bude každý student povinen dokončit závěrečný projekt řízení o délce přibližně 15 000 slov pod vedením školitele. Jedná se o aplikovaný nebo teoretický výzkumný projekt, který lze dokončit na dálku a paralelně se zaměstnáním na plný úvazek nebo se schválenou praxí. Pro úspěšné dokončení projektu Final Management jsou studenti povinni řešit konkrétní výzkumnou otázku nebo znalostní mezeru ve svém vybraném oboru studia. Bude to orientováno na podnikání a bude v souladu s cíli programu. Student se může rozhodnout napsat svůj projekt na téma zakládající se na stáži.

Live Business Case

Studenti z Intake 2019-2020 budou mít exkluzivní příležitost dokončit Live Business Case se dvěma vzrušujícími partnery: Snipes Group

Specializovaný výzkumný projekt / studijní cesta

Studenti se zúčastní týdenní studijní cesty v jednom evropském hlavním městě módy. Budou mít příležitost setkat se s předními odborníky v oboru a navštívit společnosti v módním, designovém a luxusním průmyslu. Během firemních návštěv budou studenti pracovat na projektu týkajícím se jednoho z těchto odvětví a v souladu s jejich budoucími ambicemi.

Cizí jazyky

Program je vyučován v angličtině, ale poskytuje možnost učit se cizí jazyk současně. K účasti na programu se nevyžaduje předchozí znalost francouzštiny. Výuka cizího jazyka je doporučenou (ale nikoli povinnou) volbou programu pro všechny studenty, kteří chtějí pracovat v zahraničí. Non-francouzština reproduktory mají možnost studovat francouzštinu (začátečník k pokročilé úrovni), zatímco francouzština reproduktory mohou si vybrat z množství jiných jazyků na úrovni začátečníka.

Workshopy o osobním a profesním rozvoji

Kromě základních kurzů mohou studenti navštěvovat workshopy osobního a profesního rozvoje, včetně psychometrických testů. Tyto workshopy se zabývají aktuálními zajímavými tématy, nejnovějšími trendy v oblasti řízení, výzkumu a profesního rozvoje. Slouží jako doplněk k základním modulům a posilují profily zaměstnatelnosti absolventů.

Stáž

Studenti jsou vyzýváni k absolvování praxe minimálně tří měsíců ve společnosti podle jejich výběru na konci vyučované části programu. Očekává se, že praxe přispěje k obsahu projektu konečného řízení. Stáž se může konat kdekoli na světě.

Zaměstnatelnost

Očekává se, že absolventi tohoto MSc programu budou buď zaujímat pozice v nadnárodních společnostech v módě, designu a luxusním průmyslu, nebo se stanou podnikateli schopnými založit a rozvíjet své vlastní firmy.

Program připraví absolventy na pozice v oblasti zajišťování zdrojů, nákupu, vývoje produktů, produktového managementu, public relations, akcí, řízení maloobchodního prodeje, řízení lidí a podnikání.

Nejlepší zaměstnavatelé absolventů MSc FDLM

Anaki Paříž, Alexander Wang, Baccarat, Burberry, Carlson Rezidor Skupina hotelů, Cartier, Céline, Chanel, Chaumet, Christian Dior, Courrèges, Crowne Plaza Dubaj, Delvaux, Escada, Estee Lauder, Fendi, Ferragamo Fashion Trading, Galeries Lafayette, Givenchy, Gucci, Guerlain, Hermes, Hugo Boss, Jil Sander, John Richmond, L'Oréal, La Rinascente, Le Labo UK Limited, Le Meurice, Paříž, Levis, Louis Vuitton, LVMH, Maison Margiela, Marni, NIKE, Ogilvy One , Oyuno, Paule

Svědectví

„Nyní pracuji v Christian Dior Couture v marketingu a uvědomuji si, že program MSc Fashion, Design and Luxury Management program přispěl k mému profesnímu úspěchu v mnoha různých aspektech.

Z teoretického přístupu program rozvíjí základní manažerské dovednosti v oblasti módy, designu a luxusu, které mi poskytly konkurenční výhled, vysoce zaměstnatelné dovednosti a flexibilní kariérní možnosti.

Z praktického hlediska nám spolupráce s předními průmyslovými profesionály a navštěvujícími společnostmi v oblasti luxusu, módy a designu umožňuje vylepšit náš vkus a kreativitu v těchto oblastech a poskytnout nám skutečný pohled do luxusního světa.

Program konečně otevírá dveře k naplňování příležitostí pro stáže po celém světě. Nejprve jsem byl vybrán jako maloobchodní stážista v Dioru prostřednictvím náboru v areálu. Program MSC FDLM nabízí neocenitelné zdroje a privilegovaná spojení s předními značkami v oblasti luxusu.

Zatímco píšu tato slova, právě dokončuji práce Paris Haute Couture Show a oslavuji své 2. výročí v luxusním módním domě. Miluji svou práci a tato kariérní spokojenost pochází z dosažení mých kariérních cílů prostřednictvím programu MSc FDLM. “

Poslední aktualizace Bře 2020

Informace o škole

Grenoble Ecole de Management (GEM) has earned both national and international recognition. More than just a school, GEM represents an open-ended laboratory through which 8,000 students and 500 employe ... Čtěte více

Grenoble Ecole de Management (GEM) has earned both national and international recognition. More than just a school, GEM represents an open-ended laboratory through which 8,000 students and 500 employees learn and work every day to solve complex problems and overcome major challenges for business and society. Méně
Grenoble , Medellín , Grenoble , Tbilisi , Berlín , Moskva , Île-de-France , Singapur + 7 Více Méně