Program zaměřený na budoucnost, který zkoumá měnící se módní průmysl a integraci módy a životního stylu.

Módní průmysl je dynamický, kde některé sektory čelily zpomalení prodeje, protože spotřebitelé přesouvají své výdaje na produkty a zkušenosti v oblasti životního stylu.

Abychom to napravili, na trhu se objevily značky životního stylu, kde se prodává například módní výrobky, hodinky a domácí výrobky spolu s zkušenostmi z obchodu, jako jsou například kurzy jógy. Tyto značky jsou příkladem produktů nebo služeb, které ztělesňují zájmy a postoje jednotlivce a snaží se inspirovat a vést spotřebitelův způsob života.

Zachycení těchto změn je program MSc Fashion and Lifestyle Marketing určen pro studenty, kteří chtějí získat odborné znalosti v oblasti vývoje značky, nákupu, merchandisingu, digitální a sociální mediální marketingové komunikace, stagingu maloobchodní zkušenosti, designu a trendového rozhodování a porozumění připojenému spotřebiteli.

Na základě nejnovějších poznatků v oboru se studenti stali specialisty na řízení designu a analýzu trendů, branding, experimentální maloobchodní marketing, chování spotřebitelů a marketingové komunikace, a to vše v kontextu módy a životního stylu.

Studenti pak mají možnost prozkoumat tuto teorii v praktickém prostředí prostřednictvím pracovních zkušeností, návštěvy průmyslu, hostujících řečníků a živých projektů.

Absolventní vyhlídky

Po absolvování tohoto programu se studenti připojují ke skupině British School of Fashion absolventů British School of Fashion školy, z nichž mnozí zastávají globální přítomnost, na vysoké úrovni v módním průmyslu.


Co budete studovat/>


Módní a životní styl značkové laboratoře/>

Prozkoumá vývoj nových značek a jejich uvedení na trh. Zahrnuje rozměry identity značky, umístění značky, image značky, jmění značky, strategie brandingu, mezikulturní branding; a udržitelnost v oblasti brandingu.

Móda a životní styl marketing: teorie a koncepty

Základní, strategické a komunikační prvky marketingu. Zahrnuje roli a důsledky digitálních technologií, zvažuje důsledky, příležitosti a výzvy, kterým čelí odborníci v oblasti marketingu v digitálním prostředí.

Spotřebitelské statistiky

Prozkoumá náhled spotřebitele a jak informuje o marketingových postupech a jeho roli při rozhodování o marketingu. Modely spotřebitelského chování jsou zkoumány v kontextu strategického rozhodování a chování spotřebitelů.

Kariérní plánování a profesní rozvoj

Vybavuje studenty schopnost identifikovat své vlastní dovednosti, hodnoty a zájmy a přizpůsobit je znalostem, dovednostem a schopnostem požadovaným od zaměstnanců módy a životního stylu.

Móda a životní styl maloobchodní zkušenosti

Vyzkoumá klíčové koncepty a teoretické základy experimentálního maloobchodního marketingu jak virtuálního, tak fyzického (např. Maloobchod třetího místa).

Fair Fashion

Zahrnuje nákupní, merchandisingové a distribuční funkce a potřebu udržitelnosti těchto funkcí a role různých zainteresovaných stran za udržitelnou módu. Podívá se na kontinuum výroby / spotřeby a na to, jak by to mohlo být řešeno udržitelnějším způsobem. Také zkoumá oděv konce života a související logistické úvahy při řešení recyklace.

Trend a návrh rozhodnutí

Prozkoumá fáze, které se podílejí na aplikaci designu na podnikání. Zahrnuje teorii designu

Úvod do výzkumných metod

Představuje studenty výzkumným přístupům a dovednostem v oblasti řízení času nezbytným pro jejich výzkumný projekt. Modul poskytuje základní znalosti v oblasti výzkumu v klíčových oblastech a přijímá kritický pohled v porovnávání a kontrastu alternativních výzkumných modelů.

Výzkumný projekt

Závěrečný prvek programu dává studentům příležitost provést hloubkovou výzkumnou studii o vybrané oblasti studentů.


Vstupní požadavky/>

Všechny vstupní požadavky uvedené v tomto dokumentu by měly sloužit jako vodítko a představovat minimum, které je třeba vzít v úvahu při vstupu. Žadatelé, u nichž byla podána podmíněná nabídka místa, mohou být požádáni, aby dosáhli více, než je uvedeno.

Typické požadavky na vstup

UK uděluje titul 2: 2 nebo ekvivalent

Anglický jazyk

Akademické skóre IELTS 6,0 (nebo ekvivalentní) bez prvku pod 5,5.

Upozorňujeme, že pokud jste z většinové anglicky mluvící země, nemusí se vám poskytnout další doklad o znalosti anglického jazyka.

dodatečné informace

Další akademická a odborná kvalifikace

Každá aplikace na GCU se zvažuje individuálně. Pokud nemáte typickou akademickou vstupní kvalifikaci, ale můžete prokázat příslušné pracovní zkušenosti a / nebo kredity od uznávaných profesních orgánů, můžete mít nárok na vstup do tohoto kurzu prostřednictvím systému Recognition of Prior Learning.

Mezinárodní Pathways

Mezinárodní studenti, kteří nesplňují akademické požadavky, mohou mít nárok na program Pre-Masters v INTO Glasgow v našem Glasgowském areálu. Úspěšné absolvování kurzu INTO s požadovanými známkami zaručuje podmíněnou nabídku místa na studijním programu na GCU London.

Pokud nesplňujete požadavky anglického jazyka, můžete mít nárok na náš předškolní anglický program, který se vyučuje v našem londýnském areálu.


Poplatky a financování/>

Poplatky, které zaplatíte, jsou většinou závislé na vašem poplatku.

Poplatky za školné 2018/19

Národnost

Pokud zahájíte studium v ​​září 2018 nebo v lednu 2019, jedná se o roční nebo modulární poplatky, které se vztahují na dobu trvání kurzu; poplatky se však mohou měnit.

Kromě poplatků za výuku kurzů se můžete setkat s dalšími náklady během vašeho pobytu na univerzitě.

Stipendia

Poskytujeme kvalitní vzdělávání za přiměřenou cenu; jako univerzita pro společné dobro, jsme odhodláni nabízet přístupné vyšší vzdělání talentovaným studentům tím, že udržujeme naše školné nízké a poskytujeme štědrý stipendijní balíček více než 2,5 milionů liber ročně.

Program se vyučuje na:
Angličtina

Zobraz 3 více kurzů z British School of Fashion »

Tento kurz je Studium v kampusu
Start Date
Duration
1 - 2 let
Kombinované
Denní studium
Price
8,400 GBP
(Včetně Skotska a Evropy): £ 8400; Celodenní výuka Mezinárodní (mimo Evropu): £ 12600 / Průměrná částečná studijní doba, ročně školné (včetně Skotska a Evropy): 2800 £; Průměrná externí studium, roční výuka Mezinárodní (out
Deadline
Podle místa
Podle data
Start Date
End Date
Termín odevzdání přihlášek
Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date