Úvod
Přehled programuTrh s luxusem prochází transformací a neustále se vyvíjí své marketingové praktiky, což znamená, že studenti musí při svém působení v tomto odvětví zvolit odvětvový marketingový přístup. Magistr in Luxury Industries Marketing and Management (L2M) will školení kompetentních vedoucích pracovníků, kteří rozumějí výzvám internacionalizace značky a digitalizace jak v marketingovém přístupu, tak v distribuci. Program L2M naučí studenty, jak navrhnout marketingovou strategii s důrazem na hodnotovou nabídku luxusního zboží nebo služeb, stejně jako kombinovat nové spotřebitelské pohledy a přístupy k optimalizaci trendového šíření v luxusním sektoru. Studenti budou požádáni, aby navrhli řešení distribuční distribuce, která optimalizují elektronický obchod podle nových trendů zákazníků zítřka.
Studenti se také naučí, jak nastavit vhodnou distribuční strategii přizpůsobenou novému spotřebiteli, a budou vyzváni, aby spojili kvalitu tradičních individuálních vztahů a zkušenostního marketingu s rigorózními a nákladově efektivními metodami masového marketingu.
Vzhledem k tomu, že spotřebitelské výdaje na luxusní zboží a služby v severní Americe, Číně, Indii, Brazílii a Rusku budou nadále růst, budou muset globální expanze luxusních značek vést k vývoji obrazů značek a vytváření inovativního portfolia. Program MSc pomůže studentům pochopit výzvy a složitost nových obchodních modelů vyplývajících z akvizic a nových partnerství.
Díky kampusu v srdci Paříže budou studenti dešifrovat vesmír, který tvoří značky jako Hermes, YSL a Louis Vuitton. Tím, že budou žít a studovat v Paříži, studenti pochopí historii luxusu a jeho dopad na Paříž. Domov největších skupin na trhu s luxusem LVMH a Kering představuje Paříž v celé své kráse.Doba trvání: 12 měsíců
Campus: Paříž
Jazyk: angličtina
Režim: na plný úvazek
Poplatky za školné: 17000 EUR
Poplatky za podání žádosti: 100 EUR
Příjem: září 2021
Termín: 30. července 2021Silné stránkyNavzdory finanční krizi se v luxusním odvětví nachází globální růst o 3 až 4%. Růst tohoto odvětví přináší ekosystém pracovních příležitostí a příležitostí.
Program L2M pokrývá špičkový luxus a masový luxus; prostřednictvím marketingu vztahů a jednoho k jednomu, studenti se naučí, jak přejít od orientace produktu k orientaci na zákazníka.
Integrace do klastru SM2, ve kterém se studenti naučí analyzovat produkty a služby na konkrétním trhu, sdělovat spotřebitelům relevantní informace o produktech a službách, jak distribuovat produkty nebo nabízet služby na daném trhu a jak plánovat a vyvíjet koncepce výrobků nebo služeb v rámci nových obchodních modelů.