MSc International Fashion marketing
British School of Fashion
Klíčová informace
Umístění kampusu
London, Spojené království
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
1 rok
Tempo
Plný úvazek
Školné
GBP 8 400 / per year *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* UK (včetně Skotska) a Evropy; 126 000 EUR Mezinárodní (mimo Evropu)
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
The MSc Mezinárodní módní marketing Je inovativní program, který studentům poskytne nezbytnou kombinaci mezinárodních znalostí z podnikání a kreativních a praktických marketingových dovedností, které jim umožní uspět a vyniknout ve vysoce konkurenčním mezinárodním módním průmyslu.
Náš stimulační program zahrnuje široký učební plán, zaměřený na klíčové koncepty a principy logistiky, nákupu a merchandisingu, módní obchodní analýzy, integrované marketingové komunikace a řízení značky.
Studenti získají také praktické a tvůrčí dovednosti v klíčových oblastech módního marketingu zaměřené na spotřebitelské vhledy, marketingové plánování, branding a využívání digitálních technologií.
Designed to inspire, challenge a motivovat, MSc International Fashion Marketing rozvíjí a prohloubí vaše mezinárodní obchodní znalosti, módní marketingové odborné znalosti a osobní dovednosti potřebné k vytvoření úspěšné kariéry v tomto vzrušujícím a kreativním sektoru.
Přehled kurzů
- Tento program byl navržen v konzultaci s průmyslem nabídnout znalosti a dovednosti potřebné, aby se rozdíl v mezinárodní módní marketingu aréně.
- Univerzita je hrdá na vytvoření přátelského a vysoce podpůrné výukové prostředí pro všechny své studenty.
- My začlenit nejnovější akademické marketingové myšlení a teorie s cílem zajistit program náběžné hrany ve všech ohledech.
- Všechny vyučování a učení na programu je podporováno ostří e-learningových technologií.
- Výuka je dodáván v malých skupinách, které umožňují studentům rozvíjet své vlastní prostředí sdílené učení a pro individuální studium je třeba řešit instruktory.
- Moduly jsou navrženy tak, aby se přímo vztahují k real-svět podnikání a dát studentům možnost dozvědět se o možných profesních oblastí.
- Program poskytuje studentům možnost účastnit se mistrovských kurzů z marketingových odborníků a vedoucích představitelů průmyslu.
Moduly kurzu
Strategická rozhodnutí na mezinárodním módním trhu
Odráží tvorbu a udržování módní značky, rozhodnutí o módní komunikaci, cesty k trhu, role maloobchodu, rozhodování o cenách, kritické cesty, operacionalizace a implementace, plánování mimořádných událostí a strategické hodnocení.
Spotřebitelský módní marketing
Zaměřuje se na spotřebitelské postupy v rámci mezinárodního módního marketingu. Vzhledem k estetickému charakteru módy modul věnuje zvláštní pozornost vizuálním složkám komunikačního mixu.
Digitální módní branding a doručení
Vyzkoumá úlohu technologie při vývoji módních značek a komplexních digitálních marketingových kampaní. Budete také zkoumat módní prognózu, vývoj produktů, nákup a logistiku.
Módní nákup, merchandising a distribuce
Umožňuje vám rozvíjet kritické poznání výzev a možností v globálním podnikatelském prostředí a důsledky pro řízení.
Současné problémy pro podnikání a společnost
Prozkoumá geopolitické, ekonomické, sociální a technologické prostředí, ve kterém podniky působí, a vybízí k tomu, abyste kriticky uvažovali o těchto otázkách.
Osobní a profesní rozvoj
Umožňuje vám identifikovat, porozumět, rozvíjet a formulovat své osobní schopnosti v souvislosti s vaší budoucí profesní touhostí.
Výzkumné metody
Rozvíjí vaše pokročilé dovednosti související s celou řadou výzkumných metod potřebných pro akademický a praktický výzkum na úrovni magisterských.
Disertační práce
Konečným prvkem programu je dizertační práce, která vám dává příležitost navrhnout a provést kus originálního výzkumu v selektivní oblasti mezinárodního módního marketingu.
Minimální Vstupní požadavky
Veškeré vstupní požadavky zde uvedené představují požadavky pro vstup do programu, který se normálně navrhován. Přijímací tým může zhodnotit další důkazy s cílem posoudit, zda splňujete podmínky však v závislosti na své plné akademické / zaměstnanosti pozadí.
Typické Vstupní požadavky
UK Vyznamenání Stupeň 2: 2 (nebo ekvivalent)
Anglický jazyk
Akademické IELTS skóre 6,0 (nebo ekvivalent) s žádným prvkem pod 5,5.
dodatečné informace
Pokud nemáte potřebnou formální vstupní kvalifikaci, flexibilní vstupní politika univerzity se týká přenosu kreditů a uznávání předchozího vzdělávání (RPL), včetně praxe založené na práci a kreditů od uznávaných profesních orgánů.
Přednášková angličtina
Pro zahraniční studenty, kteří nesplňují minimální požadavky anglického jazyka, nabízíme předškolní kurzy angličtiny, které vám pomohou zlepšit své znalosti anglického jazyka.
Přijímací řízení
Poplatek za studium programu
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
MA Mezinárodní marketing a mediální management
- Berlin, Německo
- Frankfurt, Německo
MSc Strategický marketing
- Brighton, Spojené království
Global Master Digital Management
- Online Spain
- Madrid, Španělsko + 1 více