MSc Global - Luxusní řízení značky
Institut Supérieur de Marketing du Luxe - SUP de LUXE
Klíčová informace
Umístění kampusu
Paris, Francie
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
1 - 2 rok
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 28 000 / per year
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
MBA Global - Luxury Brand Management byl vyvinut v úzké spolupráci se společnostmi v luxusním sektoru. Kurzy jsou přehodnocovány a upravovány v souladu s převládajícími ekonomickými a strategickými otázkami - a otázkami budoucnosti.
Vyniká svým širokým obsahem:
- Jedná se o „globální“ luxusní program, který proškolí studenty v oblasti obecného managementu a všech činností potřebných k úspěchu v těchto oblastech: obchodní politika, kontrola a finanční záležitosti, jakož i logistika a dodavatelský řetězec, aby vyškolili kandidáty, aby se stali médii a dlouhodobě, generální ředitelé dceřiných společností v luxusních strategických zemích.
- Klade důraz na řízení tvorby a na kreativní tým , protože věříme, že je to velmi důležitý prvek pro to, aby značka vynikla a poskytovala zajímavé a vynikající produkty, objekty a služby.
- Rozvíjí speciální dovednosti v sociálních médiích a digitálním marketingu.
- Snaží se vyniknout jako nejlepší dostupné školení v oblasti luxusního maloobchodu a luxusního zboží .
Globální MBA je zdrojem vysoce potenciálních profilů pro luxusní společnosti, protože jim umožňuje najít absolventy připravené začít s rozvojem obchodu, maloobchodu, digitálního marketingu nebo podobných pracovních míst a rozvíjet dlouhodobou kariéru ve své firmě. Program si rovněž klade za cíl stát se křižovatkou mezinárodních znalostí a interakcí souvisejících se světem luxusu.
Tento program je označen MSc („Master of Science“) „Conférence des Grandes Ecoles“.
Galerie
Přijímací řízení
Osnovy
Budou použity všechny vyučovací metody, včetně proaktivní a internetových systémů, ale většina kurzů bude založena na metodě obchodního případu.
Do programu se uzavře hloubková analýza skutečné obchodní situace (týmový projekt předložený luxusní společnosti).
Hloubkové odborné znalosti v oblasti řízení podniku
- Účetní kontrola, výkaznictví a rozpočtování
- Podnikové finanční řízení
- Globální mezinárodní strategie
- Globální obchodní politika
Luxusní marketingové řízení
- Analýza spotřebitelů a chování spotřebitelů; průzkum trhu
- Zásady a správa produktů
- Správa značek
- Mezinárodní distribuční systémy
- Komunikace a reklama
- Sociální sítě a digitální marketing
Luxusní maloobchod a merchandising
- Základní ekonomika a řízení maloobchodu
- Umístění a vývoj koncepce obchodu
- Merchandising a vizuální merchandising
Řízení tvorby
- Umělecký management a specifika
- Řízení designu a řízení tvůrčího týmu
- Úvod do konstrukce výrobků a komunikačního designu
Luxusní talent management
- Organizační vývoj
- Talent management
- Výkonná kariéra v luxusu
Výroba, dodavatelský řetězec a veřejné zakázky. Logistika
- Celosvětové zdroje veřejných zakázek
- Řízení jakosti
- Logistika, dodavatelský řetězec a procesy plánování
Luxusní právní záležitosti
- Registrace značek a duševní vlastnictví. Sjednání smlouvy a následná kontrola
Sektorová analýza
- Parfémy a kosmetika
- Šperky a hodinky
- Módní management
- Víno a lihoviny
- Řízení pohostinství
- Výzvy čínského trhu
- Příležitosti na jiných trzích s energií
- Místo dalších trhů BRICS
Výsledek programu
Tento program připravuje studenty na manažerské pozice prostřednictvím hloubkového studia výroby, logistiky a řízení s důrazem na finanční strategie a globální řízení.
Ohlasy studentů
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
MSc International Luxury Industries Management
- Paris, Francie
MSc v luxusním a módním managementu
- Île-de-France, Francie
MSc Luxury Management and Marketing
- Île-de-France, Francie