MSc Digitální média a komunikace
University of Stirling
Klíčová informace
Umístění kampusu
Stirling, Spojené království
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
12 - 24 měsíce
Tempo
Plný úvazek, Poloviční úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Sep 2024
* Aktuální informace o poplatcích naleznete na webových stránkách
Úvod
Tento kurz vám poskytne základní odborné dovednosti potřebné pro odměňující kariéru v oblasti správy a produkce digitálních médií. Tato mezioborová nabídka, která spojuje mezinárodně uznávané Stirlingovy silné stránky v mediálních, filmových a komunikačních studiích, se od konkurence odlišuje tím, že vám nabízí jedinečnou příležitost rozvíjet analytické, kreativní a produkční dovednosti; podpořené důležitým sociokulturním chápáním lidského chování a komunikace v digitálním kontextu a komplexními faktory ovlivňujícími chování lidí.
Hlavní důvody, proč studovat s námi
#1 100% celková spokojenost studentů s digitálními médii a komunikací – Postgraduate Taught Experience Survey (PTES) 2021
#2 95 % našich absolventů postgraduálního studia je zaměstnáno nebo dále studuje do patnácti měsíců od ukončení studia (Graduate Outcomes Survey 2021, HESA)
#3 University of Stirling je 3. ve Skotsku a 20 nejlepších ve Spojeném království pro mediální a filmová studia (The Guardian University Guide 2022)
Osnovy
Detaily kurzu
Můžete studovat v prezenční formě po dobu jednoho roku nebo v kombinované formě po dobu dvou let.
V podzimním semestru absolvujete tři povinné moduly: Pokročilá témata v komunikaci, Lidské informační chování a Metody výzkumu médií.
V jarním semestru si vyberete tři volitelné moduly (viz níže), které vám umožní připravit se na kariéru buď v digitální analytice a marketingu, nebo v produkci digitálního obsahu. V případě potřeby můžete také kombinovat volitelné moduly (tj. mix analytických, marketingových a produkčních možností).
V letním semestru provádíte vědeckou dizertaci pod vedením nebo řízený digitální projekt v souladu s vašimi akademickými a/nebo profesními zájmy.
Výuka
Vyučovaný kurz probíhá v rámci dvou 15týdenních semestrů univerzity a zahrnuje přednášky, semináře, tutoriály a případové studie.
Důraz je kladen na různorodé způsoby hodnocení, zjišťování problémů a kritické postupy.
Studenti těží z programu hostujících řečníků, včetně redaktorů národního tisku ve Spojeném království, ředitelů společností produkujících digitální média a tvůrců regulačních politik a poradců v digitálním mediálním prostoru.
Posouzení
Budete hodnoceni různými strategiemi hodnocení, včetně písemných úkolů, zkoušek, praktických týmů a individuálních projektů.