MSc Digitální Marketing
University of Salford
Klíčová informace
Umístění kampusu
Manchester, Spojené království
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
1 rok
Tempo
Plný úvazek
Školné
GBP 16 560 / per year *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Sep 2024
* prezenční zahraniční studenti; Domácí studenti 8 550 £ ročně
Úvod
Digitální marketing pokrývá mnoho různých oblastí, včetně metrik a výzkumu kampaní, marketingu obsahu, copywritingu, správy a analýzy databází, digitální analýzy a strategie, e-mailového a mobilního marketingu, platby za proklik (PPC), marketingu ve vyhledávání a sociálních médií (SSMM). ), optimalizace pro vyhledávače (SEO), produkce videa/podcasting, web design a vývoj, blogování a mnoho dalšího. Zásadní je, že zahrnuje jakýkoli obsah v online prostředí, který je navržen tak, aby zaujal konkrétní publikum. Tento kurz je vhodný pro domácí i zahraniční studenty a jednotlivce, kteří jsou členy profesních organizací se sídlem ve Spojeném království nebo jsou s nimi spojeni.
Ve všech našich kurzech je kladen důraz na pochopení, reakci a utváření dynamické a měnící se povahy podnikání, stejně jako zvážení budoucnosti organizací v globálním podnikatelském prostředí, zodpovědné přijetí AI a dalších vznikajících technologií a udržitelnost životního prostředí.
V průběhu programu budete mít možnost uplatnit své teoretické znalosti na problémy reálného světa a živé obchodní projekty ve spolupráci s externími partnery. Rozvinete si také řadu dovedností a vlastností, které jsou zvláště důležité pro podnikání a management, jako je obchodní bystrost, analytické myšlení a řešení problémů, kritické myšlení, podnikatelské myšlení, schopnost inovovat, povědomí o riziku a schopnost ovlivňovat a pracovat s ostatní. Při tom se rozvinete v podnikavé a odpovědné lídry, kteří jsou si globálně, sociálně a eticky vědomi současného podnikatelského prostředí, ve kterém podniky působí.
Budeš:
- Rozvíjejte znalosti a porozumění teoriím, konceptům a principům použitelným v podnikání a řízení podniku
- Vyhodnoťte rychle se měnící povahu podnikatelského prostředí na místní, národní a globální úrovni
- Uplatňovat společensky odpovědný přístup k informacím, datům a rozhodování
- Využijte řadu manažerských technik k vývoji kreativních řešení obchodních problémů
- Máte příležitost dokončit další odbornou kvalifikaci, která zvýší vaši zaměstnatelnost, v oblastech, jako je uhlíková gramotnost, Microsoft atd.
Ideální studenti
To je pro vás, pokud...
- Máte zájem o všechno digitální
- Máte zájem zhodnotit různé kanály digitálního marketingu
- Zajímá vás kritické zkoumání teorií spotřebitelského chování
Osnovy
Tento kurz má tři vstupní body ročně: leden, červen a září. První odběr bude v září 2024 (podléhá konečnému schválení).
Celkem dokončíte 180 kreditů, které zahrnují základní a volitelné moduly. Po dokončení základních modulů uvedených níže si jako závěrečnou práci vyberete jeden volitelný modul.
Moduly jádra
- Digitální marketingová strategie a globalizace
- Digitální zákazník
- Uživatelská a zákaznická zkušenost
- Správa kampaní
- Marketing tvorby obsahu
- Webová analytika a marketing řízený daty
- Search & Social Media Marketing
- Metody výzkumu pro manažery
Po dokončení základních modulů si jako závěrečnou práci vyberete jeden z následujících volitelných modulů:
- Pracovní stáž
- Projekt obchodního poradenství
- Projekt rozvoje podnikání
- Obchodní stáž
- Dizertační práce
Kariérní možnosti
Získáte vysoce uznávanou formální kvalifikaci, stejně jako osobní a organizační manažerské dovednosti, které zlepší vaše kariérní vyhlídky. Naši absolventi získali zaměstnání v celé řadě organizací, kteří pracují v oblastech, jako je správa značky, marketingová komunikace, marketing na sociálních sítích a marketing dědictví.