MS v psychologii

Všeobecné informace

Popis programu

Katedra psychologie na Lehigh University je pracoviště náročné na výzkum, kde postgraduální studenti a fakulta spolupracují ve třech oblastech: kognitivní, vývojová a sociální psychologie. Mnoho absolventů našeho MS programu pokračuje na vynikající Ph.D. a Psy.D. programy.

Absolvujte postgraduální studium psychologie - se specializací na kognitivní, vývojovou a sociální psychologii. Absolventský program v psychologii na Lehigh University je selektivní, intenzivní výzkumný program, který se zaměřuje na kognitivní, vývojovou a sociální psychologii - a naše fakulta a studenti často pracují na průniku těchto oblastí.

Pracoviště přijímá převážně Ph.D. studenti, kteří získají magisterský titul v procesu práce pro doktorát. Každý rok však může být na magisterské studium přijato i několik dobře kvalifikovaných studentů. Ph.D. a studenti MS definují oblast specializace na základě svých výzkumných zkušeností a výběru absolventských seminářů.

Katedra psychologie na Lehigh University je pracoviště náročné na výzkum, kde postgraduální studenti a fakulta spolupracují ve třech oblastech: kognitivní, vývojová a sociální psychologie. Kromě toho často úzce spolupracujeme s vědci z jiných oddělení, programů a vysokých škol, včetně programu Zdraví, lékařství a společnosti, Programu kognitivních věd a také s Vysokými školami obchodu a vzdělávání. Mnoho laboratoří také spolupracuje s vědci v jiných institucích.

Highlights programu absolventa

Malý je krásný. Program je záměrně malý, zajišťuje příznivý poměr mezi učitelem a studentem, úzkou spolupráci mezi učitelem a studentem a příjemnou atmosféru. Plánujeme rozšířit z našeho současného zápisu 17 na zhruba 20 studentů s plnou kapacitou.

Nejmodernější zařízení. Dobře vybavené psychologické laboratoře poskytují vynikající prostředí pro výzkum. Oddělení má bohaté zázemí pro výzkum v každé ze tří specializovaných oblastí. Lehigh má sofistikovaný síťový systém a vynikající on-line knihovnu a informační podporu. Oddělení má také vlastní počítačové vybavení, které poskytuje statistický, experimentální a univerzální software.

Velkorysá finanční podpora. Studentům přijatým s pravidelným plným pracovním úvazkem se obvykle uděluje úplné vzdání se výuky a roční stipendium na 9 měsíců (21 630 $ na období 2019–2020). Podpora může mít formu výuky, výzkumu nebo postgraduálního stipendia nebo stipendia (toto stipendium je občas vybaveno štědřejším stipendiem). Další podpora je obvykle k dispozici v létě. Při hodnocení našeho balíčku podpory mějte na paměti, že životní náklady jsou zde mnohem nižší než ve velkých městech.

Idylické místo. Lehighův park-jako školní areál, v historickém Betlémě, Pensylvánie, je silně zalesněné bývalé arboretum s břečťanem pokryté viktoriánské kamenné budovy. Lehigh Valley se nachází v třetí největší metropolitní oblasti Pennsylvánie (630 000 obyvatel) a kombinuje výhody městského a venkovského života. Je to krátká cesta z New Yorku, Philadelphie, Pocono Mountains a New Jersey.

Požadavky magisterského programu

Titul MS je udělován hlavně studentům v procesu směřování k jejich Ph.D. Kvalifikovaní studenti však mohou být rovněž přijati na titul Magistr.

Práce v kurzu: Mezi minimální povinné kurzy patří: dva základní kurzy zahrnující kognitivní psychologii, vývojovou psychologii nebo sociální poznání; dva kursy statistiky a metodologie výzkumu; seminář profesního rozvoje; a dva volitelné předměty, schválené poradcem.

Výzkum: Všichni studenti jsou zapojeni do výzkumu po celou dobu svého pobytu v programu. Formální požadavky zahrnují projekt prvního roku, který obvykle poskytuje základ pro diplomovou práci.

Oblasti specializace

Hlavní oblasti specializace katedry zahrnují:

Poznání a jazyk: Široký výcvik v kognitivní psychologii a kognitivní neurovědě; speciální odborné znalosti v oblasti kognitivní kontroly a pozornosti, výkonných procesů, paměti, reprezentace znalostí, jazyka, kauzálního uvažování a kategorizace.

Sociální a kognitivní vývoj: Výzkum pokrývá mnoho ústředních vývojových témat, včetně kognitivního, metakognitivního a percepčního vývoje; vývoj jazyka, vyprávění a gramotnosti; symbolický a herní vývoj; připoutanost, socio-emoční a morální vývoj; vývoj pohlaví a identity; socio-relační a sociokulturní rozvoj a celoživotní rozvoj.

Sociální poznání a osobnost: Zkoumání toho, jak se kombinují situační vlivy, individuální rozdíly a mechanismy zpracování informací, aby se vytvořilo sociální poznání a chování. Současné důrazy zahrnují vědomé a nevědomé vlivy na sociální úsudek, sociální vliv, předsudky a stereotypy, cíle, motivaci a samoregulaci a sociální kognitivní změny spojené se stárnutím a zdravotním stavem, včetně zvládání a deprese.

Vstupní požadavky

Vstupné otevřené: podzim / jaro

Lhůta pro přezkoumání aplikace: 1. ledna

Kontaktní informace

Profesor Almut Hupbach, postgraduální ředitel

E-mail: alh309@lehigh.edu

Telefonní číslo: 610-758-6762

Požadavky na přijetí

  • 2 doporučení
  • Požadováno skóre GRE

Mezinárodní žadatelé

Mezinárodní uchazeči jsou povinni prokázat znalosti anglického jazyka stejné, jaké se vyžadují od studentů hledajících titul. Všichni mezinárodní uchazeči, jejichž rodným jazykem není angličtina, musí absolvovat test TOEFL a odevzdat skóre.

Poslední aktualizace Čvn 2020

Informace o škole

As Lehigh’s largest and most diverse college, we are home to the social sciences, arts, humanities, and natural sciences. With 1,894 undergraduate students, 342 graduate students, 270 full-time facult ... Čtěte více

As Lehigh’s largest and most diverse college, we are home to the social sciences, arts, humanities, and natural sciences. With 1,894 undergraduate students, 342 graduate students, 270 full-time faculty and 90 professional staff, we are comparable in size and offer the intimacy of a liberal arts college, yet benefit from the resources of a research university. Our faculty are accomplished scholars, artists, and writers, recognized nationally and internationally as leaders in their fields, who share a commitment to the integration of teaching and scholarship into innovative, dynamic curricula set in an intellectually stimulating environment. Méně