MS v marketingu
University of Tampa - Sykes College of Business
Klíčová informace
Umístění kampusu
Tampa, Spojené státy americké
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
1 rok
Tempo
Plný úvazek
Školné
USD 28 820 / per credit *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* 655 $ za hodinu kreditu. Mohou být účtovány další poplatky
Úvod
Proč zvolit marketingový program UT?
UT Master of Science v oblasti marketingu je moderní, flexibilní program, který umožňuje postgraduálním studentům specializovat se v průběhu studia a budovat své marketingové portfolio prostřednictvím praktických, real-world výzkumných a konzultačních zkušeností.
Program se nachází na městském kampusu v srdci prosperující obchodní, technické a podnikatelské komunity v oblasti Tampa Bay.
Absolventi programu používají své tituly k zahájení kariéry v marketingu nebo jako katalyzátory pro změnu kariéry nebo povýšení.
Proč je jedinečný a cenný?
- Program se neustále aktualizuje a nabízí moderní, špičkové marketingové osnovy.
- Nedávno byl aktualizován, aby odrážel větší důraz na marketingovou strategii, sociálně-digitální média, analytiku a profesionální prodej.
- Je to flexibilní program se silným jádrem a více cestami pro individuální zaměření a specializaci.
- Program lze podle potřeby dokončit do jednoho roku nebo déle.
- Program je bohatý na praktické zkušenosti v reálném světě .
- Máme úzké vazby a interakce s místními společnostmi, neziskovými organizacemi a podnikateli.
- Studenti mají příležitost spolupracovat s profesory na výzkumných a obchodních projektech.
- V učebních osnovách a v mezinárodní studentské organizaci existuje globální důraz .
- Program nabízí zážitek z městského kampusu , v centru metropolitního centra a obchodního sektoru oblasti Tampa Bay.
Pro koho je program určen?
- Lidé s titulem podnikání, kteří chtějí pokročilé školení v oblasti marketingu.
- Lidé bez obchodního titulu, kteří chtějí změnit kariéru na marketing.
- Lidé v rolích management-track, kteří se chtějí rychle povýšit v rámci své organizace.
- Lidé, kteří uvádějí na trh nové produkty nebo podniky.
Jaké jsou výhody programu?
- Absolventi mohou posílit svou kvalifikaci, aby mohli soutěžit o pracovní příležitosti a vstoupit do nové marketingové kariéry.
- Absolventi se mohou vyvinout a specializovat se na aktuální marketingová témata a hledat změnu nebo propagaci v rámci marketingové kariéry.
- V obou případech začnou studenti v programu budovat své marketingové portfolio spoluprací s profesory na výzkumu nebo poradenství místním podnikům prostřednictvím projektů kurzů, nezávislých studií, stáží a speciálních projektů.
Podrobnosti o programu
Požadované základní kurzy (16 kreditů)
Vyžadují se následující kurzy:
- Strategická marketingová analýza (MKT 610)
- Metody podnikového výzkumu (MKT 612)
- Řízení prodeje a prodeje (MKT 614)
- Marketing Capstone (MKT 700)
Volitelné předměty (14 až 16 kreditů)
Následující kurzy jsou volitelné:
- Globální marketing (MKT 613)
- Marketing a správa služeb (MKT 652)
- Strategické řízení značky (MKT 654)
- Digitální marketing (MKT 656)
- Chování kupujícího (MKT 657)
- Sportovní marketing (MKT 658)
- Informační systémy a řízení provozu (ITM 608)
- Business Analytics (MKT 615)
- Stáž (MKT 690)
- Speciální témata v marketingu (MKT 695)
- Nezávislé studium v marketingu (MKT 699)
Předpoklady (14 kreditů)
Předpoklady jsou následující kurzy:
- Základy účetnictví (ACC 500)
- Základy financí (FIN 500)
- Základní ekonomie pro manažery (ECO 500)
- Statistiky pro rozhodování (QMB 500)
- Úvod do marketingu (MKT 500)
Poslední změny programu
Poslední změny programu jsou:
- Posílení základních kurzů s větším důrazem na marketingovou strategii, profesionální prodej, výzkum a marketingový kámen.
- Rozšířila nabídku volitelných v reakci na změny v marketingové praxi: sociální a digitální marketing, technologie a analytika.
foto s laskavým svolením University of Tampa
Mezinárodně uznávaný program
Sykes College of Business je akreditována na vysokoškolské a postgraduální úrovni AACSB International (Asociace pro pokročilé vysokoškolské školy podnikání), čest, kterou drží jen šest procent obchodních škol po celém světě. Bloomberg Businessweek je v USA hodnocena top 100 absolventskou obchodní školou v USA a od roku 2007 je The Princeton Review zařazena mezi 294 nejlepších obchodních škol na světě.
Stipendia
Následující organizace nabízejí soukromá stipendia absolventům vysokých škol s obchodními společnostmi. Mnoho stipendií je k dispozici pouze studentům navštěvujícím školy, které mají mezinárodně uznávanou akreditaci AACSB, kterou má UT.
- Národní společnost hispánských MBA (NSHMBA)
- Národní asociace černé MBA (NBMBAA)
- Americký institut certifikovaných veřejných účetních (AICPA)
- Asociace vládních finančních úředníků (GFOA)
Vstupní požadavky a dokumenty
Chcete-li podat přihlášku, vyplňte buď tištěnou, nebo online přihlášku. Žádosti nejsou přezkoumávány, dokud Kancelář postgraduálního a dalšího studia neobdrží všechny požadované materiály. Studenti jsou informováni o rozhodnutích o přijetí po obdržení a vyhodnocení materiálů.
- Dokončená aplikace.
- 40 $ poplatek za podání žádosti.
- Úřední přepisy všech předchozích vysokoškolských prací obdržených přímo od každé instituce.
- Vyžaduje se absolvování přijímací zkoušky na řízení absolventů (GMAT) nebo zkouška na absolventské zkoušky (GRE). Až do schválení mohou žadatelé podat žádost o vzdání se GMAT prostřednictvím svého přijímacího poradce, pokud splňují VŠECHNY z následujících kritérií:
- Dostatečný důkaz tří nebo více let odpovídající odborné praxe v posledních pěti letech.
- Obchodní titul z regionálně akreditované instituce s GPA 3,0 nebo lepší.
- Získal stupeň B nebo lepší v každém z následujících kurzů: ACC202, ACC203, FIN 310, ECO 204, ECO 205, QMB 210, MKT 300 (nebo ekvivalent těchto kurzů na vaší vysokoškolské instituci).
POZOR: Splnění výše uvedených kritérií způsobí, že student požádá o výjimku GMAT. Všechny výjimky z GMAT jsou přezkoumávány individuálně a musí být schváleny výborem. Pro více informací kontaktujte svého přijímacího poradce.
- Dvě odborné referenční formuláře od jednotlivců, kteří dosvědčují profesní zázemí a akademický potenciál žadatele. Pokud je to upřednostňováno, jsou přijímána doporučení s doporučením.
- Profesionální resumé.
- Osobní prohlášení: Přibližně 500–1 000 slov, popište své profesní cíle a to, jak vám absolventský titul z University of Tampa pomůže dosáhnout těchto cílů. Na druhou stranu můžete také chtít zdůraznit, co můžete přispět k absolventskému programu.
- Pracovní zkušenosti se doporučují, ale nevyžadují.
- Mezinárodní uchazeči: Zpráva o testu angličtiny jako cizího jazyka (TOEFL) nebo mezinárodní testovací systém pro anglický jazyk (IELTS).
Lhůty pro podání žádosti
Termín pro podání přihlášek není stanoven. Aplikace jsou průběžně vyhodnocovány z hlediska pádu, jara a léta. Kvalifikovaní studenti jsou přijímáni, dokud nejsou pro příslušný semestr zaplněny mezery. Přijímání je konkurenceschopné a studenti se vyzývají, aby se přihlásili brzy. Po obdržení všech dokumentů jsou studenti informováni o svém stavu.
Přijímací řízení
Osnovy
Podrobnosti o programu
Požadované základní kurzy (16 kreditů)
Vyžadují se následující kurzy:
- Strategická marketingová analýza (MKT 610)
- Metody podnikového výzkumu (MKT 612)
- Řízení prodeje a prodeje (MKT 614)
- Marketing Capstone (MKT 700)
Volitelné předměty (14 až 16 kreditů)
Následující kurzy jsou volitelné:
- Globální marketing (MKT 613)
- Marketing a správa služeb (MKT 652)
- Strategické řízení značky (MKT 654)
- Digitální marketing (MKT 656)
- Chování kupujícího (MKT 657)
- Sportovní marketing (MKT 658)
- Informační systémy a řízení provozu (ITM 608)
- Business Analytics (MKT 615)
- Stáž (MKT 690)
- Speciální témata v marketingu (MKT 695)
- Nezávislé studium v marketingu (MKT 699)
Předpoklady (14 kreditů)
Předpoklady jsou následující kurzy:
- Základy účetnictví (ACC 500)
- Základy financí (FIN 500)
- Základní ekonomie pro manažery (ECO 500)
- Statistiky pro rozhodování (QMB 500)
- Úvod do marketingu (MKT 500)
Poslední změny programu
Poslední změny programu jsou:
- Posílení základních kurzů s větším důrazem na marketingovou strategii, profesionální prodej, výzkum a marketingový kámen.
- Rozšířila nabídku volitelných v reakci na změny v marketingové praxi: sociální a digitální marketing, technologie a analytika.
Mezinárodně uznávaný program
Sykes College of Business je akreditována na vysokoškolské a postgraduální úrovni společností AACSB International (Association to Advance Collegiate Schools of Business), což je čest, který má pouze šest procent obchodních škol po celém světě. Podle Bloomberg Businessweek je hodnocena jako 100 nejlepších absolventů obchodní školy v USA a od roku 2007 je The Princeton Review zařazena mezi 294 nejlepších obchodních škol na světě.
Výsledek programu
Jaké jsou výhody programu?
- Absolventi mohou posílit svou kvalifikaci, aby mohli soutěžit o pracovní příležitosti a vstoupit do nové marketingové kariéry.
- Absolventi se mohou vyvinout a specializovat se na aktuální marketingová témata a hledat změnu nebo propagaci v rámci marketingové kariéry.
- V obou případech začnou studenti v programu budovat své marketingové portfolio spoluprací s profesory na výzkumu nebo poradenství místním podnikům prostřednictvím projektů kurzů, nezávislých studií, stáží a speciálních projektů.
Stipendia a financování
Následující organizace nabízejí soukromá stipendia absolventům vysokých škol s obchodními společnostmi. Mnoho stipendií je k dispozici pouze studentům navštěvujícím školy, které mají mezinárodně uznávanou akreditaci AACSB, kterou má UT.
- Národní společnost hispánských MBA (NSHMBA)
- Národní asociace černé MBA (NBMBAA)
- Americký institut certifikovaných veřejných účetních (AICPA)
- Asociace vládních finančních úředníků (GFOA)
Galerie
Akreditace
Ideální studenti
Pro koho je program určen?
- Lidé s titulem podnikání, kteří chtějí pokročilé školení v oblasti marketingu.
- Lidé bez obchodního titulu, kteří chtějí změnit kariéru na marketing.
- Lidé v rolích management-track, kteří se chtějí rychle povýšit v rámci své organizace.
- Lidé, kteří uvádějí na trh nové produkty nebo podniky.
English Language Requirements
Ověřte svou znalost angličtiny pomocí testu Duolingo English Test! DET je pohodlný, rychlý a cenově dostupný online test angličtiny akceptovaný více než 4 000 univerzitami (jako je tato) po celém světě.