MBA

Všeobecné informace

Popis programu

Program nabízí tři oblasti specializace: Organizační management, finance a marketing, trvá 2 roky a 2,5 roku, včetně získání titulu.

designu Program nabízí flexibilní strukturu učebního plánu, který umožňuje studentům, aby volitelné předměty uvnitř nebo vně instituce, výběrem oblast zájmu 3 nabízeného programu je poháněn s výhodou zůstává v podnikání. Student bude mít učitele, který bude organizovat, plánovat, realizovat a dohlížet na vývoj studentské akademického vzdělání a pracovní adresy titulkování, takže je zajištěno objektivní a navrhovaný curriculum v profilu absolventa.

Magistr je zaměřena na uspokojení potřeb v následujících řádcích výroby a využití poznatků:

  1. strategie místního rozvoje a udržitelnosti.
  2. Organizační chování a kultura.
  3. Obchodní strategie.

Tento program je vynikající volba pro profesionály s cílem zlepšit jejich odborné praxe.

obecný cíl

Celkovým cílem MBA je „vlak profesionály vysoké akademické standardy, které jsou schopny uplatnit inovativní řešení v oblasti správy, a to prostřednictvím vedení a řízení ve veřejné nebo soukromé organizace, aby se dosáhlo růstu, ziskovost a udržitelnost znalostmi a finanční a mercadológicas aplikací prostřednictvím flexibilní program, který umožní učinit rozhodnutí o zvukové tvorby v prostředí s vysokou mírou nejistoty a měnícím se a dynamickém globálním prostředí. "

specifické cíle

Konkrétní cíle sledovány v MBA, a byly odvozeny z celkového cíle jsou následující:

  • Získat znalosti a dovednosti v oblasti řízení podniků, které umožňují studentům používat nástroje pro správu do různých funkčních oblastí, a to prostřednictvím účinné a efektivní řízení organizace, jakož i navrhování nových projektů podnik podniky a dosáhnout udržitelnosti stejné.
  • Získat znalosti a dovednosti v oblasti financí, které umožňují studentům zlepšit jejich finanční schopnosti komunikovat s ostatními funkčních oblastí podnikání, a dělat prognózy a přijmout příslušná rozhodnutí s cílem, že společnost má odpovídající a včasné finanční zdroje, a umožnit ziskovost a růst stejný.
  • Získávat znalosti a dovednosti v oblasti marketingu, která umožní studentům realizovat informačních systémů na trhu, asimilaci informací a odpovídající reakci na uspokojení potřeb a přání spotřebitelů, jakož i navrhování a provádění marketingových plánů pro společnosti a organizace k dosažení svých cílů prostřednictvím optimální kombinace prvků marketingového mixu.

profil absolventa

Profil, který vyhledává absolventy MBA je, že v průběhu tréninkového procesu, studenti získali znalosti, dovednosti a postoje hospodářsko-správního obvodu obce s důrazem na řízení, marketing a finance, hledá uplatnění těchto znalosti ve svém profesním oboru, kromě vždy předpokládat vysoce profesionální odpovědnost vůči společnosti, které slouží i patří, což vám umožní vybudovat úzké vztahy s dalšími odborníky, které umožňují výměnu myšlenek s ostatními, vždy respektovat odlišnosti stávající a dodržovat institucionální vzdělávacího modelu. Proto absolventi absolvent musí předložit celkovou promoce profil uvedený níže.

vědomosti

  • Techniky získávání informací a navrhne řešení problémů vlády.
  • Intervenční metodik v organizaci pro různé marketingové strategie, finančních a manažerských.
  • Prostředí ovlivňuje organizaci.
  • Obchodní modely a podnikání.
  • Organizační, ekonomické a sociální systém neustále aktualizovány.
  • Administrativní proces a funkční plochy.
  • Organizační kultura a udržitelnost organizací.
  • Velký v podnikání, provozní a podnikové finance, stejně jako v kapitálové financování.
  • V aktuálním vydání derivátových pojmy rizika a návratnosti investice národní a mezinárodní.
  • Jasná budoucí vizí rozvíjet finanční ekonomické scénáře.
  • Proces rozhodování spotřebitele procesu.
  • Proces segmentace trhu a určení polohy.
  • Metodika pro provádění průzkumu trhu a vývoje a řízení v oblasti nových produktů a služeb. ƒ procesy a strategie marketingového mixu.

dovedností

  • Analyzovat a vyhodnocovat informace a navrhovat strategie s cílem zlepšit konkurenceschopnost organizace.
  • Při řešení problémů v rámci jejich pravomoci v rámci sociální agentury navrhováním a vyhodnocování alternativních řešení prostřednictvím analytického a systematického zpracování informací, dle metodiky správních věd.
  • Analyzovat a vyhodnocovat účetní, finanční a ekonomické informace.
  • Chcete-li použít příslušná kritéria pro analýzu, hodnocení a oceňování nástrojů peněžního trhu, finančních derivátů, investiční projekty a umístění soukromých podniků na tuzemském trhu i v zahraničí.
  • Aby strategické a operativní plánování na trhu, rozvíjení marketingových plánů, které splňují specifické potřeby a problémy podniků v národním i mezinárodním prostředí.
  • K implementaci marketingových strategií a akcí s využitím zdroje efektivně podniků a zvýšení jejich konkurenční výhody.

postoje

  • S ohledem na sociální odpovědnost organizací.
  • Na etického chování v podnikání.
  • O udržitelnosti společnosti a životního prostředí.
  • Proaktivní změn a inovací v organizacích.
  • Ochota spolupracovat.
  • Vhodné využití informací.
  • V poctivosti při formulaci návrhů, cíle a rozsah strategických plánů organizace.
  • Odpovědnost aby dopady a důsledky ekonomické, právní, sociální a dobročinných organizací na spravedlivé vyvážení zájmů rozhodnutí firmy a spotřebitele.
  • Respektování individuálních rozdílů, aby se zabránilo diskriminačním praktikám

Požadavky na stupeň

Schválit všechny programové materiály, včetně semináře věci praktické I a II, ve zkouškovém třídě v době značení nařízení a v souladu s ustanoveními obecných předpisů vyučování VZP ohledně získání titulu.

Případová studie bude směřovat k firmě oprávněné vědeckou radou, aby se dosáhlo stupně by měly mít písmeno uspokojení. Návrh praktické práce bude vždy v rozmezí přímek, výroby a využití poznatků tohoto programu žádná práce není součástí z nich bude povoleno.

Pro všechny studenty, musí splňovat odborné pobyty uvedené v osnovách, pobyty musí být v souladu s praktickou práci a linie výroby a využití poznatků tohoto programu.

Dotovaná Student musí splňovat kvalitativní ukazatele zjištěné na vnitrostátní úrovni.

Poslední aktualizace Říjen 2017

Informace o škole

La Universidad Autónoma de Aguascalientes se ha consolidado como la Máxima Casa de Estudios del estado y se proyecta a nivel nacional e internacional, por su calidad académica, incremento en la oferta ... Čtěte více

La Universidad Autónoma de Aguascalientes se ha consolidado como la Máxima Casa de Estudios del estado y se proyecta a nivel nacional e internacional, por su calidad académica, incremento en la oferta educativa, investigación y desarrollo tecnológico, además de una difusión cultural y trabajo de apoyo social que le ha valido su prestigio y reconocimiento, pues cuenta con el cuenta con 92% de sus programas institucionales y el 100% de sus posgrados interinstitucionales dentro del Programa Nacional de Posgrados de Calidad (PNPC) de Consejo Nacional de Ciencia y Tecnología en México, el máximo organismo de ciencia y tecnología en la país; mientras que a nivel internacional seguimos incorporando programas a la evaluación de diversos organismos. Méně