MB v marketingové a manažerské strategii
Limerick Institute of Technology
Klíčová informace
Umístění kampusu
Limerick, Irsko
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
1 rok
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 11 250 / per year
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Tento program je zaměřen především na studenty se zájmem o získání vysoce praktické kvalifikace úrovně 9 v oblasti marketingové a manažerské strategie. Programu předchází povinný týdenní úvodní program. Tento magisterský studijní program rozvíjí praktické dovednosti studenta v oblasti marketingu a řízení prostřednictvím kombinace problémového učení a přímého kontaktu s průmyslem.
Tento program je strukturován tak, aby maximalizoval praktické učení studentů a vyžaduje rozsáhlou aktivní účast studentů. Pro usnadnění činnosti studentů program využívá filozofii učení založenou na problémech (PBL). To znamená, že studenti jsou neustále vyzváni, aby aplikovali učení a teorii v reálných situacích a navrhli vhodná řešení. Studenti dále prezentují projekty a řešení průmyslových panelů. Cílem programu je připravit studenty na požadavky marketingových a manažerských pozic v rychle se měnící znalostní ekonomice. Zúčastněné společnosti také těží z analýzy a pomoci při výzkumu.
Lukas / Pexels
Jaké jsou požadavky na vstup?
- Vyznamenání v oboru podnikového managementu a / nebo marketingu s minimálním oceněním Druhé třídy čestného stupně 2
Nebo - Primární stupeň řízení podniku a / nebo marketingu NEBO odpovídající odborná obchodní kvalifikace A alespoň 2 roky příslušné odborné praxe / odpovědnosti.
- Součástí výběrového řízení může být pohovor.
Jaké moduly budu studovat?
- Název: Integrovaná marketingová komunikace (vč. Nových médií)
Kredity: 10 kreditů - Název: Finanční analýza pro rozhodnutí vedení
Kredity: 10 kreditů - Název: Metody podnikového výzkumu
Kredity: 10 kreditů - Název: Disertační práce
Kredity: 20 kreditů - Název: Plánování, strategie a inovace
Kredity: 20 kreditů - Název: Spotřebitelské chování a řízení vztahů
Kredity: 10 kreditů - Název: Branding a produktový management a komercializace
Kredity: 10 kreditů
Jaké jsou kariérní vyhlídky?
Tento program by byl přínosem pro každého, kdo má zájem o kariéru na úrovni výkonného manažera v oblasti správy digitálního obsahu, online plánování prodeje a reklamy, marketingu založeného na sociálních médiích a vyhledáváních, správy platebních kampaní s optimalizací pro vyhledávače, globálního strategického rozvoje a související oblasti.
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Mistr v digitálním marketingu a analytice
- Madrid, Španělsko
Magisterský titul v oboru digitální podnikání
- Madrid, Španělsko
- Alcorcón, Španělsko + 3 více
Master of Science in Information Systems - Digital Marketing
- Oslo, Norsko