MA Chonburi - MA MA programy Chonburi, Chonburi

MA Chonburi - MA MA programy Chonburi, Chonburi

Magistr

Master of Arts nebo MA je absolventská hodnost typicky získal po studijním programu výtvarného umění, humanitních, společenských věd nebo jiné podobné koncentrace. Tyto programy mají tendenci trvat jeden až dva roky.

Thajsko, oficiálně Thajské království, dříve známé jako Siam, je země nacházející se ve středu Indočíně poloostrově v jihovýchodní Asii. Thajsko 's pláže a ostrovy lákají miliony návštěvníků každý rok z celého světa. Každý, kdo se čtyřletým míry mohou získat zaměstnání jako učitel angličtiny v Thajsku.

Chonburi město je jedním z center výzkumu, zejména pro ty, kteří mají zájem prohloubit své vzdělání mistrů a doktorátů stupňů. Toto město nemá výzkum založený na univerzitu, i když má několik vyšších výzkumných center.

MA Chonburi - Vezměte si MA Oslu. Získejte všechny programu MA a informace školy. Ušetřete čas a obraťte se na školu přímo zde!

Čtěte více

Master Of Arts V Interakci Designu

Asian University Thailand
Campus forma Denní studium 1 - 2 let June 2018 Thajsko Chonburi Bangkok + 1 více

Interakce Design program vyžaduje, aby studenti rozvíjet své praktické tvůrčí a praktických dovedností, jakož i další teoretické aspekty interakce designu. [+]

Master of Arts v interakci designu

&nbsp

Se 3 volbám studijní plán (zaměřený na studenty z různých oblastí), 3 výstupních místech (za předpokladu, různé hloubky studia), a 3 délkách samozřejmě (podpora studentů potřeby pracovních postupů), je tento pán je navržen tak, aby "uživatelsky přívětivý" . Třídy v rozsahu od teorii designu a konstrukce výzkumu prostřednictvím kvalifikovaných pracovních schůzek, aby praktickém "hands-on" projektem zaměřeným učení.

&nbsp

Studenti získají možnost strávit alespoň jeden rok sledovat jejich interakce související s návrhy projektů zájmy na práce soustředěný kolem témat, jako kritickou rozpravu sémiotické analýzy, sociální příběhovost zkuše-nosti design, komunikační prostředí, mobilní Networks, vzor jazyky, Media směrovat, Posthuman Etika, Multi-smysl Engagement, digitální Ontologie, hmotný Interakce a "Glocal" rozmanitost.... [-]