Keystone logo

11 MA Programy v Mezinárodní marketing 2024

Filtry

Filtry

  • MA
  • Marketing
  • Marketing
  • Mezinárodní marketing
Studijní obory
  • Marketing (11)
  • Zpět do hlavní kategorie
Místa
Najděte další místa
Druh titulu
Doba trvání
Studijní tempo
Jazyk
Jazyk
Studijní formát

    MA Programy v Mezinárodní marketing

    Master of Arts v mezinárodní marketing je pokročilý stupeň sleduje studenty, kteří absolvovali bakalářské studium. Vydělávat magisterský titul dává studentů školení v hloubkové a porozumění, a kvalifikuje, aby se stali lídry v obchodním světě.

    Co je MA v mezinárodní marketing? Pokročilé stupňů v této oblasti se zaměřují na globální marketing a komunikaci. Studenti se seznámí s corporate finance, řízení projektů a spotřební kultury, vše přes čočku mezinárodních vztahů. Základní třídy mohou obsahovat reklamy, průzkum trhu, chování spotřebitelů a obchodních strategií. Absolventi těchto typů programů přijde pryč s pochopením značky a prodeje v celosvětovém měřítku. Dokončení magisterské fakulta Udělen často zahrnuje psaní práce nebo ukončení jiný typ závěrečného projektu.

    Studenti, kteří studují na mezinárodní trh získají široké znalosti, jak reklama a konzumerismus tvaru současného života. Budou také získat znalosti a dovednosti, realizovat obchodní strategie v rychle se měnícím světě pomocí špičkových technologií. Vydělávat pokročilého stupně bude pozice absolventů na vyšší placených pracovních míst s větší možností pro propagační akce.

    Každá škola má svůj vlastní výuku a Sazebníku. Náklady na vydělávat magisterský titul v této oblasti bude záviset na škole a zemi, kde se účasti na vyučování. Kontaktní školy, které nabízejí programy, které vás zajímají, dozvědět se více o možných nákladech vydělávat pokročilého stupně.

    Po vydělávat studium mezinárodního marketingu, budou studenti připraveni na řadu odměňování kariéry. Absolventi budou především v poptávce s podniky nebo vládními agenturami, které mají globální dosah.Pracovní příležitosti jsou pracovní místa na vysoké úrovni v marketingu, reklamě, komunikace, prodeje, bankovnictví, finanční analýzy a další.

    Před použitím se magisterského studijního programu v této oblasti, zvažte své cíle, a kam se chcete zúčastnit tříd a zkoumat jednotlivé nabídky ve svém oboru. Hledat pro váš program dole a kontakt přímo vstup kanceláře školy dle Vašeho výběru vyplněním v hlavní formě.