Kombinované Magistr Marketingová komunikace programy, vyhledejte nejlepší Magistr Marketingová komunikace programy zde! - Magistr Marketingová komunikace

Kombinované Magistr Marketingová komunikace programy, vyhledejte nejlepší Magistr Marketingová komunikace programy zde! - Magistr Marketingová komunikace

Magistr Marketingová komunikace

Master 's titul je postgraduální akademický titul. Master 's stupně připravuje studenty vést a řídit. Master 's titul připravuje člověka pro řadu pronásledování prostřednictvím specializované studium oboru.

Kombinované Magistr Marketingová komunikace programy: Hledat zde pro programy Magistr Marketingová komunikace . Získejte všechny školy a on-line Magistr Marketingová komunikace directely informace, ušetřit čas a obraťte se na přijímací Magistr Marketingová komunikace zde!

Čtěte více

Ma Integrované Marketingové Komunikace

University of Malta
Campus forma 13 - 13 měsíců October 2017 Malta Rokle

Program je nabízen pod záštitou Fakulty Mediální a znalostních věd Univerzity Malty s účastí několika mezinárodních akademických pracovníků v oblasti od Kingovy vysoké školy, University of London. Zkušený pedagogické fakultě poskytnout účastníkům mezinárodního hlediska komunikace a marketingu. Dodávka Kurz začíná s každým novým školním rokem v říjnu. Délka kurzu rozšiřuje starší dvanácti měsíců do září následujícího kalendářního roku. Je rozdělena do tří semestrů, přičemž první dva semestry věnovaných učil složky kurzu, zatímco finální třetí semestr je věnován nezávislý studentský výzkum. [+]

MA v integrované marketingové komunikace (IMC) je program na University of Malta ve spolupráci s King College, University of London. Po úspěšném absolvování tohoto postgraduálního programu jsou studenti udělena MA v IMC z University of Malta.

Cílem MA v integrované marketingové komunikace míry je pomoci účastníkům porozumět rychle se vyvíjející svět marketingu a komunikace, a se naučit, jak různé marketingové a komunikační nástroje včetně sociálních médií lze efektivně kombinovat pro splnění marketingových a komunikačních potřeb organizace.

Program je nabízen pod záštitou Fakulty Mediální a znalostních věd Univerzity Malty s účastí několika mezinárodních akademických pracovníků v oblasti od Kingovy vysoké školy, University of London. Zkušený pedagogické fakultě poskytnout účastníkům mezinárodního hlediska komunikace a marketingu.... [-]


Ma V Marketingové Komunikaci

University of Westminster, Westminster Business School
Campus forma Kombinované 1 rok September 2017 Spojené království Londýn

Marketingové komunikace zahrnuje výběr a použití hlavních komunikačních nástrojů dostupných pro organizaci při prosazování svých marketingových cílů. Tato práce je často provádí specializované agentury, a zahrnuje jak strategické myšlení a rozvoj tvůrčích řešení. To volá po směs znalostí založených na výzkumu s praxí vysoké úrovni, často velmi kreativní, dovednosti. [+]

Marketingové komunikace zahrnuje výběr a použití hlavních komunikačních nástrojů dostupných pro organizaci při prosazování svých marketingových cílů. Tato práce je často provádí specializované agentury, a zahrnuje jak strategické myšlení a rozvoj tvůrčích řešení. To volá po směs znalostí založených na výzkumu s praxí vysoké úrovni, často velmi kreativní, dovednosti. V rámci kurzu budete mít možnost skládat zkoušky pro profesionální diplom v oblasti digitálního marketingu a po úspěšném absolvování zkoušky se stal profesionálním členem Digital Marketing Institute. Obsah předmětu Předmět pokrývá hlavní marketingové komunikační techniky. To vám poskytuje dostatečnou založení v marketingu, které vám umožní snadno pracovat s lidmi v průběhu celého procesu marketingového řízení. Konečným cílem kurzu je prohloubit individuální kariérní postup vyhlídky díky znalosti, jak použít akademické učení, aby co nejlépe marketingové komunikace praxi. Vrcholem pro mnoho studentů jsou studijní cesty a návštěvy podniků pořádaných v dalším průběhu, které poskytují příležitost pro vytváření sítí a rozšíření vzdělávání v nových prostředích. Moduly Tyto moduly jsou svědčící o tom, co budete studovat na tomto kurzu. Celoroční modul Současné problémy na marketingovou komunikaci V tomto modulu přijde pochopit podstatu učení a jak nejlépe učit. Budete přemýšlet o vašem pokroku a rozvoje v celém průběhu, který vám pomůže generovat plán osobního rozvoje. Budete diskutovat současný stav poznání v oblasti integrované marketingové komunikace (IMC), a diskutovat o nové nápady v marketingových a mediálních otázkách. IMC vyvinula v posledních 20 letech bude důležitým prvkem v procesu marketingového řízení. To zahrnuje všechny komunikační nástroje, chování spotřebitelů, výzkumu a strategie, na které se vztahuje samozřejmě, a snaží... [-]

Master Of Arts V Mezinárodní Komunikace Značky

Brand Academy University of Applied Sciences
Campus forma 4 semestry April 2017 Německo Hamburg

V říjnu začíná náš magisterský program v mezinárodní komunikace značky. Vy poznat všechny faktory úspěchu přeshraniční a cross-kulturní komunikace značky, které potřebujete pro kariéru v mezinárodních reklamních a komunikačních agentur. Kurz je tedy veden v angličtině. [+]

. V říjnu začíná dotazy Magisterský program v mezinárodní komunikace značky. Vy poznat všechny faktory úspěchu přeshraniční a cross-kulturní komunikace značky, které potřebujete pro kariéru v mezinárodních reklamních a komunikačních agentur. Kurz je tedy veden v angličtině. A rovněž těchto informací jsme proto připravila v angličtině. [-]

Master in Strategic Branding Stakeholder Communication (MA)

Middlesex University London
Campus forma Kombinované 1 - 2 let October 2017 Spojené království Velká Británie (UK) Online Londýn + 1 více

Ponoření do hloubky v několika aspektech značky, včetně oblastí, jako je strategické budování značky, zvukové značky a digitálního marketingu, je usnadněno tým akademiků, kteří jsou odborníky v oblasti brandingu. [+]

Učte se od akademiků jako je Dr. Keith Dinnie a Dr. Pantea Foroudi, kteří jsou odborníky v oblasti brandingu. Obsah předmětu UK & EU marketingový ředitel Reklama Executive Communications Officer [-]

Ma Ve Vedení Komunikační

The George Washington University - Columbian College of Arts & Sciences
Campus forma September 2017 Spojené státy americké Washington

Sdělení Program v oddělení organizačních věd a komunikace nyní nabízí Master of Arts v řízení komunikace. [+]

. The komunikační program v oddělení organizačních věd a komunikace nyní nabízí Master of Arts v řízení komunikace. GW je MA v řízení komunikace zkoumá systematické plánování, realizaci, monitorování a revidování komunikačních zpráv a procesů (včetně technologií a sítí), v rámci jednotlivých organizací. Program je navržen tak, aby vyhovovaly potřebám různorodé bazénu studentů s různými kariéru v tomto rostoucím poli, a je jediným stupeň svého druhu ve Washingtonu, DC, oblast metra. Studenti rozvíjejí svou schopnost řešit problémy, strategické rozhodování a písemných a ústních advokátní dovednosti průběhu interdisciplinárního programu. Absolventi jsou dobře vybavené vyniknout na cíle řízení komunikace, jako jsou: efektivnější vedení; lepší průtok životně důležitou komunikaci; větší spokojenost zaměstnanců; silnější povědomí o značce a zvýšený zisk. MA Program také připravuje studenty, kteří plánují pokračovat v doktorských programů v komunikačních a příbuzných oborů, jako jsou mezinárodní záležitosti, organizační věd a veřejné zdraví. Současné GW vysokoškolští studenti mohou mít nárok na 10% slevu školné a mají požadavek na poskytnutí GRE skóre upustit. Umístění GW v srdci DC poskytuje studentům s jedinečným přístupem k bohatství vládních a mediálních agentur, konzultačních firem a dalších významných organizací, které zvyšují postgraduální studium zážitek. Požadavky na přijetí Studenti žádají o studia kandidatury musí splňovat požadavky na přijímací GW Columbian College of Arts and Sciences. Obvykle se vyžaduje Bakalářský titul s průměrem B (nebo ekvivalent) z akreditované vysoké škole nebo vysoké škole. Přednost při vstupu je dána žadatelům se silnými akademické znalosti a odpovídající pregraduální přípravy. Všichni žadatelé jsou povinni přijmout Graduate Record Examination (GRE). S poradcem a... [-]

Ma Ve Strategické Komunikace (celoroční)

University of Johannesburg
Campus forma 2 let February 2018 Jihoafrická republika Johannesburg

Jedná se o pokročilý studijní program, který může být dokončen jako ročníkovou práci založené studijního programu. Tento program je navržen tak, aby usnadnila zvládnutí složité a odbornými znalostmi v oblasti disciplíny strategické komunikace. Vzhledem k rostoucímu sbližování na základě marketingové komunikace, firemní komunikace a public relations program se bude zabývat integraci mezi těmito komunikační disciplíny. [+]

Jedná se o pokročilý studijní program, který může být dokončen jako ročníkovou práci založené studijního programu. Tento program je navržen tak, aby usnadnila zvládnutí složité a odbornými znalostmi v oblasti disciplíny strategické komunikace. Vzhledem k rostoucímu sbližování na základě marketingové komunikace, firemní komunikace a public relations program se bude zabývat integraci mezi těmito komunikační disciplíny. Požadavky na přijetí Honours titul v oboru Podniková nebo marketingové komunikaci nebo příbuzném oboru je požadováno, s minimálním průměrem 65%. Uzávěrka pro podání žádosti o tento stupeň je 31. října předchozího roku za první pololetí a 30. dubna téhož roku pro druhé pololetí. Kontaktní údaje Název: Prof Sonja Verwey Tel: 011 559 4070 / E-mail: sverwey@uj.ac.za [-]

Ma V Marketingové Komunikaci (výzkum)

University of Johannesburg
Campus forma 2 let February 2018 Jihoafrická republika Johannesburg

Je zapotřebí Disertační práce na téma z oblasti marketingové komunikace pro shromáždění důkazů o kritickém smyslu a výzkumné schopnosti kandidáta. Též je nutná výzkum článek, který je vhodný k uveřejnění. [+]

. Je zapotřebí Disertační práce na téma z oblasti marketingové komunikace pro shromáždění důkazů o kritickém smyslu a výzkumné schopnosti kandidáta. Též je nutná výzkum článek, který je vhodný k uveřejnění. Požadavky na přijetí Honours titul v oboru sdělení je požadováno, s minimálním průměrem 65%. Uzávěrka pro podání žádosti o tento stupeň je 31. října předchozího roku za první pololetí a 30. dubna téhož roku pro druhé pololetí. Kontaktní údaje Název: Ms Andrea Crystal Tel: 011 559 2574 / E-mail: acrystal@uj.ac.za [-]

Magistr V Masové Komunikace

University of Central Missouri
Campus forma September 2017 Spojené státy americké Warrensburg

[+]

Comm 6771 absolvent stáže 3-6 hod [-]

Ma Mediální Komunikace A Kritické Praxe

University of the Arts London
Campus forma Kombinované 15 - 24 měsíců September 2017 Spojené království Londýn

Prozkoumejte současných médií a komunikace podél kreativní a odbornými postupy, ústřední pro kulturní průmysl. S prací na bázi learning nedílnou součástí MA médií, komunikace a kritické praxi samozřejmě, budete rozvíjet své znalosti a odborné zkušenosti v hlavních institucích v Londýně, jako je galerie Tate Modern, British Council, Film v Londýně a BBC. [+]

. Prozkoumejte současných médií a komunikace podél kreativní a odbornými postupy, ústřední pro kulturní průmysl. S prací na bázi learning nedílnou součástí MA médií, komunikace a kritické praxi samozřejmě, budete rozvíjet své znalosti a odborné zkušenosti v hlavních institucích v Londýně, jako je galerie Tate Modern, British Council, Film v Londýně a BBC. Obsah Tento jedinečný program Masters zkoumá moderní média a komunikaci podél kreativní a odbornými postupy, které jsou zásadní pro kulturní průmysl. MA Média, komunikace a Critical Practice mísí akademické důslednost, s možností získat profesní zkušenosti a rozvíjet a posilovat praxe založené na dovednosti kreativní. Kurz je určen pro postgraduální studenty uvažují o kariéru v médiích, kreativního průmyslu nebo v kulturním odvětví, stejně jako ti, kteří chtějí pracovat v oblasti výzkumu a vzdělávání. To vám umožní rozvíjet intelektuální schopnosti a získat praktické zkušenosti potřebné pro zaměstnání v rychle se měnící médií a kreativních průmyslů. MA Media, komunikace a Critical Practice vám poskytne systematickou pochopení hlavních teorií médií a komunikací. Budete zkoumat současné přístupy k médiím a kreativních průmyslů a jejich sociálních a ekonomických souvislostech. Budete zkoumat, jak globální a mezinárodní perspektivy, otázky rozmanitosti, rovnosti a identity, a rozvíjející se ekologické a etické problémy, se vztahují k současné mediální výroby, oběhu a spotřeby. Během kurzu budete navštěvovat galerie, výstavy a kulturní akce, s využitím akademie centru Londýna. Budete také těžit z průmyslu Reproduktory řady, s příležitostmi pro networking s průmyslovými profesionály a kreativní. Učení Práce na bázi je ústředním prvkem tohoto kurzu, s předchozí studenti získávají stáže v Londýně... [-]

MA Public Relations

University of the Arts London
Campus forma 15 měsíců September 2017 Spojené království Londýn

Komunikační plán, který přidává hodnotu: to je to, co každá organizace chce. Rozvíjet pokročilé dovednosti a teorie, které budete potřebovat pro úspěšnou kariéru v oblasti public relations a komunikace v tomto odvětví schváleného kurzu. Absolvent znalosti a dovednosti, aby strategicky řídit reputaci a efektivně komunikovat s lidmi na vnitřní a vnější organizace. [+]

Komunikační plán, který přidává hodnotu: to je to, co každá organizace chce. Rozvíjet pokročilé dovednosti a teorie, které budete potřebovat pro úspěšnou kariéru v oblasti public relations a komunikace v tomto odvětví schváleného kurzu. Absolvent znalosti a dovednosti, aby strategicky řídit reputaci a efektivně komunikovat s lidmi na vnitřní a vnější organizace. OBSAH: Získat solidní základy v teorii a praxi public relations s touto vysoce ceněné magisterský studijní program, a urychlit v jednom z britských nejživějších profesí, který patří trvale mezi prvními třemi výběru povolání pro nové absolventy. Uznávané Chartered Institute of Public Relations (Cipr), bude to samozřejmě apelovat na ty, kteří mohou být již pracují v oboru a chtějí postoupit, ty, kteří hledají kariérní postup, nebo ty, kteří chtějí začít svou kariéru vytvořením silné znalostní báze. Co můžete očekávat Můžete očekávat, že rozvíjet intelektuální schopnosti, dovednosti a znalosti potřebné, aby se strategicky řídit pověst značek a organizací, přidat hodnotu k jejich komerčnímu úspěchu a podporovat jejich cílů. Kurz bude vám rámec pro proces plánování PR, řeší kritickou úlohu výzkumu a hodnocení. Budete zkoumat disciplíny komunikace zúčastněných stran, řízení událostí, vztahy s investory, veřejné záležitosti a komunikaci zaměstnanců a jak se odkaz na firemní strategii, a musí být zapojen do plánování a provádění vnitrostátních a mezinárodních kampaní. Jako součást tohoto, budete objevovat nejefektivnější využití nástrojů PR, jako jsou vztahy s médii, řízení změn a problémů a krizového řízení. Specifické dovednosti vyprávění a psaní pro média napříč tradičních i digitálních mediálních kanálů jsou také cvičil a podíval se do hloubky, spolu... [-]

Publikování Ma

University of the Arts London
Campus forma 15 měsíců September 2017 Spojené království Londýn

Kurz poskytuje arénu, ve které můžete získat publikování znalosti, vytvářet knih, časopisů a digitálních produktů a služeb, experimentovat s různými výstupy, přítomných přesvědčivé publikování myšlenek, spolupracovat s širší komunitou UAL a spojit se s předními hráči v oboru. [+]

. Účast na různé cílové skupiny. Uvedení do provozu a navrhování obsahu. Práce na různých platformách. Rozvoj životaschopných komerčních projektů. Kariéru ve vydavatelském odvětví, je dynamický a různorodý. Zisk tvůrčí a profesionální nástroje, které potřebujete, a budovat své zkušenosti a výzkumné dovednosti s tímto programem zdroje bohatý. Kurz poskytuje arénu, ve které můžete získat publikování znalosti, vytvářet knih, časopisů a digitálních produktů a služeb, experimentovat s různými výstupy, přítomných přesvědčivé publikování myšlenek, spolupracovat s širší komunitou UAL a spojit se s předními hráči v oboru. Důvodů uplatňovat Použitím naše výborné zázemí UAL můžete zadávat či vytvářet fyzické a digitální publikované výrobků, knih a časopisů - to hands-on praktické zkušenosti je fantastické pro budování důvěry v technickou způsobilost, rozhodování a řízení projektů. Budete mít možnost připojit akademické a kreativní obchodní prostředí, jak se podílet na živých projektů průmyslu, události, testování prototypů a výzkumu a rozšířit expozici a zkušenosti z práce s průmyslem. Embedded průběhu jsou dva pojmy kreativity a podnikání - jak si vybudovat komplexní pochopení průmyslu, je zde kladen důraz na předvídání diváky a rozvíjení tvůrčích publikování projektů, přičemž pochopení komerční využití z nich. Silný experimentální étos kolem tištěných i digitálních znamená, že můžete mít nové nápady dopředu do průmyslu. Flexibilní možnosti pro vaše úkoly a projekty, abyste mohli nasměrovat svou postgraduální zkušenosti, jak si want- což vám umožní rozvíjet své vlastní jedinečné schopnosti nastavit a zajistit flexibilitu, aby se vešly vedle svých vyvíjejících se profesionální a tvůrčí kariéry. LCC poskytuje jedinečné tvůrčí prostředí experimentovat a spojit se s dalšími... [-]

MA Strategické Marketingové Komunikace

University of Greenwich
Campus forma 1 rok September 2017 Spojené království Londýn

Tento program běží podél MA strategický marketing a byl vytvořen s cílem umožnit absolventům a odborně kvalifikované manažery získat větší porozumění marketingové komunikace. Tento full-time program je určen pro studenty, kteří chtějí rozvíjet svou kariéru v oblasti marketingu řízení se zvláštním důrazem na strategické komunikace. [+]

MA Strategické marketingové komunikace

 

Tento program běží podél MA strategický marketing a byl vytvořen s cílem umožnit absolventům a odborně kvalifikované manažery získat větší porozumění marketingové komunikace. Tento full-time program je určen pro studenty, kteří chtějí rozvíjet svou kariéru v oblasti marketingu řízení se zvláštním důrazem na strategické komunikace. Program navazuje dovedností studentů - podnikání, akademické a osobní - stejně jako jejich chápání aspektů marketingové komunikace, jako je plánování komunikace, rozhodování spotřebitelů a chování, tradiční a nové (Interactive) média a náběžné hrany akademické myšlenky, aby lépe vyhovovaly konkurenční výzvy na měnící se požadavky trhu. Program také nabízí příležitost k návštěvě partnerské školy ve Francii prozkoumat komunikace v jiném kulturním a disciplinárním kontextu.... [-]


Master Of Arts V Masové Komunikace, Reklamy A žurnalistiky

Mahatma Gandhi University Rwanda
Campus forma 2 - 4 let September 2017 Rwanda Kigali

Tento program bude vyrábět postgraduates s oběma akademických znalostí a odborných dovedností potřebných v mediálním průmyslu. Cílem tohoto programu je vychovávat studenty, aby se stal vůdce společnosti s vysokou pocitem úmrtnosti, dovednosti a vhled. Zaměřuje se také na produkci Novináři a komunikátorů, které jsou schopny přispět k socio-ekonomický a kulturní rozvoj země, a tím podpořit proces demokratizace. [+]

. Přehled programu PROGRAM Code: 709 Doba trvání: Min. Délka trvání 2 let, Max. Doba trvání 4 roky Způsobilost Kritéria: Odstupňování v každém toku nebo ekvivalentní Registrační poplatek: INR1500 / - Tuce poplatky: INR7500 / - Per Sem Poplatek za zkoušku: 1500 / - Per Sem Objektivní Tento program bude vyrábět postgraduates s oběma akademických znalostí a odborných dovedností potřebných v mediálním průmyslu. Cílem tohoto programu je vychovávat studenty, aby se stal vůdce společnosti s vysokou pocitem úmrtnosti, dovednosti a vhled. Zaměřuje se také na produkci Novináři a komunikátorů, které jsou schopny přispět k socio-ekonomický a kulturní rozvoj země, a tím podpořit proces demokratizace. Takové vzdělaní, univerzální a šikovné hromadných sdělovacích prostředků evangelisté může pomoci při budování pevné základy země. Obsah programu Semestr 1 Cours Code Předměty Kredity MAMCAJ11 Tisková média 4 MAMCAJ12 masová komunikace 4 MAMCAJ13 Teorie komunikace a výzkum 4 MAMCAJ14 Mediální technologie 4 MAMCAJ15 P praktický 2 - Celkem kreditů 18 Semestr 2 Cours Code Předměty Kredity MAMCAJ21 lidská komunikace 4 MAMCAJ22 Broadcast Žurnalistika 4 MAMCAJ23 Úvod do žurnalistiky 4 MAMCAJ24 Masová komunikace a společnost 4 MAMCAJ25 Komunikační dovednosti 2 - Celkem kreditů 18 Semestr 3 Cours Code Předměty Kredity MAMCAJ31 Vykazování a úpravy 4 MAMCAJ32 Úvod do reklamy 4 MAMCAJ33 Úvod do veřejné Vztah 4 MAMCAJ34 Reklama Design & Princip 4 MAMCAJ35 P Zpráva o projektu 2 - Celkem kreditů 18 Semestr 4 Cours Code Předměty Kredity MAMCAJ41 Úvod do výrobní technologie 4 MAMCAJ42 Média Hodnocení 4 MAMCAJ43 Úvod do Photography 4 MAMCAJ44 Masmédia etiku a... [-]

Ma V Marketingové Komunikaci

Design Akademie Berlin
Campus forma 4 semestry October 2017 Německo Berlin

Globální komunikaci, a tím řešit jedince. Strategicky a tvůrčí čin. Dialogy iniciovat lidé patří. promyslet kampaní a marketingových aktivit a plánování online a offline. [+]

Marketing Communications | Master of Arts Strategie, řízení kampaní a odborných znalostí značky Globální komunikaci, a tím řešit jedince. Strategicky a tvůrčí čin. Dialogy iniciovat lidé patří. promyslet kampaní a marketingových aktivit a plánování online a offline. A boční pohled na rozpočtu, která není zapomenout. Absolventi magisterského programu v marketingové komunikaci vylepšit svou odbornou kvalifikaci na jistý manipulaci s značek a produktů v digitálním věku. vaše studium Marketingové komunikace je nyní ve tvaru a prováděného příjemci. Řídící procesy jsou velmi složité, protože každá komunikace impuls vyvinuté - v neposlední řadě v sociálních médiích. Naši studenti učí ve čtyřech semestrech, jak se vyvíjet za těchto podmínek kreativní kampaně, představené produkty jako zkušeností, příjemce si myslí, že zapojení a vždy vše kriticky a nové. Zisk značky, produkty, služby a organizace slyšel. V magisterských programu marketingových komunikací získáte teoretickou, vědecky založený základ pro moderní a ucelené strategie rozvoje. Naučíte se rozvíjet komunikační koncepty autonomně a koordinovat realizaci návrhu. Se simulací a skutečnou obchodní práce, kterou připravuje pro vaši kariéru a navázat osobní, profesionální síť pro vaši budoucnost. Jsme s vysokým potenciálem studovat společně s různými schopnostmi a kvalifikacemi. Výměna a úzká spolupráce s fakultou v malých skupinách k zajištění produktivní, inspirativní atmosféru a individuální rozvoj každého jednotlivce. Považujeme za důležité, aby zahrnovala vaše první stupeň získané dovednosti v tréninku se a dát svůj profesní profil charakterizoval dotváří. kariérní vyhlídky Ve vysoce diferencované marketing průmyslu existuje vysoká poptávka po absolventech, kteří mají jak technické dovednosti v různých předmětech, stejně jako hluboké znalosti marketingové komunikace.... [-]

Master Of Arts V Integrované Marketingové Komunikace

Dhurakij Pundit University's International College
Campus forma Kombinované 3 semestry June 2017 Thajsko Bangkok

Tento IMC program je jedinou mezinárodní magisterský program v Thajsku, které sdružuje tělo znalostí z různých kontinentů po celém světě, včetně Severní Americe, Austrálii, Evropě a Asii. Tento program připravuje [+]

Master of Arts v integrované marketingové komunikace (1,5 roku) V současné době přijímání žádostí o semestru 1/2013. Stipendia jsou k dispozici.

Program Cíle: Tento IMC program je jedinou mezinárodní magisterský program v Thajsku, které sdružuje tělo znalostí z různých kontinentů po celém světě, včetně Severní Americe, Austrálii, Evropě a Asii. Tento program připravuje studenty na cross-funkční role, stejně jako vybavuje je s jedinečnými dovednosti potřebné k efektivně integrovat různé komunikační přístupů a nástrojů. Tento program bude také pomoci studentům urychlit svůj kariérní růst v oblasti marketingu a komunikace na strategické úrovni organizace. Studenti v tomto programu budou:... [-]