Kombinované Magistr Interaktivní design programy, vyhledejte nejlepší Magistr Interaktivní design programy zde! - Magistr Interaktivní design

Kombinované Magistr Interaktivní design programy, vyhledejte nejlepší Magistr Interaktivní design programy zde! - Magistr Interaktivní design

Magistr Interaktivní design

MA je magisterský titul udělen ke studentům, kteří dokončili program, studovat humanitní obory nebo výtvarných umění předměty jako historie, komunikace, filozofie, teologie nebo anglicky. Mistr míry umění typicky vyžaduje ročníkové práce, výzkum a písemné zkoušky.

Kombinované Magistr Interaktivní design programy: Hledat zde pro programy Magistr Interaktivní design . Získejte všechny školy a on-line Magistr Interaktivní design directely informace, ušetřit čas a obraťte se na přijímací Magistr Interaktivní design zde!

Čtěte více

Ma Interaktivních Médií Praxe

University of Westminster - Westminster School of Media, Arts and Design
Campus forma 1 rok Spojené království Londýn

Tato nová multidisciplinární magisterský program je navržen tak, aby plně odpovídaly potřebám současných interaktivních médií, sdružující kreativní technologie, interaktivity a návrhové postupy v rámci digitálních kultur s ohledem na potřeby uživatelů. [+]

. Tato nová multidisciplinární magisterský program je navržen tak, aby plně odpovídaly potřebám současných interaktivních médií, sdružující kreativní technologie, interaktivity a návrhové postupy v rámci digitálních kultur s ohledem na potřeby uživatelů. Interactive Media Practice kombinuje širokou škálu digitálních kreativních technologií, především digitálních kombinující literacies designu, vyspělé technologie a interakci, a to prostřednictvím uživatelského středem designu pro komerční výstupů průmyslový standard. Interactive Media Practice umístí uživatele do středu zkušenosti a zaměřuje se na projektování a obsahové míst v oblastech, jako jsou: vývoj mobilních aplikací, wearables, hry, multimediálních webových stránek, interaktivních průvodců a instalací, pohlcující VR, příští generace reklamy a virtuální a Augmented reality systémy, až po sociální média výkonným eMarketing a podnikatelských aktivit prostřednictvím inovací protokolu. Podle pozdní generální ředitel společnosti Apple Steve Jobs, aplikace průmysl "stojí několik miliard liber ročně a zaměstnává kolem 40.000 lidí, což představuje přibližně deset procent z celkového audio-vizuální pracovní síly. Odvětví, jako je zvukově řízené her a aplikací vykazují ještě větší nárůst, kdy poskytovatelé, jako je Apple zaplatil celkem dvě miliardy dolarů aplikací v samotných Spojených státech ". Společnost Adobe Systems (UK) Plně podporuji program s vysokou doporučení na základě vývoje a klíčových principů Kurz poskytuje, což je vzácné a jedinečné. My objetí vynikající smluv v rámci interaktivních médií a herní průmysl, včetně pravidelných návštěv a mistrovské kurzy od profesionálů na vrcholu své hry od společnosti Adobe Sony. Společnost Adobe Systems (UK), řekl: "Tento titul Interactive Media nabízí ideální průpravu pro ty, kteří chtějí pracovat v digitální mediální průmysl, které stále vyžadují, aby lidé, kteří pracují s technologií z tvůrčího hlediska. Jedná se o kurz, který bude vytvářet novou generaci interaktivních médií hvězd ...! "Kurz zahrnuje hackathon kulturu s odbornými hack laboratořích se může pochlubit nově navržené flexibilní výukové prostory pro studenty pracovat více spolupracovat na inovační protokolů podporujících křížové opylení nových nápadů kreativně. Mnoho studentů bude pracovat na živých průmyslu kalhotek, stejně jako jejich vlastní projekty nezávisle uvnitř i vně našich kurzů klastrů. Tento společný přístup v oblasti vzdělávání a výzkumu často vede k úspěšné projekty, které jsou komerčně životaschopné, a rychle získat uznání průmyslu prostřednictvím našich konci roku show. "Je to opravdu mnohostranné MA, který spojuje kreativitu, odbornou kvalifikaci a digitálních médií, s podnikatelským nití." - 2015 Graduate. Naši studenti se učí zkoumat sdělování myšlenek v propojeném světě přes naše podnikání inkubátoru programu a zvážit mnoho dopady digitálních médií v každodenním životě, ke komerčním trajektorií prostřednictvím praktikují projekty založené. Jako jeden z 100 nejlepších mezinárodních univerzit na světě, University of Westminster School of Media, umění a designu v současné době se může pochlubit celou řadu profesionálních nahrávacích studiích, nový učební nahrávacím studiu, profesionální technologických laboratoří a přístup k řadě postprodukce a multimediálních zařízení postaveny a vybaveny s nejvyššími standardy. Použití vedoucí úlohu v průmyslovém softwaru, budete se podílet na navrhování a výrobu interaktivního obsahu digitálních médií pro doručení přes internet, na tabletech a mobilních zařízeních a pro instalace při projektování přesvědčivé uživatelské rozhraní vytváří skvělý uživatelský zážitek, to se vztahuje i na vývoj směrem vytváření obsahu pro "internet věcí". MA v Interactive Media praxi samozřejmě vás připraví pro tento sektor, využitím a integrací jemnou kombinaci mezi kreativitou a technických kapacit. Budete také mít prospěch z přístup k celé řadě vysoce ceněných průmyslu lékařů, kteří vám nabídnou výjimečné vhled a praktické znalosti v oboru, náročná a zároveň podpořit své technické a kreativní veletrhu. Na tomto magisterským budete rozvíjet interaktivních médií komerční úrovni a digitálního obsahu produkční schopnosti. Obsah předmětu Tento multidisciplinární kurz připravuje vás pracovat v širokém rozsahu průmyslu kombinující teorii, praxi a spojuje technické a kreativní pohled na nové systémy médií, interaktivní technologie a digitální kultury, stejně jako objevování nových vznikajících tvůrčích technologií, produkující odborníka v odvětví, kteří mohou produkují stejně jako prozkoumat budoucí kreativní technologií. Studenti jsou vedeni k práci s technologií experimentálně tvůrčím způsobem, spolupracovat a uplatnit nových a stávajících technologií v nové a inovativní způsoby, výzkum a experimentální aplikace. Budete mít také praktické zkušenosti pro vytváření obsahu, iPad, iPhone, iPod, Playstation, Xbox, Oculus Rift a multimediální obsah webových stránek, pokročilé webové výrobu a design, design pro rozhraní to vše s ohledem na potřeby uživatelů. Kurz bude poskytnout dovednosti v příslušném multimediální software, media bohatý web výroba, Unity, UDK, designu webových stránek a vývoj s cílem vývoje mobilních aplikací. Ty budou učil kreativní kódování, rozhraní a samozřejmě podporuje používání širokou škálu programovacích jazyků dodaných praktiky. Máme také akreditační příležitosti v Adobe a Apple pro ty studenty, kteří chtějí rozvíjet své schopnosti více prolifically v rámci vybrané softwaru. Patří mezi ně mobilních aplikací hlavního proudu hry, interaktivní instalace, zvukových médií a eMarketing, s důrazem na základních tvůrčích schopností. Kurz připravuje a zlepšuje své schopnosti při vytváření interaktivních médií, metodiky a výrobní pracovní postupy, opřená o pevnou porozumění technologiím a teorií zúčastněných. Stupeň Interactive Media Practice nabízí ideální oporu pro ty, kteří hledají zaměstnání v digitální mediální průmysl, které stále vyžadují, aby lidé, kteří pracují s technologií tvoří tvůrčí perspektivu. Jedná se o kurz, který bude vytvářet novou generaci interaktivních médií talenty, kteří jsou oba podnikání a kreativní. Náš přístup k předmětu je prováděn prostřednictvím Hackathon kulturu, jak je vidět v technologii nastartovat sektory, kde cross spolupráce prostřednictvím interdisciplinární přístup je velmi vítán. Studenti jsou vedeni k platit od designu, non-programování nebo non-technickým zázemím, jakož i technickým zázemím. Moduly Applied Inovace a interaktivní design V tomto modulu budete zkoumat a experimentovat s inovačními interaktivních multimediálních aplikací v celé řadě oblastí a technologií. Tento modul zkoumá vývoj nové myšlenky od konceptu až po dokončení prostřednictvím aplikovaného inovace a interaktivního designu. Zaměření I zneužít a experimentovat s kreativní technologií vyrábět práci s přiřazenou USP v rámci digitálního spektra prostřednictvím uživatelsky-střed design, vytvářet přesvědčivé a obohatil uživatelskou zkušenost. Je zde možnost získat dodatečnou Adobe certifikační podléhající výkonu modulu a složením příslušné zkoušky. Mobilní aplikace a nositelné elektronice Tento modul se zaměřuje na výrobu a navrhování výkonných mobilních aplikací, odbornou praxi a dovednosti potřebné pro cílení na mobilní zařízení včetně wearables od konceptu až po dokončení v zákrytu se současnými průmyslovými postupy pro maximalizaci obchodní životaschopnost, za výsledek spotřebitelské tváří. Budete zkoumat požadavky a různé výzvy navrhování pro modul a nositelná zařízení a zaseknout dohromady nápady, které řeší skutečné pracovní problémy v našem hack laboratoři. Budete také rozvíjet kritické a spekulativní teoretické a praxe založených na výzkumu o způsobech výpočetní mediálních technologií jsou zakotveny v technické, kulturní, estetické, struktury společnosti a jak komunikovat s nimi na denní bázi pro hlubší porozumění. Podnikání a Projektový management pro kreativní odvětví Tento modul je určen k řešení reflektivní praxe, podnikání a rozvíjet své tvůrčí schopnosti prostřednictvím podnikatelské činnosti. Budete rozvíjet své schopnosti sestavit kreativní projekty a přivést je na trh s použitím PRINCE2 (Projects IN Controlled Environments) metodiky pro komerčně životaschopný výsledek. Naučíte se teorie projektového řízení a mapování mysli, prozkoumat postupy řízení projektu, stejně jako kriticky zhodnotit pracovní postupy a rozvíjet schopnosti a dovednosti budoucího projektu jeslí v průmyslu. To se bude pohybovat směrem k rozvoji využití svoji smlouvu a nové dovednosti formulovat a smlouvy o malé a střední podniky či tvůrčí mikro podnik pro kreativní průmysly od konceptu až po dokončení, který je spotřebitel čelí, a komerčně životaschopné. Sociální Media a E-Marketing Modul zkoumá roli sociálních médií v rámci eMarketing a vyvíjet silné marketingové kampaně a znalostí v oblasti digitálních médií. Tento modul vám vybaví s pokročilou znalostí správu digitálních marketingových kampaní, pomocí sociálních médií a webových technologií. Také rozvoj kulturního porozumění, kritické a spekulativní teoretické a praxe založených na výzkumu s cílem předpokládaných budoucích trendů. Budete také získat širší znalosti marketingových kompetencí e-mailový marketing, Google Analytics, PP, SEO protokolů, které byly studny jako trendy nástroje pro budoucí předvídání postřehy, a související výkonné nástroje eMarketing a web založené s cílem posílit, stavět a spravovat kampaně úspěšně používá paleta technologií tvůrčím způsobem včas a v rámci rozpočtu inline s požadavky průmyslu. Hack Lab a Creative Technologies Podle definice hackathon poskytovat prostor pro sebevyjádření a kreativitu prostřednictvím technologie. Jedinci s technickým zázemím přijít společně tvoří týmy kolem problém nebo nápad, a spolupracovat kód jedinečné řešení od konceptu až po dokončení těchto obecně rýsovat v podobě webových stránek, mobilních aplikací a robotů v poslední době k nošení let a VR jinak popisován jako tvořivý technologie. Tento modul je navržen tak, aby studenti s pokročilou znalostí řízení a montáž myšlenky, s použitím široké škály tvůrčích technologií a pokročilé programování, do reálného světa. Také rozvoj kulturního porozumění, kritické a spekulativní teoretické a praxe založených na výzkum s cílem řešit problémy v reálném světě. UX Design and Development Tento modul připravuje studenty schopnost rozvíjet a design pro nově vznikající technologie zvyšující uživatelský komfort pro webové stránky, interaktivní média, hry, robotika a Internet věcí - přes sérii náročných kalhotek. Předpokládá se zapojit inovačních postupů v oblasti navrhování pokročilé principy UX a UCD v rozvojových GUI, demonstrovány a prováděny prostřednictvím řady praktických ročníkové práce pomocí osvědčených postupů v odvětví založené na teoretickém výzkumu a přiřazených hodnot. Major Project Major Project je vaše příležitost vyjednat large-scale, sebeurčující, originální a invenční projekt, založený na několika místech prověřovaných při učil fázi kurzu. V této fázi budete rozvíjet projekt v rámci svého specializovaného oblasti a může se snažit pracovat s komerčním subjektem nebo profesního subjektu v rozvoji svého žáka smlouvy. Vstupní požadavky kurzu specifické Budete potřebovat stupeň Upper Second Class Honours (nebo ekvivalent). Pokud angličtina je váš druhý jazyk byste měli mít IELTS skóre 6,5. Přidružené kariéry Existuje mnoho vysoce žádoucí kariéry, že studenti z tohoto kurzu mohou jít dál do, jako jsou: interaktivních médií, vývoj aplikací, výrobou nových médií, interaktivní vývoj, pokročilé webové producent, manažer obsahu, UX designéra, projektový management, média, digitální marketing, média Design, online značkování, interaktivní herní design, web výroba, herní designér, reklama v médiích, informace o design, digitální produkce, strategický rozvoj, online reklama, UX architekt, digitální SAM, mobilní UX, front end vývoj, vývoj wen, e-mailový marketing executive, elektronický obchod digitální marketing manager, .net vývojář, UX designer akademický vydavatel, UX výzkumník, sociálních médií výkonný, digitální návrhář, digitální reklama, SEO konzultant, obsah marketingový specialista, interakce návrhář, digitální projekt jeslí, manažer optimalizace a digitální produkce obsahu. Digitální ukazatel, kreativní technolog, bohaté webové stránky médií developer, hry producent, sociální média jeslí, instalace muzeum, VR hraní her, VR reklama. [-]

Ma V Digitální Umění A Designu

University of Nicosia
Campus forma Kombinované 3 semestry September 2017 Kypr Nicosia Řecko Athény + 2 více

Kurz poskytuje specialistu, odborně zaměřená studie dává studentům příležitost prozkoumat dynamické interdisciplinárního oboru digitálního umění a designu. Má silné studio aspekt začleněn do studia dějin, teorie a technologie. [+]

Splatnost (roky): 1,5 let Kvalifikace: Digitální umění a designu - Koncentrace: 1. Grafický design, 2. interaktivních multimediálních design (MA, 1,5 let nebo 3 semestry) Úroveň kvalifikace: 2. cyklu (magisterské) Jazyk výuky: angličtina Forma studia: plný úvazek / částečný úvazek Minimální Kredity: 27 Minimální ECTS kreditů činil 90 Profil programu: Kurz poskytuje specialistu, odborně zaměřená studie dává studentům příležitost prozkoumat dynamické interdisciplinárního oboru digitálního umění a designu. Má silné studio aspekt začleněn do studia dějin, teorie a technologie. Studenti se mohou zapojit v řadě umění a designu, včetně volitelných kurátorské a vzdělávací studií, interdisciplinárních studií, a umístění spojené s umění a designu výzkumných projektů. Studenti budou rozvíjet své dovednosti v tvůrčím digitálním umění a designu praxi na profesionální úrovni. Rozšířit jejich učení a prohloubit své znalosti o vizuálních jazykových koncepcí a systémů. Rozvíjet schopnost řešit složité problémy, shromažďovat, analyzovat a interpretovat data. Efektivně spolupracovat v multidisciplinární týmy. Experimentujte a přizpůsobit nové inovativní a kreativní umění a design přístupů demonstrovat kritické chápání současné teorie a praxe v digitální umění a designu. Získat odborné dovednosti potřebné k konkurovat na globálním trhu pro umění a designu. Mít pochopení etické zodpovědnosti a dopad jejich práce v sociální, kulturní a životní prostředí Kariérní vyhlídky: Umění: Muzea, galerie, digitální umění aplikace na veřejnosti a / nebo soukromým sektorem. Obchod: Nové vedení Media Projekt, IT průmysl, komunikační technologie, návrh internetových stránek, sociálních médií, interaktivní mediální výroba, digitální fotografie a vizualizace, elektronické publikování, hry, reklamní agentury, digitální design, reklamní a info společnosti, muzea, galerie. Vzdělání: Učit v oblasti IT a průmyslového designu firmy, na středních a vysokých školách na veřejnosti a / nebo soukromým sektorem. Maturitní Požadavky Student musí absolvovat 90 ECTS a všechny požadavky programu. Je vyžadována minimální kumulativní stupeň průměr bodu (CPA) 2,0. Získané dovednosti, znalosti Po úspěšném absolvování tohoto programu, by studenti být schopni: Kriticky zhodnotit práci ve svém oboru, včetně jejich vlastní práce, s použitím odborné terminologie. Kombinovat kreativní a inovační schopnosti produkovat práci, vhodného pro hledání příležitostí ve svém zvoleném oboru umění a designu a převzít zodpovědnost za své vlastní odborné a akademické vývoje. Prokázat odbornost, nezávislé dovednosti a kompetence potřebné k řešení tvůrčí problémy a mít na starosti složitých návrhových procesů. Uznat a vyhodnotit etické problémy a vliv hlavních historických a současných kulturních trendů na umění a designu artefaktů. Technicky i esteticky kvalitní dílo založené na zajímavých konceptů, které ukazuje pochopení umění a designu principů digitální. Komunikovat a efektivně spolupracovat s ostatními v procesech rozvoje konstrukčnímu řešení, v rámci i mimo vlastní tematické oblasti [-]

Ma Nezávislé Hry A Přehrávat Zkušenosti

Goldsmiths, University of London
Campus forma 1 rok August 2017 Spojené království Londýn

MA v nezávislých her a přehrávání Experience Designu se zaměřuje na rozvoj estetického povědomí, vytvářet přesvědčivé mechaniky a schopnost utváření inovativní příběhy do hry a immersive zážitky. [+]

. Zajištění schopnosti reagovat na rychlý změnu herního průmyslu a které nabízejí jeden z prvních programů ve Velké Británii zaměřit tento jedinečný a moderní průběh se MA v nezávislých her a přehrávání Experience Designu vybaví studenty s profesionálním míry, že nabídne kriticky poutavých témat a technologií. Ať už hledáte stavět maloobchodní nebo muzejní instalace nebo chcete-li používat hry vyprávět filmové příběhy, tento program zkoumá, jak na plavidla, hluboce přesvědčivé, kritické hry a interaktivní práci, a to jak pro klienty a tvůrčí praxi. The MA v nezávislých her a přehrávání Experience Designu se zaměřuje na rozvoj estetického povědomí, vytvářet přesvědčivé mechaniky a schopnost utváření inovativní příběhy do hry a immersive zážitky. Studenti budou mít dovednosti potřebné ke spuštění malou firmu a vyrábět kvalitní design na vysoké profesionální úrovni. Hostující hostující lektory, vědce a umělce z celého světa budou stimulovat vaše kritické myšlení a zároveň inspiruje svou kreativitu. dílny dovednosti založené na nejnovějších metod zhotovení a výrobních posílí budete stavět úžasné zařízení. Tento program bude poskytovat přístup ke vzdělání a dovednosti, nové tvůrci budou muset být úspěšný na trhu. Proč tento kurz? Jako technologie integrovány do našeho každodenního života, mají prvky z her byla vetkána do všeho ze způsobu, jakým muzea vzdělávat veřejnost k tomu, jak vědci provádět výzkum rakoviny. Se vzestupem mobilní telefon, konzole tvůrci již nemohly mít monopol na herních platformách. Tato nově objevená svoboda má za následek explozi nezávislých her, které vytvářejí nové žánry hry. Od uvedení hráči v působivé rozšířené světů říká transformační osobní příběhy, tyto nové zkušenosti nově definují pravidla hry. Hry jsou nyní jen součástí každodenního života. V důsledku toho se trhy, které dominovaly tradiční média začaly využívat schopnosti her vyprávět příběhy, sdílet zprávy, vytváření znalostí a vzdělávání veřejnosti. Exploze her a aplikací vytvořil nový druh podnikatele, který používá malé týmy k vytváření projektů, které jsou přístupné na miliony. Tento rostoucí trh se stal hnací ekonomická realita uvnitř Spojeného království. Vstupní požadavky Měli byste mít bakalářský stupeň alespoň vyšším standardu druhé třídy se zájmem a schopností pro práci v mezioborových souvislostech s využitím technologie. Za výjimečných okolností, mohou být považovány za pozoruhodné, lékaři nebo jednotlivci se silnými obchodními zkušenostmi. Rovnocenné kvalifikace Přijímáme širokou škálu mezinárodních kvalifikací. Zjistěte více o kvalifikaci přijímáme z celého světa. Požadavky na anglický jazyk Pokud angličtina není vaším rodným jazykem, budete muset splnit naše anglické jazykové požadavky ke studiu s námi. Z tohoto programu požadujeme: IELTS 7.0 (včetně 6.5 V písemném testu) Pokud potřebujete pomoc s vaší anglického jazyka, nabízíme širokou škálu kurzů, které mohou pomoci připravit se ke studiu postgraduální úrovně. Nový program: S výhradou schválení Upozornění: 'podléhá potvrzení "znamená, že budeme nabízet tento stupeň za předpokladu, že je schválí Goldsmiths akademické rady. [-]

Ma V Odborné Praxi Podle Zkušeností Designu

Srishti Institute of Art, Design and Technology
Campus forma 2 let July 2017 Indie Bangalore

V Srishti věříme, že akademické učení nemůže stát v izolaci, ze společenských a průmyslové potřebám a požadavkům. Jsme přesvědčeni, že tam musí být stálý dialog mezi akademickou obcí a průmyslem, které pomáhají formovat novou generaci kreativních vůdců designu mají vliv průmyslu a společnosti. Tam je rozdíl mezi vědou a průmyslem. Zatímco akademické učení má tendenci soustředit se na ideální a koncepčního návrhu, průmysl potřebuje výjimečné uplatnění kreativních, technologických a výrobních dovedností v prostředí reálného světa. Naše 2-leté MA je vyvrcholením součinnosti mezi akademických principů a potřebám průmyslu. [+]

MA v odborné praxi v Experience Designu V Srishti věříme, že akademické učení nemůže stát v izolaci, ze společenských a průmyslové potřebám a požadavkům. Jsme přesvědčeni, že tam musí být stálý dialog mezi akademickou obcí a průmyslem, které pomáhají formovat novou generaci kreativních vůdců designu mají vliv průmyslu a společnosti. Tam je rozdíl mezi vědou a průmyslem. Zatímco akademické učení má tendenci soustředit se na ideální a koncepčního návrhu, průmysl potřebuje výjimečné uplatnění kreativních, technologických a výrobních dovedností v prostředí reálného světa. Naše 2-leté MA je vyvrcholením součinnosti mezi akademických principů a potřebám průmyslu. Témata Historické, současné a vznikající témat, teorie rámce interakce člověka s počítačem Konstrukce Výzkum Interakce Design for obrazovek Future of Interaction Design: Design pro internet věcí a wearables Zkušenosti & Service Design Vizuální design pro interakci Interakce prototyping Tvůrčí myšlenky a koncepce rozvoje Art Driven Interakce design Kdo to je? Tento kurz je určen pro čerstvé absolventy s prokázanou zájmem o umění a designu, kteří chtějí usilovat o postgraduální vzdělání, zatímco oni pracují, nebo pro pracující profesionály, kteří jsou self-sponzorované nebo sponzorované jejich zaměstnavatelů. Program vyžaduje částečný úvazek sídlo v areálu Srishti v Bangalore. Od účastníků se očekává, že k předložení projektové práci na svém pracovišti pro non-pobytu úvěru. V současné době je k dispozici ve dvou režimech: Konstrukční Učenci: Účastníci stráví dva dny v týdnu (pondělí-úterý) v pravidelných cyklech studia a celých týdnů (pondělí-sobota) během workshopu týdnů v Srishti. Na rozdíl od těchto, studenti se doporučuje provést minimálně po dobu jednoho on-line kurz za semestr přes interaction-design.org. Zbytek času, studenti pracují na projektech v místě svého zaměstnavatele, u různých center a laboratoří v Srishti nebo na volné noze. Budou muset předložit své konstrukční praxe práce s tím související jako součást "Studios v praxi", "z vlastní iniciativy projekty", a "Capstone Project". K dispozici jsou omezené úplné nebo částečné stipendia k dispozici pro tento program prostřednictvím některé z našich průmyslových partnerů jako je SAP, Human Factors International a Yuj design Návštěva učenci: Účastníci zúčastní celkem čtyři pobytů v prvním roce a tři usedlostí v druhém roce. Každá rezidence má dva týdny na Srishti a jsou rozmístěny po jednom čtvrtletí, přibližně červenec, září, prosinec a únor. Na rozdíl od těchto pobytů budou účastníci se očekává, že dělat minimálně dvou on-line kurzů přes interaction-design.org Disciplíny Kurz je informován o těchto učebních oborů: Design interakce Vizuální komunikace design Antropologie, sociologie, Kognitivní psychologie kulturní studie Průmyslový design - konkrétně Produktový design, nábytek design a služby a systémy udržitelnost informační technologie Research and Collaboration Studenti v rámci tohoto předmětu budou mít možnost pracovat s těmito centry a laboratořích v Srishti. Srishti Labs (Desky) IMPACT EDGE Design + Životní prostředí + Law Laboratory (DEL Laboratory) Centrum pro vzdělávání, výzkumu, vzdělávání a rozvoj (CERTAD) Centrum pro experimentální mediálního umění (CEMA) Struktura kurzu Osnovy se skládá z různých způsobů učení takto: Studia podporovat aktivní, kontextuální učení kde studenti rozvíjet základní disciplinární dovednosti a znalosti. Studia usnadnit spolupráci v oblasti kreativní design řešení složitých, otevřených problémů. Semináře poskytují intenzivní učení zkušenosti v oblasti výroby a dělá, napříč různými obory. Stáž s průmyslem nebo design studio je povinný pro studenty na konci 1. ročníku pro M.Des. Studentů. Vlastní započatý projekt je konec semestru výzvou, která umožňuje studentovi, aby se zapojily do designu založené na projektech výzkumu / soudním nebo správním. Studenti začínají tím, že píše svůj návrh projektu a vymezení rozsahu jejich projektu a jsou mentored fakulty / profesionálními designéry. Volitelné předměty jsou Studium humanitní vzdělanosti kurzy zaměřené pěstovat kritické intelektuální a reflexní schopnosti u studentů a motivovat je k sondování hlouběji a přiblížit jejich design procesu v celostním způsobem. Capstone projektu je završením výzkumu, schopností a znalostí získaných v průběhu posledních tří semestrů. Studenti jsou povinni předložit svůj návrh výstupu a nařízené dokument práce. Studenti jsou mentored během tohoto závěrečného projektu a projít semináře získat zpětnou vazbu od fakulty a vrstevníky. learning Učení je poháněn interdisciplinární záběru s teorií, metodik a pokročilých dovednostech konstrukčního myšlení. Učení se bude dít především z "dělat" a "prožívání". Když studenti byli schopni aplikovat teorie a rámců na to, co navrhovat oni ne jen hodnota pro výzkum a konstrukty vytvořené ostatními, ale také otázku a přeformulovat stávající normy. Učení bude skrze řešení reálných problémů života prostřednictvím aplikace teorií, rámců a metod Human-střed design. Dovednosti a nástroje budou vyzvednout po cestě, nicméně "aplikace" z konstrukčních principů v rámci konstrukčních problémů v reálném světě bude primární způsob učení. Diskuse založené na učení, učení tím, že učí, a projekt založený na učení jsou některé z pedagogických nástrojů používaných k vytvoření nahlédnutí do reálné situace a potřeby průmyslu. Tento přístup učení bude zahrnovat ruce na design myšlení, design výzkumu, hluboké porozumění designu přístupu lidské-střed, a tvůrčího myšlení, v kombinaci s kritickým humanistického myšlení. Program připravuje studenty k účasti a funkce v oblasti inovativních digitálních produktů a služeb podle návrhu odborné přípravy a vystavovat je na různé dovednosti, jako je mimo jiné konstrukčního myšlení & procesy, projekty spolupráce, vůdčí schopnosti, sociální problémy a technických & písemná komunikace. Schopnost Soupravy Po úspěšném absolvování kurzu absolventi budou mít možnost pracovat s: Pochopit podstatu centrování člověka v procesu navrhování a aplikovat principy lidského střed designu formulovat hodnotově orientovaný digitální řešení Porozumět a rozvíjet individuální postoj k historických, současných i nových trendech o vztahu mezi lidských zkušeností a digitální technologii Pozorovat a systematicky vyhodnocovat každodenní lidské činnosti a rozvíjet empatický a nuanced chápání lidské zkušenosti Spolupracovat s mnohočetnými formami dat z získávány od mnoha zúčastněných stran prostřednictvím participačních metod a syntetizovat do nové poznatky, které budou informovat návrh Vyvíjet odlišné a konvergentní designu myšlení schopnosti převést empatický poznatky z výzkumu do smysluplných a hodnotou obtěžkaný myšlenkami digitálních interakcích & zážitky Aplikovat principy uživatelské zkušenosti a interakce designu k řemeslu použitelné, žádoucí a potřebné digitální artefakty Pracovat s několika médii a materiály rychle, aby se technologické artefakty k dispozici pro iterativní vyhodnocení. Komunikovat přesvědčivě návrhového procesu pozvat kritika a rozvíjet komunitu zúčastněných stran za práci. Příležitosti Absolventi odborné praxe v Experience Designu v Srishti budou moci přispět v oblastech strategického uživatelské zkušenosti design, interakce a designu uživatelského rozhraní na jejich pracovišti. Dotazy Tento kurz je veden Paní Beena Prabhu. Pro další informace, laskavě email Dr. Girish prabhua na girish@srishti.ac.in [-]

Ma V Interdisciplinární Designu

Frederick University
Campus forma Kombinované 3 semestry September 2017 Kypr Nicosia

MA v Interdisciplinary návrhovém programu povzbudí studenty, aby napadat a prozkoumat konvenční hranice různých uměleckých a designových oborů, půjčování a experimentovat s myšlenkou. Interdisciplinární metodiky jsou vyšetřovány a aplikovaný zaměřené na rozvoj a vývoj nových a nových designových diskurzů. [+]

. The ma v interdisciplinární designu Program podporuje studenty, aby napadat a prozkoumat konvenční hranice různých uměleckých a designových oborů, půjčování a experimentovat s myšlenkou. Interdisciplinární metodiky jsou vyšetřovány a aplikovaný zaměřené na rozvoj a vývoj nových a nových designových diskurzů. Program podporuje a respektuje kritickou teorii, stejně jako hluboké porozumění materiálu a praxi tvorby. Kromě toho má blízký vztah s profesionálním průmyslu a poskytuje příležitosti pro spolupráci na reálném životě lokálních i mezinárodních projektů. Tento program je zakotven v oblasti designu, který umožňuje každému jednotlivému studentovi následovat odborné oblasti, které poskytli dva hlavní proudy, které odrážejí potřeby připravovaných nových průmyslových odvětví: Creative praxe pro aplikovanou design Creative praxe pro komunikační design V páře kreativního postupů pro aplikované studenty designu bude představen prostoru a formulářů alternativ, kurátorské a zobrazování praktik, objekt a významnosti otázek, montáž a uměleckých estetiku. V proudu Creative postupů pro komunikační design studenti budou seznámeni s novými médii, pohyblivého obrazu, animace a web designu, alternativních metod vizualizaci, interaktivitu a problémy významnosti. V obou případech bude také představen studenti technologií, které předcházejí těchto tématech. Žáci navštěvující oba proudy budou mít příležitost pracovat na reálném životě projekty, práce a spolupracovat s aktivními odborníky z průmyslu designu, odevzdávat projekty pro klienty pocházejících z veřejného nebo soukromého sektoru, jakož i zkoumat jejich profesní příležitosti v síti líčil designu jednotlivců, institucí a průmyslu. Dále se výzkum bude podpořena prostřednictvím podpory rozvoje spolupráce mezi univerzitou a dalšími akademickými a sociálními partnery na místní, regionální (Středomoří) a mezinárodní úrovni. Zřízení takových sítí je rozhodující pro získávání zkušeností, dosažení efektivního využití výsledků výzkumu, což má za následek příkladů dobré praxe a inovací. Program se snaží dát dohromady studenty pocházejícími z různých prostředí, které budou mít příležitost spolupracovat a rozvíjet dovednosti nezbytné představit rychle rostoucí interdisciplinární kulturu. Závazek k vyváženému vstup teorie a praxe, program podporuje profesionální vlastní iniciativy, self-motivace a ctižádost, touha po pozitivní společenské změny, kulturní odpovědnosti a environmentální etiky, stejně jako nápadité, out-of-the-box kreativitu. Šité na míru individuálním potřebám a dovedností studentů, program jim dává příležitost rozvíjet tvůrčím způsobem, jak najít nové experimentální aplikace svých představ a uspokojení jejich aspirace. Prostřednictvím řady samostatně iniciovala projektů a osobních cvičeních jsou studenti umožněno rozvíjet jejich tvůrčí identitu a individualitu. Přitom jsou studenti vedeni v uvedení do kontextu své skutečné životní zkušenosti, dovednosti a praxi. Vizí programu MA je motivovat, inspirovat a povzbuzovat studenty, aby přiblížit konstrukci prostřednictvím nekonvenčních porozumění, za předvídatelných aplikací a očekávání toho, co by mohla být konstrukce a tlačit na vývoj do nových forem a aplikací úvěr, know-how z grafický, interiér a médií Design stejně jako výtvarná umění. Program se snaží, aby studenti prozkoumat tuto oblast mezi designem a uměním, které budou grand jim možnost rozvíjet úvahy, nápady a dokonce i jejich osobnosti nad rámec běžných standardů. Konkrétní cíle programu jsou: rozvíjet kritické povědomí o moderním designem a získat odborné znalosti pokročilé aplikované projekční praxi získat v hloubce pochopení různých interakci designu disciplíny a napadat jejich předpokládané hranice, s cílem zkoumat a experimentovat s interdisciplinární metodik zaměřených na rozvoj a vývoj designu diskurzu rozvíjet kritické myšlení a analytické schopnosti na současné teorie designu a výzkumu vypracovat, základní a odborné dovednosti, techniky a postupy aby bylo možné aplikovat tyto znalosti přímo do složité aplikace rozvíjet hluboké znalosti k udržení a podporu tvůrčí identity a originality, ačkoli jejich individuální praxe komunikovat a efektivně pracovat s vrstevníky a akademických pracovníků v různých úkolů, které prokazují příslušné úrovně samostatnosti a odpovědnosti kriticky přezkoumá stávající praxi a rozvíjet originální a kreativní řešení problémů v konstrukci průmyslu a domény se zaměřuje program, který zahrnuje marketingový přístup s cílem těžit z myšlenek rozvinutých plánovat a provádět významný projekt výzkumu, vyšetřování nebo vývoje v odborné oblasti, v oblasti designu, demonstrovat rozsáhlé, podrobného a kritického pochopení, iniciativu a vynalézavost. Vyučovacím jazykem je angličtina. Klíčové studijní výstupy Vstřebat filozofii a hodnoty, které podmiňují interdisciplinární designu a pochopit procesy a faktory, které vedou k jejímu rozvoji; Analyzovat a diskutovat o současné problémy globální, regionální a místní designu a vykazují kritické a tvůrčí myšlení o jejich dopadu na estetických a kulturních aktivit; Prokázat dovednosti a zkušenosti nezbytné zapojit do cvičení designu v oblastech spadajících do dvourozměrné a trojrozměrném prostoru, formy / funkci a formování, obrazovky a tisku / pohybu a statické platforem, tradičních i experimentálních metod, design významnosti a nehmotnosti Použít metodik, diskurzy a analýzy potřebné k prosazení interdisciplinární návrhové aplikace a tak dosáhnout vysoké úrovně výkonu a dokončovací Využít efektivně state-of-the-art softwarové nástroje objímat vlivu technologií a nových médií v oblasti současného designu interdisciplinárního Podporovat rozvoj postupů, které usnadňují udržitelnosti, sociálních a kulturních perspektiv Správa informací o hlavních regionálních a mezinárodních tržních příležitostí a kanál přímo své profesní praxi v unikátních a inovativních kanálů Naneste potřebné znalosti tak, aby se mohly stát objednaný v profesionální aréně a sdružování; Prokázat schopnost pro využití výsledků výzkumu v oblasti vzdělávání, v rámci svých profesních prostředí a ve společnosti. Profesní profily absolventů Většina pracovních příležitostí ležet v místních kreativních odvětvích. Absolventi MA interdisciplinární designu půjde do manažerských tvůrčích příspěvků, jako jsou Creative koordinátory, manažery designu nebo umění ředitelů grafického designu agentur, interiérové ​​architektury, umění a příspěvky související design, stejně jako média a bude pracovat na hybridní formy vizuální a sociální výzkum a kreativní produkci. ... [-]

Interakce Ma Konstrukce Komunikace

University of the Arts London
Campus forma 15 měsíců September 2017 Spojené království Londýn

MA Interakce design Komunikace je praxí pod vedením designu kurz, který připravuje studenty navrhnout pro stále technologicky informované a interdisciplinární světa designu dovednosti v následujících oblastech: Konstrukční interakce, navrhování prototypů, fyzikální výpočty, uživatelské soustředěný designu, digitálních platforem open source, navrhnout výzkum, předvídavost a nadhled, zkušenosti design, komunikační design, spekulativní a kritické design, interaktivní design a digitální umění. [+]

MA Interakce design Komunikace je praxí pod vedením designu kurz, který připravuje studenty navrhnout pro stále technologicky informované a interdisciplinární světa designu dovednosti v následujících oblastech: Konstrukční interakce, navrhování prototypů, fyzikální výpočty, uživatelské soustředěný designu, digitálních platforem open source, navrhnout výzkum, předvídavost a nadhled, zkušenosti design, komunikační design, spekulativní a kritické design, interaktivní design a digitální umění. Obsah MA Interakce design sdělení poskytuje příležitost pro experimentální praxi v oblasti designu, který stále zkoumá průnik fyzických a digitálních domén. Se zaměřením na syntézu myšlení prostřednictvím přísného návrhu prototypů (dělat), digitálních procesů a uživatelských hledisek, samozřejmě je vysoce reflexní interdisciplinární praxi v rámci současného designu, médií a komunikačních technologií. Integrovaný přístup kurzu ke kritickému myšlení vám poskytuje možnost pracovat s kritickými myšlenkami v aplikovaném designu kontextu - např. psycho-geografické praxi empirického výzkumu a zapojení se jiných kritických teorií prostoru pro generování uživatelských perspektivy. Tím je zajištěno, že ideace procesy se jak na makro i mikro příležitosti pro inovace a spekulací zásadní pro budování portfolia vysoce zabývá prací. Stejně jako umístění vás v pozici, pracovat přes palubu spektra interakce, design a komunikace samozřejmě je, stejně jako zájem o designu otázky jako konstrukční odpovědí. To znamená, že kurz připravuje vás pro postup do dalšího navrhnout výzkum na MPhil / PhD úrovni, jakož i na pokročilé samostatně režíroval experimentální praxe. LCC má vynikající tým odborníků a publikovaných výzkumných pracovníků a má silný program hostujících řečníků. Samozřejmě také těží z celoevropské spolupráci s Design profesionálů a institucí vyššího vzdělávání a je zde možnost navštívit alespoň jeden další centrum v Evropě v průběhu. [-]

Master Of Arts V Spolupráce A Průmyslového Designu

Aalto University
Campus forma 2 let August 2017 Finsko Helsinki

Magisterský program Collaborative a průmyslový design (CoID) se zaměřuje na roli designu je ve společnosti. Poskytuje schopnosti pracovat jako konstrukční podnikateli a jsou v řadě rolí v průmyslu, obchodu, komunit, vzdělávání a vlády. [+]

. Zájem o rozšíření průmyslového designu s přístupy lidské-střed, strategické myšlení a výzkumu? Navštivte spolupráci a program Průmyslový design webových stránek coid.aalto.fi pro vzrušující příběhy o CoID inovačních projektů studentů, studentské komunity, a další informace o kurzech a členů fakulty. Cílem vzdělávání (výsledky učení) Obsah výsledky Magisterský program Collaborative a průmyslový design (CoID) se zaměřuje na roli designu je ve společnosti. Poskytuje schopnosti pracovat jako konstrukční podnikateli a jsou v řadě rolí v průmyslu, obchodu, komunit, vzdělávání a vlády. Program rozšiřuje průmyslový design do konstrukce interakce, design služeb, co-design a dalších rozvíjejících se oblasti, v nichž mohou projektová činnost zvýšení kvality životního prostředí a života lidí. Studenti se učí empatické, kritické, strategické a technické dovednosti potřebné v provedení inovačních procesech. Také se jim doporučuje, aby prozkoumala nové role v průmyslu designu. Dovednostní výsledky Program CoID vnímá design jako lidské-střed a multidisciplinární spolupráce činnost. Poskytuje svým studentům tvůrčí schopnosti v problémů prostředí, řešení problémů a týmové práce. Po dobu trvání programu, studenti rozvíjet porozumění designu ve vztahu k současné kultuře a do inovačního systému, ať už lokální nebo globální, soukromé nebo veřejné. Studenti dosáhnout schopnost navrhovat, vedení projektové práce, a spolupracovat s non-designéry, a tak získat dovednosti, formovat změny v současných komunitách a společnostech. Studenti jsou školeni v pojetí designu, co-designu, designu služeb, strategické navrhování a designu výzkumu. Učí dovednosti potřebné k zachycení a přeformulovat designu kalhotky a problémy, k ospravedlnění své názory a dělat dobře uzemněné koncepty. Naučí se postavit tyto pojmy s modelů a prototypů a argumentovat pro a testovat své nápady prostřednictvím výzkumu. Učí strategické návrhářské schopnosti potřebné v podnikání a řízení inovací v obchodních nastavení, stejně jako co-návrhářské schopnosti řídit sociální inovace v organizacích a veřejného sektoru. akademické dovednosti Program CoID podporuje dovednosti studentů v projektování, komunikaci, psaní a vizualizaci. Studenti získají znalosti o návrhových metod výzkumu a naučit se je aplikovat v akademické, společenských a obchodních kontextech. Program poskytuje studentům dovednosti potřebné pro pokračování v doktorském studiu. Patří k nim dovednosti v oblasti akademického výzkumu a analýzy informací, uplatňování těchto ve špatně strukturovaných a nejednoznačné designu a výzkumných úkolů, a při podávání zpráv o svých zjištěních přísně. Obsah vzdělávání Program CoID je založen na designu založených na nastavení problém, zpracování, řešení problémů a komunikace. Nezbytnou součástí výuky je založené na projektech. Obsah vzdělávacího krytu: konstrukčního myšlení a komunikace; briefing; návrh koncepce a prototypování; výzkum, provádění a hodnocení; a nové a nově vznikající témata v designu. Tyto dovednosti se používají celou cestu od vývoje produktu pro podnikání a průmysl problémy pocházející z veřejného sektoru a nevládních organizací. Kariérní možnosti Absolventi rozvinout schopnosti pracovat v průmyslu designu a vytvářet a aplikovat na design a porozumění odpovědět na výzvy dneška a zítřka. Pracovní příležitosti se liší od podnikání na expertní úkolů ve veřejných organizacích a v mezinárodním obchodě řešení aktuálních problémů v globálním měřítku. Program připravuje absolventy i pro uplatnění v korporátního designu výzkumu a doktorského studia. Internacionalizace Learning komunita je program CoID je mezinárodní a multikulturní. Dále jsou studenti vedeni požádat o mezinárodní výměny studia nebo stáže a získat zkušenosti v mezinárodních soutěží, výstav, konferencí a veletrhů. Přijímací řízení Žadatelé o programu CoID v aplikovat v magisterském hospitalizací úrovni v oblasti umění a designu. Program se snaží studentům dovednosti rozvíjet procesy a struktury, vytvářet inovativní konstrukční řešení jak samostatně, tak v nastavení týmu, s osobní a umělecké insightfulness, představ dovednosti, a gól orientace a motivace. Oprávněnými žadateli pro program získaly bakaláře Arts (umění a designu) nebo dokončených rovnocenné studie. Program Magisterský v Collaborative a průmyslový design sestává z pokročilých studií, které mohou být dokončena za dva roky. Studenti jsou poskytovány přijetí do programu prostřednictvím procesu dvoufázovém. V první fázi studenti jsou hodnoceny na základě žádosti jako celku, včetně portfolia, předchozích studií, životopisu a motivačního dopisu. Ve druhé fázi, nejvhodnější uchazeči pozváni k pohovoru, z nichž menší podmnožina žadatelů je nabízen studijní místo. Žadatelé přijat do programu, může být požadováno, aby se doplňkové studie. [-]

Ma V Návrhu, Technologie A Společnost

Koc University - Istanbul Turkey
Campus forma September 2017 Turecko Istanbul

Program MDE s maturitní projekt se skládá z celkem 10 kurzů, ve výši minimálně 30 kreditů. Délka programu MDE je jeden rok, nebo [+]

MA v designu, technologie a společnost

 

Program MDE s maturitní projekt se skládá z celkem 10 kurzů, ve výši minimálně 30 kreditů. Délka programu MDE je jeden rok, nebo dva semestry.

 

 

Aplikace

 

Proces MDE Titul Použití:

 

Obraťte se na koordinátora (nebo jeden z koordinátorů) projektu (y), ve které Vás zajímá od 08.06.2013, nejpozději. Pokud koordinátor projektu nebo členem fakulty vás přijímá jako potenciální žadatele, on / ona bude schvalovat přípravu vašeho návrhu výzkumu. Po schválení, prosím, předložit doklady uvedené níže do 08.07.2013;

- Schválení návrh Výzkum od koordinátora projektu / člen fakulty (ve formátu PDF)... [-]


Ma V Designu Interakce

Umeå University, Umeå Institute of Design
Campus forma 2 let September 2017 Švédsko Umeå

MA v interakci designu programu se zabývá vztahem mezi lidmi a informačních technologií se zvláštním zaměřením na interakce mezi přípravkem a uživatelem. [+]

MA v interakci designu

Program Masters, 120 ECTS kreditů-

 

Vývoj v informačních technologiích napadnout průmyslového designu tradici tím, že požadují posun důrazu z myšlenky "produkt-as-objekt" k pojmu "výrobek-as-akce", kde se dynamické a interaktivní vlastnosti výrobků a služeb je třeba lépe pochopit v kontextu lidského chování. Tento posun zaměření nás inspirovalo rozvíjet náš design program vzájemné ovlivňování a zahájení nových oblastí výzkumu v oblasti designu.

 

Náš návrh Program Interakce se zabývá vztahem mezi lidmi a informačních technologií se zvláštním zaměřením na interakce mezi přípravkem a uživatelem. Vidíme kázeň Interaction design jako schopnost navrhnout i kognitivní a fyzické rozhraní a začlenit je do úspěšného celku. Naším cílem je umožnit návrhářům vytvářet udržitelná, srozumitelné a příjemné informace založené produkty, služby a prostředí.... [-]


Ma Digitální Mediální Praxe: Design Interakce

University of Winchester
Campus forma Kombinované 1 - 2 let August 2017 Spojené království Winchester

Programy na Winchester Digital Media Practice jsou navrženy tak, aby široké spektrum odborných zájmů v rámci širokého spektra dostupných v odvětví digitálních multimédií. [+]

Programy na Winchester Digital Media Practice jsou navrženy tak, aby široké spektrum odborných zájmů v rámci širokého spektra dostupných v odvětví digitálních multimédií. Obsah programu Tyto profesionálně zaměřené programy k dynamické pochopení a rozvoje teorie v kontextu praxe. Tyto programy jsou strukturovány tak, aby zlepšit dovednosti v rozsahu specializovaných kariéry v odvětví digitálních multimédií. Partnerství s profesionálními praktiky a institucemi poskytnout studentům výchozí bod vytvořit si vlastní síť odborných kontaktů a určit klíčové praktiky. Studie se skládá ze čtyř základních modulů plus dvě volitelných modulů, kde studenti vykonávají jednotlivé projekty a případové studie týkající se jejich konkrétní oblasti zájmu. Program se zaměřuje na podporu experimentování, inovaci a riskování. Studenti, kteří studují MA Digital Media praxe si může vybrat libovolné dva volitelné moduly; Studenti, kteří studují na vizualizace nebo interakce design dráhy, musí si vybrat dva volitelné moduly z příslušné části. Každý student má konečnou disertační práci nebo ekvivalentní rozšířený projekt. Vstupní požadavky: Obvykle první nebo druhé třídy Honours degree v příbuzný předmět nebo odborné praxe v oblasti studia. Všichni žadatelé jsou vyzváni k předložení portfolio příslušných prací spolu s krátkým písemným prohlášením nastiňující relevanci programu na jejich předchozí zkušenosti. Full-time: 1 rok Part-time: 2 roky Data zahájení: září a leden Výuka probíhá: ve dne Fakt: Studenti mají možnost pracovat na živých klientských projektů, budování profesionální portfolio a průmyslu zkušenosti. Fakt: Existují specializované, plně vybavený digitální Design Studio, s praktického bázi lektorů na straně během hlavních hodin. Moduly Hlavní moduly: Digital Media Zásady Projekční praxi Emerging Media Student Directed Project Výzkum Návrh Disertační / Major Project Volitelné moduly (ID): Interakce konstrukce Vyprávění a Vyprávění AR a VR Interakce UX, UCD a UI design Učení a vyučování Studenti rozvíjet nové myšlenky a teorie, přes jejich zapojení s několika živými klientských projektů, které mohou vyvrcholit v reálném čase vydání výstup přes různými mediálními platformami. Praktická práce je podporována a posílena prostřednictvím mistrovských, seminářů, diskusí, workshopů, výukové programy a self-řídil studii, a prováděním prací v odborných souvislostech. Posouzení Prostřednictvím podnik projektů, studenti spolupracovat s reálnými úkoly, s hodnocením odrážející řešení a očekávané výsledky v odvětví digitálních multimédií. Posouzení probíhá po celou dobu životnosti projektu za účelem testování a nabídnout zpětnou vazbu na proces a integraci dovedností. Studenti jsou nutné k dokončení finální značný kus práce ve formě buď vhodného digitálního mediálního projektu nebo písemné práce. Kariéra Absolventi věnovat se kariéře v odvětví digitálních multimédií jako vedoucí designéři, výzkumníci designu, účetních režisérů, spisovatelů obsahu a kreativních výrobců. U univerzity Winchester ověřené programy mohou přijmout celou řadu způsobů hodnocení své učení. Indikativní a nejsou nezbytně vyčerpávající, seznam typů hodnotících můžete setkat zahrnuje eseje, portfolií, hlídané samostatnou práci, prezentace, písemné zkoušky, nebo praktických vystoupení. Univerzita je odhodlána zajistit, aby všichni studenti mají stejnou příležitost dosáhnout modulu studijních výsledků. Jako takový, kde je to vhodné a nutné, studenti s uznávanými zdravotním postižením mohou mít alternativní Pridelení sadu, které se stále vyzkoušet, jak úspěšně splnili studijních výsledků modulu. Další podrobnosti o typech používaných pro posuzování v programu, které Vás zajímá lze nalézt na hlavní stránce kurzu, tím, že navštěvuje den otevřených dveří / večer, nebo kontaktovat naši vyučující. [-]

Ma Vizuální Efekty Výroba (skládání)

Pearson College London
Campus forma 11 měsíců August 2017 Spojené království Londýn

Tento kurz je navržen tak, aby vám praktické, odborné přípravy a plně-akreditované MA kvalifikaci, takže budete mít vše, co potřebujete začít svou kariéru jako vysoce kvalifikovaných, vysoce kreativní vizuálních efektů (VFX) profesionální. [+]

. HLEDÁTE nejlepší z obou světů? Tento kurz je navržen tak, aby vám praktické, odborné přípravy a plně-akreditované MA kvalifikaci, takže budete mít vše, co potřebujete začít svou kariéru jako vysoce kvalifikovaných, vysoce kreativní vizuálních efektů (VFX) profesionální. Spojili jsme se s University of Bradford, aby vám program, který jde nad rámec našich pravidelných compositing kurzů, aby vám pokročilé, up-to-data dovednosti v state-of-the-art výrobních VFX technologií a procesů, a in-hloubka pochopení VFX z každého úhlu, a to jak v teorii, tak v reálném světě průmyslu. O PROGRAMU Za posledních deset let, používání metafor počítače založené na filmu, televizi, interaktivní zábavy a počítačových her z rychle rozšířila. Ve skutečnosti, téměř všechny vizuálních médií vyráběné dnes se podílí počítač v určitém okamžiku v jeho tvorbě. To znamená, že je skutečná potřeba dobře kvalifikované, kreativní profesionálové vést, inspirovat, rozvíjet a využívat potenciál nových a stávajících počítačové grafiky technologií, nyní i do budoucna. Zajímavých příležitostí Rozsah této rychle se rozvíjející oblasti roste každým dnem, a to jak z hlediska technologií a aplikací. To dělá pro živé průmyslu, ale to také dělá to těžké pro rozvoj těchto oblastí, na pokročilé úrovni na vysokoškolských kursů. Tento program je navržen tak, aby odpověděl, že, což průmyslu specialisty, které potřebují. Specialisté, kteří přistupují vizuálních efektů (VFX) s out-of-the-box tvůrčích přístupů v kombinaci s dobou splatnosti. Absolvent KARIÉRA-READY Budete nejen naučí, jak používat technologii, zjistíte, jak experimentovat a rozvíjet druh reálných dovedností, které budete potřebovat pro vaši kariéru, v oblastech, jako je řízení projektu, výzkum a řešení problémů. Od založení v roce compositing na více pokročilé kreativní a technologické dovednosti, my vám vše, co potřebujete, aby absolvent studio-ready a vytvořit oceňovanou VFX. Nejlepší ze všeho, budete připraveni skočit do VFX společnosti na různých úrovních, a proto, že průmysl se mění tak rychle, stále více a více studia hledají sazeči se schopnostmi dostanete z tohoto MA. Učte se od PRŮMYSLU Pracujeme spolu s impozantní seznam průmyslovými partnery, takže budete také získat praktické profesní zkušenosti, které potřebujete, stejně jako skutečné pochopení základních principů za vizuální efekty a různých obchodních modelů používaných studií. Co se naučíte BUDETE STUDOVAT šest základních modulů, včetně: Kompoziční 1 Kompoziční 2 Advanced Compositing pro vizuální efekty 2D VFX nástroje a technologie Vizuální efekty projektu Vizuální efekty Production Project Budeme také vám SOFTWARE Školení v: NUKE Silueta Hiero / Hiero Studio Moka Zde jsou jen některé z rolí budete připraveni pro: Rotoscope Artist Malování a Prep Artist - procesní a malovat rig odstranění Junior sazeč Vstupní požadavky Vysokoškolských diplom v umění a designu, architektury, na počítači nebo Engineering souvisejících témat. Jsme také rádi, aby zvážila uchazeče bez míry, pokud mají významný průmyslu zkušenosti s VFX nebo příbuzných oborů. Požádáme vhodné uchazeče k podání kreativní portfolio a pohovor. Požadavky na anglický jazyk IELTS 6.0 nebo ekvivalentní. [-]

Master Of Arts V Interakci Designu

Asian University Thailand
Campus forma 1 - 2 let June 2017 Thajsko Chonburi

Interakce Design program vyžaduje, aby studenti rozvíjet své praktické tvůrčí a praktických dovedností, jakož i další teoretické aspekty interakce designu. [+]

Master of Arts v interakci designu

Se 3 volbám studijní plán (zaměřený na studenty z různých oblastí), 3 výstupních místech (za předpokladu, různé hloubky studia), a 3 délkách samozřejmě (podpora studentů potřeby pracovních postupů), je tento pán je navržen tak, aby "uživatelsky přívětivý" . Třídy v rozsahu od teorii designu a konstrukce výzkumu prostřednictvím kvalifikovaných pracovních schůzek, aby praktickém "hands-on" projektem zaměřeným učení.

Studenti získají možnost strávit alespoň jeden rok sledovat jejich interakce související s návrhy projektů zájmy na práce soustředěný kolem témat, jako kritickou rozpravu sémiotické analýzy, sociální příběhovost zkuše-nosti design, komunikační prostředí, mobilní Networks, vzor jazyky, Media směrovat, Posthuman Etika, Multi-smysl Engagement, digitální Ontologie, hmotný Interakce a "Glocal" rozmanitost.... [-]


Magistr V Designu - Mediální Pokoje

BTK University of Art & Design
Campus forma October 2017 Německo Berlin

Od zimního semestru 2012/2013, BTK nabízí magisterský studijní program "Mistr design / media prostory" na. Je zaměřena na potenciální zákazníky, kteří již mají odborného vzdělávání jako [+]

Master of Arts (MA) v designu - Mediální pokoje Od zimního semestru 2012/2013, BTK nabízí magisterský studijní program "Mistr design / media prostory" na. Je zaměřena na potenciální zákazníky, kteří již mají odbornou přípravu jako vysokoškolským vzděláním (210 ECTS), které byly dokončeny v jednom z designu či mediální souvisejících studia programu *. Pokoj a jeho záznamové médium a imaging jsou ústředními tématy přinejmenším od renesance uměleckou a tvůrčí práci. S digitální média, dnes otevřela nesčetné množství příležitostí k prozkoumání této fascinující nové téma. Ve stále více mobilní společnosti, ve které pojmy "prostor" a "vzdálenost" musí být dnes nově definované přesune celé odvětví kolem komunikaci a prezentaci informací, značek a zkušeností ve virtuálních i reálných, jakož i soukromých a veřejných prostor , Díky sledování pohybu software může být použit jako jednolůžkové pokoje, budov nebo krajiny překrývají s dalšími informacemi nebo vytvořit nové zkušenosti prostřednictvím projekcí digitálních vizuální. 3D programy, aby bylo možné vytvářet zcela nové světy s jejich vlastními předměty a zákony. Digitální vizualizační techniky umožňují návrhář, neviditelné údaje (pokoje), aby bylo srozumitelnější a stereoskopické 3D displeje jsou v současné době zažívají ve filmech a počítačových her v novém rozmachu. Jeden mluví o "Rozšířená" "virtuální" a "abstraktních" pokojích, které jsou předmětem tvůrčí konfrontace v zařízeních, na scénografii, architektura / interiérového designu, v kontrolních systémech, prezentaci značky nebo výstavy a design události. V rámci této vzrušující a vysoce multidisciplinární obor provoz pohybuje nového magisterského programu "Mistr design / media mezery 'k BTK. Koncepce programu je zaměřena především na kandidáty s různými dovednostmi a tvůrčí prostředí - komunikace designéry a mediálních návrhářů jsou stejně vítané jako architekty, počítačové vědy, nastavit návrhářů, designérských manažery a mediální teoretik. Předmět prohlubuje a rozšiřuje znalosti o pojetí prostoru v umění, designu a médií. Zastřešujícím cílem studie je kombinací skutečných a virtuálních prostorů a při vytváření nových komunikativní prostorových koncepcí a inovativních prostorových strategií, a to zejména díky využití digitálních médií.... [-]