MA v tvorbě a inovacím médií
University of Groningen
Klíčová informace
Umístění kampusu
Groningen, Nizozemsko
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
18 měsíce
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 2 314 / per year *
Uzávěrka přihlášek
01 May 2024
Nejbližší datum zahájení
Sep 2024
* Studenti EU / EHP: 2143 EUR / rok. Studenti ze zemí mimo EU / EHP: 1 500 000 EUR
Úvod
Chcete chápat, jak se využívají nová mediální technologie k vytváření inovativních formátů a způsobů vyprávění příběhů a jak jsou inovace médií a počáteční kultura zakotveny v tvůrčích procesech?
V tomto magisterském studiu studenti zkoumají, jak jsou média vytvářena a (znovu) využívána v digitální éře. Studujete, jak nové mediální technologie umožňují inovativní formáty a charakteristické postupy při používání, opětovném použití a spotřebě médií. Klíčem k tomuto magisterskému programu je vhled, že všechny inovace začínají tvořivostí. Nové začínající podniky v kulturní a mediální produkci však musí také vyvážit komerční zájem a tvůrčí úsilí. Studenti jsou vyzváni k uvedení akademických znalostí do tvůrčí praxe - staví na hlubokém porozumění toho, jak se mediální průmysl v průběhu času vyvíjel, jak se vyvíjejí mediální žánry a jak měnící se mediální (opakované) použití hraje v ekonomických, politických, organizačních, pracovních a právních otázkách. , včetně pirátství, streamování webu a remixování mediálního obsahu.
Proč studovat tento program v Groningenu?
Tento program kombinuje špičkové znalosti inovací a kreativity v médiích s různými praktickými dovednostmi. Různé kurzy umožňují studentům pracovat v kulturním a tvůrčím průmyslu. Stáž se seznámí s trhem práce a nastartuje vaši kariéru. Získané dovednosti zahrnují:
- Znalost digitálních formátů a vyprávění;
- Mediální inovace a podnikatelství;
- Vynikající tvůrčí, komunikační a psací schopnosti;
- Mediální produkce a analytika.
Program
Rok 1
V 1. ročníku vám kurzy o transformacích v digitální společnosti, kulturách mediální kreativity, formátech a použití poskytují solidní teoretický základ. Metodické kurzy vás připraví na nezávislý výzkum. V kurzech odborných dovedností se dozvíte o mediálním právu, ekonomice, etice a politice a získáte praktické zkušenosti s produkcí médií, vyprávěním a podnikáním. Ve 3. semestru píšete diplomovou práci a aplikujete své znalosti a dovednosti na stáž.
Kurzy
- Zachycení využití médií (5 EC, volitelné)
- Kultury tvořivosti (5 EC)
- Analýza diskursu (5 EC, volitelné)
- Statistiky s R (5 EC, volitelné)
- Transformace v digitální společnosti (5 EC)
- Digitální etnografie (5 EC, volitelné)
- Mediální formuláře a formáty (5 EC)
- Analýza sociálních médií (5 EC, volitelné)
- Studium využití médií (5 EC)
- Vizuální analýza (5 EC, volitelné)
- Data pro společnost: Občanská média (5 EC, volitelné)
- Mediální právo a politika (5 EC, volitelné)
- Teoretická specializace (5 EC)
- Výzkumný seminář (10 EC)
- Podnikání (5 EC, volitelné)
- Story Lab (5 EC, volitelné)
- Laboratorní práce (5 EC)
Rok 2
Kurzy
- Diplomová práce (15 EC)
- Stáž (15 EC)
Vstupní požadavky
Požadavky na přijetí
Nizozemský nebo mezinárodní diplom
Zvláštní požadavky | Více informací |
jazykový test | Další požadavky Angličtina: diplom VWO nebo certifikát předmětu pro angličtinu VWO (známka 6 nebo vyšší), minimální požadavek TOEFL iBT 90 (s minimem 21 na všech položkách) nebo IELTS 6.5 (s minimálně 6 na všech položkách) ). Jazykové centrum Angličtina Test (LCET) úroveň C1 (B2 pro ne více než dvě složky). Pokud máte diplom VWO, jazykový test není nutný. |
Lhůty pro podání žádosti
Typ studenta | Uzávěrka | Začněte kurz |
Nizozemští studenti | 15. srpna 2020 15. srpna 2021 | 01 září 2020 01. září 2021 |
Studenti EU / EHP | 01 červen 2021 | 01. září 2021 |
studenti ze zemí mimo EU / EHP | 01 červen 2021 | 01. září 2021 |
Školné
Státní příslušnost | Rok | Poplatek | Programová forma |
EU / EHP | 2020-2021 | 2143 EUR | plný úvazek |
mimo EU / EHP | 2020-2021 | 13500 EUR | plný úvazek |
Pracovní příležitosti
Tato stopa vede k pozicím v oblasti správy médií, mediální produkce, (online) komunikace, online publikování, reklamy, audiovizuálních archivů, webového curatingu, správy obsahu, vývoje nástrojů, tvorby obsahu, kulturních organizací, podnikání a začínajících podniků.
Výzkum
Vyučují vás lektoři, kteří jsou mezinárodně uznávaní v mediálních studiích. Využíváte a můžete se zapojit do výzkumu Centra pro mediální a žurnalistická studia, který je hodnocen jako vynikající a špičkové výzkumné středisko. Katedra je známá svou neformální a živou atmosférou, která umožňuje plodnou výměnu mezi zaměstnanci a studenty.
Osnovy
Rok 1
Kurzy transformace v digitální společnosti, kultury mediální kreativity, formáty a využití vám v 1. ročníku poskytnou pevný teoretický základ. Metodické kurzy vás připraví na samostatný výzkum. V kurzech odborných dovedností se seznámíte s mediálním právem, ekonomikou, etikou a politikou a získáte praktické zkušenosti s mediální produkcí, vyprávěním příběhů a podnikáním. Ve 3. semestru napíšete diplomovou práci a uplatníte své znalosti a dovednosti na stáži.
Kurzy
- Kultury tvořivosti (5 EC)
- Multimodální analýza diskurzu (5 EC, volitelně)
- Statistická analýza s R (5 EC, volitelně)
- Transformace v digitální společnosti (5 ES)
- Analýza dat sociálních médií (5 EC, volitelně)
- Zachycení využití médií (5 EC, volitelné)
- Konceptualizace publika (5 EC)
- Formuláře a formáty (5 EC)
- Data pro společnost: Občanská média (5 EC, volitelné)
- Inovace: Současné debaty (5 EK)
- Mediální politika a regulace (5 ES, volitelně)
- Výzkumný seminář MCI (10 EC)
- Start-up Lab (5 EC, volitelně)
- Story Lab (5 EC, volitelné)
- Laboratorní práce (5 EC)
Rok 2
Kurzy
- Diplomová práce MCI (15 EC)
- Stáž (15 EC)
Možnosti programu
Program magisterského honoráře (program ocenění)
Program Master's Honors byl vyvinut speciálně pro studenty, kteří chtějí získat více ze svých studií.
Jedná se o program v hodnotě 15 ECTS, který je doplněn o standardní magisterský program. Jedná se o jednoletý interdisciplinární program, jehož cílem je seznámit studenty s různými aspekty vedení.
Studovat v zahraničí
Studium v zahraničí je nedostatečné
Přijímací řízení
Poplatek za studium programu
Kariérní možnosti
Pracovní příležitosti
Tato stopa vede k pozicím v oblasti správy médií, mediální produkce, (online) komunikace, online publikování, reklamy, audiovizuálních archivů, webového curatingu, správy obsahu, vývoje nástrojů, tvorby obsahu, kulturních organizací, podnikání a začínajících podniků.