MA v oboru komunikačních a mediálních studií
Budapest Metropolitan University
Klíčová informace
Umístění kampusu
Budapest, Maďarsko
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
4 semesters
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 2 700 / per semester *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* studenti ze zemí mimo EU za semestr; 2 300 € za semestr studenti EU
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Je to pro vás
máte silné komunikační dovednosti ve více jazycích, zajímáte se o mezikulturní komunikaci a chcete porozumět složitosti nových mediálních nástrojů a digitálních technologií.
Pro úspěšného profesionála je nezbytným nástrojem silné komunikační dovednosti, pro úspěšného profesionála v mediálních vědách je to zásadní. Magisterský program Komunikační a mediální studia nabízí teoretické znalosti se silným zaměřením na praktické a odborné dovednosti a kompetence. Kurz v souladu s aktuálními požadavky společnosti a trhu práce integruje oblasti teorie komunikace, mediálních studií, společenských věd, politologie, sociologie, psychologie a kulturních studií do oblasti společenských věd a nabízí znalosti na vysoké úrovni, ziskové a praktické využití v různých oblastech.
Magisterský kurz komunikace nabízí teoretické znalosti se silným zaměřením na praktické a odborné dovednosti a kompetence. K dosažení tohoto cíle:
- Vzdělávací program kurzu je silně mediálně orientovaný a je založen na důkladném vzdělání v sociálních a behaviorálních vědách;
- Kurz v souladu s aktuálními požadavky společnosti a trhu práce integruje oblasti teorie komunikace, mediálních studií, společenských věd, politologie, sociologie, psychologie a kulturních studií do oblasti společenských věd a nabízí znalosti na vysoké úrovni, ziskové a praktické využití v různých oblastech;
- Kurz je plánován tak, aby zahrnoval jeden volitelný modul: Mezinárodní komunikace.
Specializace
Mezinárodní komunikace:
Chceme poskytovat školení profesionálů, kteří jsou schopni vykonávat podnikatelské, networkingové a manažerské úkoly na základě svých komplexních znalostí a dovedností získaných v oblasti masové komunikace a interkulturní komunikace vedle vynikající znalosti dvou cizích jazyků používaných pro konkrétní profesní účely.
Pracovní příležitosti
Absolventi najdou uplatnění v celé řadě oblastí v oblasti médií a kultury včetně masové komunikace, tradičních a elektronických médií, vzdělávacích a kulturních institucí, nakladatelství a neziskových organizací. Mohou pokračovat ve své budoucí kariéře v distribučních sítích kulturních produktů, v podnicích organizujících kongresy a akce nebo v místních politických organizacích, stejně jako v jiných regionálních orgánech se zájmem o sociální komunikaci.
Hlavní témata
- Teorie nových médií,
- Teorie a sociální funkce médií,
- Antropologie komunikace,
- vizuální kultura,
- Teorie reprezentace,
- Mechanismy efektů mezilidské komunikace,
- Teorie mediální reprezentace,
- Teorie identity a jinakosti,
- mediální a kulturní studia,
- Mezinárodní politická a organizační komunikace,
- Cizojazyčné komunikační techniky
Požadavky na aplikaci
- IELTS min. 6.0
- Bakalářský titul z příslušného oboru
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
MA digitální směr
- London, Spojené království
Magistr v reklamě a digitální komunikaci
- Bucharest, Rumunsko
Soukromý magisterský titul v oboru komunikace a sportovní žurnalistiky
- Madrid, Španělsko