MA architektonické vizualizace

Všeobecné informace

Popis programu

Hlad na digitální vizualizaci architektury a městského prostředí se exponenciálně rozrostl jak v architektonickém, tak v filmovém průmyslu. Vzhledem k tomu, že potřeba kvalifikovaných modelářů a animátorů s povědomí o architektonických a filmových otázkách se zvyšuje, tento MA v architektonické vizualizace rozvíjí své dovednosti komunikovat architektury a urbanity pro různé aplikace a publikum.

Přehled

MA v architektonické vizualizaci společně vyučuje Kent School of Architecture a School of Engineering and Digital Arts. Vychází z úspěšných magisterských programů v animaci počítačů a digitálních vizuálních efektů a umožňuje studentům rozvinout na pokročilé úrovni dovednosti, znalosti a znalosti digitální simulace a 3D modelování, které jim umožní vybavit se vysoce kvalifikovanými profesionály v architektonické vizualizaci.

Kreslení vlivu jak architektury, tak filmu nabízí tento program cestu do obou odvětví, která vyzdvihuje různé požadavky potřebné pro každou profesi při současném zkoumání podobností těchto trhů. V tomto programu se povolání architektury, filmu a animace spojují dohromady a poskytují studentům schopnost a porozumění pro práci v každém nebo všem.

O škole inženýrství a digitálních umění

Škola inženýrství a digitálních umění úspěšně kombinuje moderní inženýrství a technologii s novou vzrušující oblastí digitálních médií. Škola byla založena před více než 40 lety a vyvinula špičkovou pedagogickou a výzkumnou základnu, která získala vynikající hodnocení jak ve výzkumu, tak ve výuce učení.

O Kent School of Architecture

Kent School of Architecture je mladá škola, která si vybudovala vynikající pověst založená na vysoce kvalitní výuce a vynikajících zdrojích. Architektura v Kentu se umístila na 7. místě ve Velké Británii v příručce The Guardian University Guide 2017 a 7. na pozici absolventů v Kompletní univerzitní příručce 2017.

Národní hodnocení

V Výzkumném rámci excelence (REF) 2014 byl výzkum školy architektury zařazen na 8. místo pro intenzitu výzkumu a 8. místo pro výzkum ve Velké Británii.

Na REF bylo podáno impozantní 100% výzkumných pracovníků a 88% našeho výzkumu bylo považováno za mezinárodní kvality. Prostředí školy bylo posuzováno jako přínosné pro podporu rozvoje výzkumu mezinárodní kvality.

Struktura kurzu

Moduly

Následující moduly ukazují na ty, které jsou nabízeny v tomto programu. Tento seznam je založen na současném učebním plánu a může se každoročně měnit v reakci na nový vývoj a inovace kurikula. Většina programů bude vyžadovat studium kombinace povinných a volitelných modulů. Můžete také mít možnost vzít moduly z jiných programů, abyste mohli přizpůsobit svůj program a prozkoumat další oblasti, které vás zajímají.

Moduly mohou obsahovat

  • AR846 - Architektonická fotografie
  • EL868 - Digitální kompozice
  • EL869 - Filmová a video produkce
  • AR821 - Film a architektura
  • AR822 - Virtuální města
  • AR845 - Projekt nezávislého výzkumu

Výuka a hodnocení

Moduly jsou vyučovány ve třech termínech, zakončené velkou vizualizací projektu, která představuje jednu třetinu programu. Obsah vizualizace je odsouhlasen s programovými pracovníky a stavíte showreel na profesionální úrovni. Každý modul je posuzován praktickými úkoly. Projektová práce se hodnotí na základě samotného výsledku projektu.

Cíle programu

Cílem tohoto programu je:

  • umožňují rozvíjet pokročilé dovednosti, znalosti a znalosti digitální simulace a 3D modelování, které vám umožní vybavit se vysoce kvalifikovaným profesionálem v oblasti architektonické vizualizace
  • vycvičit v požadavcích a dovednostech potřebných pro práci ve vysokém rozlišení
  • vytvářejí profesionálně vyškolené architektonické vizualizátory, kteří jsou vysoce kvalifikovaní v používání nejmodernějšího softwaru 3D modelování a vizuálních efektů
  • poskytovat správné akademické poradenství a podporu pro všechny studenty
  • vytváří atmosféru spolupráce a partnerství mezi zaměstnanci a studenty a nabízí vám prostředí, ve kterém můžete rozvíjet svůj potenciál.

Výsledky učení

Znalost a porozumění

Získáte znalosti a porozumění:

  • proces produkce počítačových animací a rolí potrubí
  • principy architektonického modelování pro vizualizaci a hry
  • technické pojmy a metody používané při editaci filmů
  • základní pojmy technologie digitálního videa
  • současný vývoj v odvětví architektonické vizualizace a souvisejících tržních odvětví
  • význam architektonické vizualizace v rámci současného televizního a filmového průmyslu
  • kulturního kontextu architektury ve filmu.

Intelektuální dovednosti

Rozvíjíte intelektuální dovednosti v:

  • analýza a interpretace problematiky 3D modelování.
  • schopnost spojit technologické možnosti s praktickou implementací.
  • schopnost identifikovat a řešit složité problémy a problémy ve vytváření architektonické vizualizace
  • schopnost identifikovat nápady pro zvýšení estetické kvality produkce použitím komplexních video efektů
  • schopnost demonstrovat nezávislost a tvůrčí a kritické myšlení
  • schopnost kreativně vyhodnotit důkazy na podporu závěrů.

Dovednosti specifické pro daný předmět

Získáváte dovednosti specifické pro jednotlivé předměty:

  • využívání vhodných softwarových nástrojů, technik a balíků k výrobě a vývoji komplexních architektonických vizualizací
  • schopnost využívat kresbu jako způsob plánování, vizualizace a vysvětlení práce na časově založeném médiu
  • schopnost číst a dělat storyboards a animatics na profesionální úrovni
  • schopnost aplikovat manažerské techniky na plánování, přidělování zdrojů a realizaci projektu architektonické vizualizace
  • schopnost připravovat zprávy a prezentace relevantní pro architektonické zastoupení a vizualizaci.

Přenositelné dovednosti

Získáte následující přenositelné dovednosti:

  • schopnost generovat, analyzovat, prezentovat a interpretovat data
  • využívání informačních a komunikačních technologií
  • osobní a interpersonální dovednosti, pracující jako člen týmu
  • schopnost efektivně komunikovat, písemně, slovně a prostřednictvím výkresů
  • schopnost kritického myšlení, uvažování a reflexe
  • schopnost spravovat čas a zdroje v rámci individuálního a skupinového projektu
  • schopnost samostatně se učit za účelem dalšího profesního rozvoje.

Podpora studia

Postgraduální zdroje

Studenti v programech architektonické vizualizace, počítačové animace a digitálních vizuálních efektů pracují ve specializovaném, nejmodernějším apartmá, vybavené nejmodernějšími PC pracovními stanicemi Alias ​​™ Maya a Foundry Nuke. K dispozici je také fotografické studio a výrobní studio se zelenou obrazovkou a zachycovačem pohybu. Škola je také vybavena 3D skenerem těla - jedním z pouhých dvou ve Velké Británii.

Podpěra, podpora

Jako postgraduální student jste součástí prosperující výzkumné obce a získáte podporu prostřednictvím rozsáhlého programu individuálního dohledu, specializovaných výzkumných seminářů, celoživotních vzdělávacích programů a obecných kolokvií oddělení, obvykle s externími řečníky. Doporučujeme vám navštěvovat a prezentovat svou práci na významných konferencích a účastnit se našich interních konferenčních a seminářových programů.

Dynamická kultura publikování

Zaměstnanci pravidelně a široce publikují v časopisech, sbornících a knihách. Mezi poslední příspěvky patří IEEE Transactions; IET Journals; Elektronické dopisy; Aplikovaná fyzika; Počítače v lidském chování.

Cena globálních dovedností

Všichni studenti registrovaní pro vyučovaný magisterský program mohou požádat o místo v rámci programu Global Skills Award. Program je navržen tak, aby rozšířil vaše chápání globálních problémů a současných záležitostí, stejně jako rozvíjet osobní dovednosti, které zvýší vaši zaměstnatelnost.

Kariéra

Rozvíjeli jsme naše programy s řadou průmyslových organizací, což znamená, že úspěšní studenti mají silnou pozici při budování dlouhodobé kariéry v této důležité disciplíně. Rozvíjíte dovednosti a schopnosti, které zaměstnavatelé hledají, včetně řešení problémů, nezávislého myšlení, psaní zpráv, řízení času, vedoucích dovedností, týmové práce a dobré komunikace.

Na základě úspěchu společnosti Kent jako přední instituce pro zaměstnatelnost v oblasti vzdělávání nabízíme mnoho příležitostí pro získání užitečných zkušeností a rozvíjení specifických dovedností a schopností, které zaměstnavatelé oceňují.

Vstupní požadavky

2.2 nebo vyšší vyznamenání v oblasti multimédií, umění nebo designu nebo souvisejícího tématu. Všichni žadatelé musí předložit portfolio.

Všichni žadatelé jsou posuzováni individuálně a při zvažování žádostí budou vzaty v úvahu i další kvalifikace a odborná kvalifikace a zkušenosti.

Požadavky na vstup do angličtiny

Univerzita vyžaduje, aby před zahájením postgraduálního studia absolvovali všechny jazyky, které nejsou rodilé angličtiny, minimální úroveň znalostí v písemné a mluvené angličtině. Některé předměty vyžadují vyšší úroveň.

Potřebujete pomoc s angličtinou?

Vezměte prosím na vědomí, že pokud jste povinni splnit podmínku anglického jazyka, nabízíme několik kurzů předškolního vzdělávání v angličtině pro akademické účely prostřednictvím Kent International Pathways .

Výzkumné oblasti

Digitální média

Skupina Digital Media je multidisciplinární skupina se zájmem v mnoha oblastech, včetně sociálních počítačů (např. Sociální sítě, počítačem zprostředkovaná komunikace), mobilních / všudypřítomných počítačů, interakce člověk-počítač a digitální umění (např. Počítačové hry, 3D animace, film). Naše práce se uplatňuje v celé řadě oblastí, včetně elektronického zdravotnictví, kulturního dědictví a identity kybernetické identity.

Aktuální témata výzkumu zahrnují:

  • design rozhraní a interakce a interakce člověk-počítač
  • cyber chování / vliv
  • sociální výpočetní a společenský design
  • přirozených uživatelských rozhraní
  • virtuálních světů
  • online komunity a komunikace zprostředkovaná počítačem
  • mobilních aplikací
  • digitální filmování a postprodukce.

Zájmy výzkumných pracovníků

Dr. Jim Ang: Senior přednášející v multimediálních / digitálních systémech

Interakce člověk-počítač; použitelnost a design hratelnosti; studie počítačových her a interaktivní rozprávání; sociální výpočetní a společenský design; virtuální světy; online komunity a komunikace zprostředkovaná počítačem.

Ania Bobrowicz: Senior lektorka v oblasti digitálních umění

Interakce člověk-počítač; počítačem zprostředkovaná komunikace; feminismus a dějiny umění.

Pan David Byers Brown: Senior lektor

Animace; digitální vizuální efekty; směrování.

Howard Griffin: programový ředitel MA Architectural Visualization; Ředitel pro nábor, marketing a přijímání

Architektura a film; reprezentace a využití architektury ve filmu; použití filmu a vizualizace v architektuře; virtuální architektura a digitální prostor; na formu a prostor ve virtuálních světech a kyberprostoru; architektura a symbolika Freemasonry v Anglii.

Stephen Kelly: Senior lektor elektronického inženýrství

Lékařská elektronika, včetně elektrokardiologie; hodnocení řeči; telemedicína a počítačové hodnocení klinických stavů.

Dr. Richard Misek: Přednášející v oblasti digitálních médií

Screen technologie a estetika; post produkce; remixová kina; digitální prostorový čas; městský prostor; video art.

Dr. Les Walczowski: Senior lektor elektronického inženýrství

Vývoj dynamických webových aplikací, mobilních aplikací a e-learningových technologií.

Poplatky

Roční školné 2018/19 pro tento program je:

  • UK / EU: 7750 GBP
  • Zámoří: 18400 liber

(Plný úvazek)

U studentů, kteří pokračují v tomto programu, se poplatky každoročně zvýší o necelé 3 RPI v každém akademickém roce studia, s výjimkou případů, kdy jsou regulovány.

Poslední aktualizace Září 2018

Informace o škole

Kent School of Architecture is one of the most successful schools of architecture in the UK. Innovative programmes, studio-based teaching, professional links and excellent facilities combine to create ... Čtěte více

Kent School of Architecture is one of the most successful schools of architecture in the UK. Innovative programmes, studio-based teaching, professional links and excellent facilities combine to create an inspirational learning environment. Méně