MA Vztahy s veřejností a digitální marketing

Všeobecné informace

2 dostupných umístění

Popis programu

Magisterský program HMKW v oblasti vztahů s veřejností a digitálního marketingu umožňuje studentům pracovat v nových komunikačních HMKW vytvořených procesem digitální transformace naší společnosti a kultury. Vzhledem k tomu, že na hranici mezi veřejnými vztahy, firemní a marketingovou komunikací se objevilo řada nových oblastí činnosti, pro které neexistují téměř žádné oficiální tituly: redakce sociálních médií, vliv, tvůrce, Instagrammer atd.

Jedná se o povolání budoucnosti, na které se program intenzivně připravuje, zaměřuje se na výzkum orientovaný na aplikace a na profesionální využití digitálních komunikačních technologií, především v tzv. Sociálních médiích, zakotvených v integrované podnikové a marketingové komunikaci.

MA MA Vztahy s veřejností a digitální marketing lze studovat na berlínském kampusu v angličtině (MA Public Relations and Digital Marketing) a na HMKW v Kolíně nad Rýnem v němčině.

Bez ohledu na pracovní jazyk příslušného studijního programu mohou být diplomové práce obecně psány v němčině nebo angličtině na HMKW . Pro zkoušky platí toto pravidlo pouze po individuální dohodě a vyžaduje souhlas přednášejícího příslušného modulu.

Moduly

Obecné moduly: Volitelné moduly o mediálním právu, mediální produkci, mediálním managementu, interkulturním vedení, mediální psychologii (3 ze 7)

Moduly zaměřené na předměty (mimo jiné): Předměty metodologie (např. Průzkum trhu, chování spotřebitelů, použité metody výzkumu PR), vztahy s veřejností (včetně teorií a modelů PR, strategická komunikace, laboratoře PR praxe, včetně partyzánského a virového marketingu) (včetně klasické marketingové komunikace a online marketingové komunikace)

Studijní program brzy

Cíl kompetence: Zvládnutí technických a metodologických standardů public relations a marketingové komunikace

Typ studie

jazyk

Němčina (Campus Kolín nad Rýnem), angličtina (Campus Berlin): MA Public Relations and Digital Marketing

(písemná práce může být provedena v němčině nebo v angličtině)

příspěvky Konečný úvazek: 670, - € měsíčně Na částečný úvazek / mimo zaměstnání: 449, - € měsíčně datum zahájení Zima (říjen)

Váš profil

Žadatelé: absolventi vysokoškolských titulů (bakalář, diplom, magister) v komunikačním, mediálním nebo marketingově orientovaném oboru.

Cílové povolání: Možnosti kariéry jsou v širokém prostředí kolem PR, firemní komunikace a marketingu, v komunikačních agenturách a korporátních odděleních jako komunikační a public relations officer, PR a marketingový konzultant nebo manažer.

požadavky na přijetí

  • Dobrá až velmi dobrá úroveň v jedné z uvedených předmětů (univerzita nebo vysoká škola) a
  • interní proces volby bez NC
Poslední aktualizace Bře 2020

Informace o škole

All of its degree programs are additionally accredited by FIBAA (international agency for quality assurance in higher education). HMKW is active at three locations across Germany: in Berlin, Cologne a ... Čtěte více

All of its degree programs are additionally accredited by FIBAA (international agency for quality assurance in higher education). HMKW is active at three locations across Germany: in Berlin, Cologne and in Frankfurt (Main). Méně
Berlín , Kolín nad Rýnem , Frankfurt + 2 Více Méně