MA Společnost, kultura a média
University of Leeds, Faculty of Social Sciences
Klíčová informace
Umístění kampusu
Leeds, Spojené království
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
12 měsíce
Tempo
Plný úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Sep 2023
Úvod
Tento program vyučovaný předními výzkumnými pracovníky v oboru pokrývá klíčové problémy a koncepty, jako jsou média a sociální média; spotřeba; publikum; zastoupení; globalizace; migrace a místo; cestovní ruch; nerovnost; tvůrčí práce a materiální kultury. Díky svému základu v sociologických přístupech ke studiu kultury a médií se kurzem prolíná zájem o otázky moci, nerovnosti a identity, což vám umožní kriticky přemýšlet o vztahu mezi pohlavím, třídou, rasou a etnikem a kulturní sféra.
Kromě rozvoje odborných znalostí v oboru získáte také klíčové přenositelné dovednosti v oblasti výzkumu, komunikace, analytických dovedností, sebeřízení a skupinové práce, což vám otevře řadu kariér Pathways v mediálním a kreativním průmyslu a mimo.
Zvýraznění
- Profitujte z odborných znalostí Školy sociologie a sociální politiky a Školy médií a komunikace.
- Získejte odborné znalosti v oblastech spotřeby, tradičních médií a sociálních médií, globalizace, reprezentace, populární kultury a dalších.
- Přizpůsobte program svým zájmům pomocí volitelných modulů, které pokrývají žurnalistiku, propagační komunikaci, videohry, digitální odpor a reality TV.
- Rozvíjejte přenositelné dovednosti včetně výzkumu, analýzy, skupinové práce a komunikace.
- Připravte se na kariéru v akademické sféře, komunikační a mediální politice, kreativním průmyslu, mediálním trhu, výzkumu publika a dalších. MLUVTE SE SOUČASNÝM STUDENTEM
Galerie
Přijímací řízení
Stipendia a financování
Pokud máte talent a drive, chceme, abyste s námi mohli studovat bez ohledu na vaše finanční situace. Studenti mohou mít pomoc ve formě půjček a nevratných dotací od univerzity a vlády.
Osnovy
Povinné moduly poskytnou solidní základy v klíčových sociologických teoriích pro studium společnosti, kultury a médií a metodologických debat a přístupů.
Kromě toho budete mít možnost vybrat si z řady volitelných modulů poskytovaných různými školami (Sociologie a sociální politika, Média a komunikace, Politika a mezinárodní studia a Geografie), což vám umožní přizpůsobit program tak, aby sledoval vaše odborné zájmy. .
Projekt závěrečné disertační práce vám umožní navrhnout, vyvinout a implementovat vlastní kritický výzkumný výzkum do aspektu kultury a médií.
Struktura kurzu
Povinné moduly
- Sociologie médií a kultury
- Výzkum nerovnosti v médiích
- Přístupy a metody pro média a kulturu
- Disertační práce
Volitelné moduly
(výběr typických možností zobrazených níže)
- Žurnalistická praxe a politika
- Kulturní historie propagační komunikace
- Zapojení moderního města: Občanský výzkumník
- Digitální odpor: Mediální protest marginalizovaných skupin
- Populární kultura: Světová politika, společnost a kultura
- Technologie, média a politika: výzkum a případy ze skutečného světa
- Rasismus, dekolonialita a migrace
- Reality TV: Pravda nebo fikce?
- Videohry a společnost
Učení a vyučování
V průběhu kurzu budete vystaveni různým metodám výuky, včetně přednášek pro hosty, seminářů, prezentací, skupinové práce, smíšeného učení a nezávislého kritického zkoumání.
V tomto kurzu vás budou učit naši odborní akademici, od lektorů až po profesory. Mohou vás také učit profesionálové z oboru s dlouholetými zkušenostmi, stejně jako vyškolení postgraduální výzkumní pracovníci, kteří vás spojí s některými z nejbystřejších myslí na akademické půdě.
Posouzení
Hodnocení bude zahrnovat sérii krátkých kvízů, skupinový projekt, esej a disertační práci.
Poplatek za studium programu
Kariérní možnosti
Kombinovaná povaha programu vás vybaví klíčovými přenositelnými dovednostmi a odbornými znalostmi potřebnými pro kariéru v sociologii nebo médiích a kultuře. Národní a mezinárodní růst médií a kreativního průmyslu vyvolal větší poptávku po absolventech, kteří mají pokročilé dovednosti a znalosti v oboru, což otevírá příležitosti v oblasti komunikační a mediální politiky, PR, sociálních a digitálních médií, mediálních trhů a výzkumu publika nebo jiných kulturních a kreativní průmysly.
Kromě toho vám sociologický prvek programu umožní uplatnit své znalosti a dovednosti v oblastech, jako je vzdělávání, statutární a dobrovolné agentury, nevládní organizace (nevládní organizace), INGO (mezinárodní nevládní agentury) a charitativní organizace.
Program také poskytuje základ pro postup na PhD v sociologii a mediálních studiích a silný základ pro interdisciplinární PhD.
Podpora kariéry
Doporučujeme vám, abyste se připravovali na svou kariéru od prvního dne. To je jeden z důvodů, proč jsou absolventi Leeds tak vyhledávaní zaměstnavateli.
Kariérní centrum a zaměstnanci vaší fakulty poskytují řadu pomoci a rad, které vám pomohou naplánovat vaši kariéru a činit informovaná rozhodnutí, a to i po ukončení studia.