MA Digitální žurnalistika
HMKW
Klíčová informace
Vyberte umístění
Umístění kampusu
Berlin, Německo
Jazyky
Angličtina, Němec
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
4 - 6 semesters
Tempo
Plný úvazek, Poloviční úvazek
Školné
EUR 850 / per month *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* Poplatky za částečný úvazek: 449 EUR měsíčně
Úvod
MA Digital žurnalistika zahrnuje klasická média: tisk, online a audiovizuální, které se ve světě médií stále více přibližují. Cílovou skupinou jsou absolventi humanitních věd s lingvistickými kompetencemi, kteří by se rádi zaměřili na jednu z těchto dvou oblastí: obchod / politika nebo kultura / zábava.
Funkce
Široké i specializované: rozvoj celkových žurnalistických dovedností plus příležitost specializovat se na vybrané oblasti
Typ | Plný nebo částečný úvazek |
Stupeň | magister umění (MA) |
Umístění | Berlín a Kolín nad Rýnem |
Jazyk | Němčina (Campus Cologne, Campus Frankfurt), angličtina (Campus Berlin, Campus Frankfurt): MA Digital Journalism (Písemné práce lze odevzdat v libovolném jazyce) |
Školné | Plný úvazek: 670,- € měsíčně | Částečný úvazek: 449,- € měsíčně |
Doba trvání | Denní studium: 4 semestry | Kombinované studium: 6 semestrů |
Přijímací řízení
Osnovy
Moduly
Obecné moduly: Volitelné předměty např. Mediální právo, Správa mediálních aktiv, Interkulturní management, Mediální psychologie
Specifické moduly např.: žurnalistické metody jako výzkum, psaní, editace, prezentace a mezimediální žurnalistika nebo žurnalistika v konvergentních médiích
Pokročilé studium: Teorie a praxe žurnalistiky v oborech Sport/Zdraví nebo Podnikání/ Politika nebo Kultura/Zábava
Galerie
Výsledek programu
Výstupy učení
Vysoká úroveň znalostí v metodách žurnalistiky pro konvergentní média: tisk, online, vysílání a mobilní
Poplatek za studium programu
Ideální studenti
Ideální kandidáti
Absolventi bakalářského studijního programu společenských věd nebo humanitních oborů (bakalářský, diplom, magister) s jedním ze dvou hlavních zaměření:
- žurnalistika, jazyky, komunikace, média
- ekonomie, společenské vědy nebo studia související s kulturou
Kariérní možnosti
Ideální kandidáti
Uchazeči: Absolventi oborů umění a humanitních věd, zn. ti, kteří se specializovali na jeden z následujících předmětů
- obchodní administrativa, společenské vědy (Podnikání/politika)
- jazyk, komunikace, žurnalistika, mediální studia (Kultura/zábava)
Cíl práce: Novinář, publicista, spisovatel, komunikační a mediální expert a konzultant