M.Des. v návrhu zaměřeném na člověka

Všeobecné informace

Popis programu

HCD-mdes-001.jpg

Vidění

Projekt zaměřený na člověka (HCD), v širokém měřítku, je přístup k řešení problémů a zároveň udržuje obavy lidí v centru. Výstupem přístupu k řešení problémů může být buď produkt, služba, systém nebo prostor. HCD se stále častěji používá k řešení složitých problémů prostřednictvím návrhu digitálních produktů, služeb a systémů. Digitální technologie se stávají jádrem většiny, ne-li všech, aspektů lidských zkušeností. Proto je životně důležité nejen vytvářet digitální technologii způsobem, který prospěje každé lidské bytosti, ale také kriticky se zabývat inherentními předpoklady a jejich omezeními, a to v souladu s přístupem zaměřeným na člověka.

M.Des v HCD v Srishti podporuje nezávislé, sebekritické, kreativní a zaměřené zkoumání lidských zkušeností s digitálními technologiemi, a to jak existujících, tak i vznikajících. Toto šetření je motivováno aktivitou spekulativního a kritického zpracování digitálního materiálu. Studenti rozvíjejí svou vlastní jedinečnou praxi konstrukce zaměřené na člověka podél křižovatek tří cest. A to,

  1. Umístění sebe na konkrétních, sociálně-politicky napadených místech, které zahrnují interakce člověk-počítač. Tím, že se kriticky zabývá různými teoriemi a kontexty, je tato cesta zaměřena na pochopení, rozbalení a reagování na konkrétní kontexty, v nichž se nachází design a použití digitálních nástrojů a technologií zaměřené na člověka.
  2. Pohybující se po obrazovkách a k prozkoumání hmatatelných a fyzických setkání s digitálním materiálem. Tato cesta se zaměřuje na zkoumání možností a důsledků navrhování digitálních technologií jako nedílné součásti fyzického prostředí pro lidské zkušenosti.
  3. Stěhování za obrazovkami, směrem k prozkoumání příležitostí a důsledků navrhování pro interakci s komplexními sociálně-technickými infrastrukturami. Tato cesta se zaměřuje na zkoumání designu interakcí založených na obrazovce, zatímco se hloubí do vznikající složité technologické infrastruktury, která stále více vede k takovým interakcím, a to velkým datům, strojnímu učení a pokročilým algoritmům.

Tyto cesty jsou spíše propojeny a propojeny spíše než izolované Pathways . Každý student bude mít příležitost prozkoumat křižovatky cest, a tak začít pracovat na vývoji své vlastní jedinečné, individuální praxe.

HCD-mdes-002.jpg

Struktura kurzu

  1. Studia podporují aktivní, kontextové učení tam, kde studenti rozvíjejí základní disciplinární dovednosti a znalosti. Studie usnadňují spolupráci a tvůrčí řešení řešení komplexních, otevřených problémů
  2. Workshopy poskytují intenzivní zkušenosti s výukou ve vytváření a provádění různých disciplín.
  3. Pro studenty na konci 1. roku je povinná stáž s průmyslovým nebo designovým studiem
  4. Samočinný projekt je koncem semestrální výzvy, která studentovi umožňuje zapojit se do výzkumných / výzkumných nebo projektových projektů. Studenti začnou psát svůj projektový návrh a definovat rozsah svého projektu a jsou mentorováni fakultami / odborníky v oblasti designu.
  5. Volitelné předměty jsou kurzy liberálního umění zaměřené na kultivování intelektuálních a reflexních schopností studentů a motivují je, aby hlouběji zkoumali a přistupovali k jejich designovému procesu holistickým způsobem.
  6. Projekt Capstone je vyvrcholením výzkumu, schopností a znalostí získaných během posledních tří semestrů. Studenti jsou povinni předložit svůj návrhový výstup a dokument s mandátní prací. Studenti jsou během tohoto závěrečného projektu instruováni a procházet semináři, aby získali zpětnou vazbu od fakultních a skupinových kolegů

Přístup k učení

Učení je řízeno interdisciplinární angažovaností s teoriemi, metodami a pokročilými dovednostmi Design Thinking. Učení se bude primárně dělat z "dělání" a "zažívání". Když jsou studenti schopni aplikovat teorie a rámce na to, co navrhují, oceňují nejen výzkum a konstrukce vytvořené jinými, ale také zpochybňují a reformulují stávající normy. Učení se bude řešit problémy v reálném životě prostřednictvím aplikace teorií, rámců a metod návrhu zaměřeného na člověka. Na cestě budou získány dovednosti a nástroje, ale hlavním způsobem učení bude "aplikace" návrhových principů v kontextu reálných projektových problémů.

Diskusní výchova, učení se vyučováním a projektové učení jsou některé z pedagogických nástrojů, které slouží k získání poznatků o skutečných situacích a potřebách průmyslu. Studijní přístup bude zahrnovat praktické návrhové myšlení, designový výzkum, hluboké porozumění přístupu orientovanému na člověka a kreativní myšlení v kombinaci s kritickým humanistickým myšlením. Program připravuje studenty k účasti a fungování v oblasti inovativního digitálního produktu

Sestavy schopností

Po úspěšném absolvování budou absolventi schopni:

  1. Představte si: Konstruujte koncepty neomezeně a neomezeně
  2. Spekulace: Rizika při iterativním vytváření věrohodných konceptů i s omezenými informacemi.
  3. Rozeznat
  4. Vidět
  5. Buďte čestní: Buďte si vědomi a transparentní při formulování svého postoje s ohledem na sociální, kulturní a politické důsledky digitální techniky.
  6. Vytvořit: Vytvořit, aby artefakty, věci a lidé přinesli do nových sdružení jako kritické nástroje pro šetření.

HCD-mdes-004.jpg

Příležitosti

Studenti modelu zaměřeného na člověka v Srishti budou schopni přispět v oblastech strategického návrhu uživatelských zkušeností, interakcí a návrhu uživatelského rozhraní u mnoha MNC, startupů, R

Dotazy

Tento kurz je veden

Dr. Naveen Bagalkot

Pro další informace prosím zadejte Naveen Bagalkot na naveen@srishti.ac.in nebo

Kshama Nagaraja na adrese kshama.nagaraja@srishti.ac.in

Poslední aktualizace Bře 2020

Informace o škole

Srishti Institute of Art, Design, and Technology is a non-residential institution founded in 1996 by the Ujwal Trust with the objective of providing art and design education in an environment of creat ... Čtěte více

Srishti Institute of Art, Design, and Technology is a non-residential institution founded in 1996 by the Ujwal Trust with the objective of providing art and design education in an environment of creativity to maximize the individual’s potential.The Ujwal Trust also manages Srishti's sister institution, the prestigious Mallya Aditi International School. Méně