M.Des. v návrhovém výpočtu

Všeobecné informace

Popis programu

Vidění

Objekty, které se chovají a komunikují, se rychle přesunuly z oblasti science fiction do našich domovů, polic a kapes. Produkty již nejsou statické, ale očekává se, že budou komunikovat, informovat a řídit. V podobném duchu jsou data k dispozici v mnohem větších množstvích, než kolik bylo v nedávné minulosti představováno. Vzory je třeba vidět a přenášet, často interaktivně v reálném čase.

Umožníme projektantům a uměleckým profesionálům budoucnosti, kteří mohou pracovat ve více kontextech, vytvářet složitá spojení, vést a řídit změny. Usnadňujeme a povzbuzujeme práci s autonomií k jasné sebepozici, ať už jako podnikatel, vedoucí designu nebo jako nezávislý kreativní praktik.

Vzhledem k tomu, že tyto technologie jsou přístupné, je nutné najít způsob, jak významně ovlivnit kvalitu života lidí. Zatímco mnohé z těchto technologií se aktivně využívají v oblasti zábavy, jejich potenciál v oblastech, jako je vzdělávání a zdravotní péče, je hodně odhalen. Inovace v těchto oblastech budou vycházet z výpočtů řízených konstrukcí.

Výpočet a algoritmy umožňují konstruktérovi vyjít ze statiky, vytvářet produkty, které se vyvíjejí; zatímco hmotné materiály zůstávají stejně důležité jako vždy nehmotné materiály, jako je kód a jazyk, umožňuje struktuře objektů přejít z konečných bodů, aby se staly spíš jako spektrum.

DC-2018-002.jpg

Struktura kurzu

  • Studia podporují aktivní, kontextové učení tam, kde studenti rozvíjejí základní disciplinární dovednosti a znalosti. Studie usnadňují spolupráci a tvůrčí řešení řešení komplexních, otevřených problémů
  • Workshopy poskytují intenzivní zkušenosti s výukou ve vytváření a provádění různých disciplín.
  • Pro studenty na konci 1. roku je povinná stáž s průmyslovým nebo designovým studiem
  • Samočinný projekt je koncem semestrální výzvy, která studentovi umožňuje zapojit se do výzkumných / výzkumných nebo projektových projektů. Studenti začnou psát svůj projektový návrh a definovat rozsah svého projektu a jsou mentorováni fakultami / odborníky v oblasti designu.
  • Volitelné předměty jsou kurzy liberálního umění zaměřené na kultivování intelektuálních a reflexních schopností studentů a motivují je, aby hlouběji zkoumali a přistupovali k jejich designovému procesu holistickým způsobem.
  • Projekt Capstone je vyvrcholením výzkumu, schopností a znalostí získaných během posledních tří semestrů. Studenti jsou povinni předložit svůj návrhový výstup a dokument s mandátní prací. Studenti jsou během tohoto závěrečného projektu instruováni a procházet semináři, aby získali zpětnou vazbu od fakultních a skupinových kolegů

Přístup k učení

  • Interdisciplinární a participativní, protože bude řízena kontextem, které zahrnují integraci s produkty a službami.
  • Používají se teorie a rámce, které vedou k jejich zhodnocení, dotazování a rozšiřování.
  • Technologie se rychle mění; softwarové knihovny a nástroje se zvedají a padají; hardware nikdy nezůstává stejný. Chcete-li pracovat v tomto scénáři, schopnost samostatně se učit pomocí zdrojů, jako je dokumentace a web. Od studentů tohoto kurzu se očekává, že se naučí nové nástroje podle potřeby.
  • Vytváření prototypů, přeškolování a iterace bude nezbytné pro učení.

Sestavy schopností

  • Konceptualizujte myšlenky a interakční techniky pomocí skicování a prototypování softwaru.
  • Aplikujte metody vizualizace dat různých typů z různých polí
  • Vybudovat informační architekturu systému s řadou entit s různými funkcemi a úlohami.
  • Naučte se podle potřeby nové nástroje a techniky pomocí nezávislých fór, komunit a dokumentace online.
  • Implementujte algoritmy ve vhodných programovacích jazycích.
  • Analyzujte koncepční systém nebo produkt, abyste našli snadno sestavitelné součásti a prvky, které vyžadují nové nástroje nebo zdroje.
  • Přispějte ke skupině, která pracuje na složitých problémech, a určit aspekty, které lze výpočet přenést.
  • Kromě procesu testování a iterace k vývoji softwaru, který funguje správně, zvažte také aspekt interakce a zkušenosti uživatelů.

Příležitosti

Absolventi designového výpočtu v Srishti budou schopni přispět v oblasti implementace návrhu systémů, vizualizace dat, návrhu inteligentních objektů pro IoT ve spojení se systémy, které je podporují. Mohly by formovat inovativní produkty a služby v (tradičních) oblastech vzdělávání, zdravotnictví a zábavy.

Dotazy

Pro více informací o tomto programu prosím laskavě zašlete Gautham Dayal na adresu gautham@srishti.ac.in

Poslední aktualizace Bře 2020

Informace o škole

Srishti Institute of Art, Design, and Technology is a non-residential institution founded in 1996 by the Ujwal Trust with the objective of providing art and design education in an environment of creat ... Čtěte více

Srishti Institute of Art, Design, and Technology is a non-residential institution founded in 1996 by the Ujwal Trust with the objective of providing art and design education in an environment of creativity to maximize the individual’s potential.The Ujwal Trust also manages Srishti's sister institution, the prestigious Mallya Aditi International School. Méně