Přečtěte si oficiální popis

Jeden z hlavních profilů, který společnosti v současnosti požadují, souvisí s digitálním prostředím. Z tohoto důvodu vás Master in Digital Marketing nejen připraví na vedení online strategických projektů, ale pomůže vám posílit váš životopis.

Magistr v digitálním marketingu EUDE vám umožní znát všechny nástroje a techniky online marketingu v jeho různých oblastech, jako je SEO, SEM, Analytics a webová využitelnost, sociální média, velká data, CRM, mobilní marketing, e-commerce ...

Vyberte si vlak na EUDE Business School, jedné z nejvýznamnějších obchodních škol v Evropě , která již vyškolila více než 50 000 studentů, s Masters, kteří se objevují na předních pozicích prestižních mezinárodních žebříčků.

114038_Mktdigital.jpeg

Kompetence a profesionální výstupy z magisterského studia v oblasti digitálního marketingu

Absolvováním magisterského programu Digital Marketing získáte následující odborné a osobní kompetence:

  • Vyvíjejte a globálně spravujte digitální marketingové plány a online projekty.
  • Chcete-li znát do hloubky online médium, které vám umožní plánovat a rozvíjet účinné a efektivní skutečné strategie.
  • Vytvořit webové stránky optimalizované pro vyhledávače a zaměřené na konverzi, vývoj internetových obchodů a plánování integrovaných projektů elektronického obchodu.
  • Vytvořte online komunikační kampaně 360 stupňů.
  • Rozvíjejí svou profesionální práci jako Social Media Manager , úspěšně řídí image značky a komunikaci mezi spotřebiteli a značkami v různých sociálních sítích.
  • Rozvíjet svou profesionální práci jako SEO konzultant a nábor expert .
  • Vedení oddělení a účty velkých klientů v oblasti PPC / SEM kampaní , se zvláštním důrazem na všechny skladby a optimalizace Google Adwords.
  • Generovat a implementovat komplexní e-mailové marketingové plány.
  • Vede projektovou architekturu webu a stane se odborníkem na webovou analýzu.

Magisterský Program V Digitální Marketing

1. Digitální marketing

2. Digitální strategie a projekty

3. Virtuální obchody a elektronický obchod

4. Jak prodávat více na internetu: produktové strategie a online cena

5. Kreativita a online reklama

6. Zobrazení reklamy a Affiliate Marketing

7. E-mailový marketing

8. Komunitní management a sociální média

9. Digitální mediální plánování

10. Mobilní marketing

11. Digitální marketingový plán

12. Marketing pro vyhledávače: Sem. Adwords

13. SEO. Optimalizace pro vyhledávače

14. WEB Analytics

15. Návrh a vývoj webových stránek

16. Použitelnost a zkušenost uživatelů

17. CRM, dolování dat a velká data

18. Google Analytics

19. Hry a video marketing

20. Neuromarketing

21. Digitální podnikání Zahájení projektu online

22. Dovednosti digitálního podnikatele

23. Kybernetické hrozby a ochrana digitálních informací

24. Právní úprava digitálního prostředí

25. Závěrečný magisterský projekt

Projekt Diplomová práce (PFM) je zaměřen na praktické využití znalostí a nástrojů získaných studentem v průběhu programu, na podnikatelskou iniciativu nebo na podstatné zlepšení stávající podnikatelské činnosti, a to prostřednictvím rozvoje podnikatelského plánu. o Podnikatelský plán.

* PFM je povinná pouze pro osobní úpravy.

Metodika magisterského studia digitálního marketingu

Metodika práce vyvinutá na EUDE Business School je založena na případové metodě . Výukový praktický výcvik je nejlepším základem pro získání znalostí, dovedností a zkušeností, které společnost potřebuje. Případy vyvinuté v každé oblasti znalostí jsou úspěšné příběhy, které nabízejí studentům široký prostor pro analýzu a diskusi.

Třída s malými skupinami nebo EUDE Virtual Campus, vedoucí platforma na evropské úrovni, bude pro studenty nejvhodnějším fórem, aby se podělili o své názory a úvahy o každém dokumentu.

Učební osnovy byly připraveny pod dohledem a poradenstvím předních společností v daném odvětví , jakož i fakulty složené z vedoucích pracovníků a bývalých ředitelů nadnárodních a národních společností (Telefonica, Deloitte, DHL, Inchaersa, Geindesa, Debebé nebo Drommer Consulting) ,

Po celou dobu trvání programu bude mít student individuální výuku a průběžnou zpětnou vazbu ze strany učitelů, což umožní studentům, aby vždy věděli o jejich zlepšení a silných stránkách.

Program se vyučuje na:
španělština
Angličtina

Zobraz 1 více kurzů z EUDE Escuela Europea De Dirección De Empresas »

Poslední aktualizace April 15, 2019
This course is Online forma, Campus based, Online & Campus forma
Start Date
Červen 2019
Říj. 2019
Duration
1500 hodin
Kombinované
Deadline
Podle místa
Podle data
Start Date
Červen 2019
End Date
Termín odevzdání přihlášek
Start Date
Říj. 2019
End Date
Termín odevzdání přihlášek

Červen 2019

Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date

Říj. 2019

Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date