Komunikační design laboratoře

IED – Istituto Europeo di Design Madrid

Popis programu

Read the Official Description

Komunikační design laboratoře

IED – Istituto Europeo di Design Madrid

Tento program je vyučován v anglickém jazyce

Co je Master of komunikační design Labs?

Role kreativního / komunikátoru ve firmě prochází procesem transformace, který vyžaduje nový profil. Podniky ve všech sektorech začínají potřebují jiný druh kreativního ředitele, osobu, která je schopna koordinovat a jednat s několika odborníky ve stejném prostředí a řídit procesy, které řídí kreativitu a obchodní strategie.

Master of komunikační design Labs vytváří příznivé podmínky k dosažení, přes rok učení a zkušeností z těchto cílů: - pojímat, rozvíjet a komunikovat inovativních nápadů.

  • Olovo multidisciplinární týmy.
  • Vybudovat a komunikovat nadčasové koncepty.
  • Navázat osobní kontakty s řadou odborníků z tvůrčího prostředí.
  • "De-specialisté" a odnaučit získat širší pohled.

Obsah zahrnuté v kurzu jsou uspořádány do modulů: - Foundation (kritická historická analýza, metodika, udržitelnost, vizuální komunikace ...) - Specifické (audiovizuální jazyka a výroby, antropologie, vyprávění, copywriting, nové komunikační strategie, instruktáž, reklama copywriting , branding, globální trendy, obsah marketingové strategie, obchodní komunikace projekty ...) - Příčná (návrh kultura, aplikovat kreativitu, budování týmu, návrh výzkumu, design myšlení, pracovní umístění ...) - Závěrečné práce / výzkumný projekt (koncepce, idea, vývoj, výroba , prototyping, displej ...)

Proč studovat Master of komunikační design Labs?

  • Protože se učíme tím, že dělá: teprve pak je možné, aby skutečně učit.
  • Protože jsme podporovat výzkum a ponořit se do pomezí designu, strategie a komunikace.
  • Vzhledem k tomu, multikulturní prostředí mezi studenty a odborníky z různých míst obohacuje své osobní zkušenosti.
  • Protože nabízíme možnost k síti s firmami a odborníky z národního a mezinárodního významu.
  • Vzhledem k tomu, program je založen na inovační a příčnou metodologie učení.
  • Vzhledem k tomu, cestování a návštěvy obohatit znalostní oblastí.
  • Vzhledem k tomu, kulturní činnost v průběhu je intenzivní a napomáhá k doplnění zážitek.
  • Vzhledem k tomu, že se koná v Madridu, evropské hlavní město, které je domovem významných institucí a firem, se intenzivní kulturní aktivitou a vysoce dostupné a multikulturní.

Jak se studenti učí v Master of komunikačního designu Labs?

Kultura Projekt je základem práce dynamické a studenti učit konceptualizace, vývoj, výrobu a komunikaci.

Kurz je metodicky vyvinut na základě: - Tvůrčí dílny - aktivit a workshopů během mezinárodních cest do institucí, firem a společností. Předchozí vydání zahrnovalo návštěvy takových různorodých destinací jako je San Francisco, Silicon Valley, Čína, Miláně, Londýně, Dánsku, Portugalsku, Barcelona a Paříž-Boisbuchet.

  • Semináře a přednášky - Případové studie - konference - Aktivity a kulturní akce - konzultace pro rozvoj konkrétních projektů - výzkum práce prováděny po magisterském programu

Na koho se Master of komunikační design Labs za cíl?

Odborníci a absolventi v některém z oborů světa komerčního sdělení, od tradičních až po interaktivní reklama, public relations, marketingu, grafického designu a produktového designu. Tento program byl navržen s multidisciplinárním a mezinárodním přístupu, nastavte v hranici mezi designem a výrobou.

This school offers programs in:
  • Angličtina
Doba a cena
This course is Studium v kampusu
Start Date
Datum začátku
Ún. 2019
Duration
Délka trvání
11 měsíců
Denní studium
Price
Cena
24,000
Information
Deadline
Locations
Španělsko - Madrid, Community of Madrid
Datum začátku : Ún. 2019
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Dates
Ún. 2019
Španělsko - Madrid, Community of Madrid
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu