Hygienika Magisterský Titul V Oboru Obecné Psychologie

Universidad de La Laguna

Popis programu

Read the Official Description

Hygienika Magisterský Titul V Oboru Obecné Psychologie

Universidad de La Laguna

Titul v oboru psychologie je základní úroveň vzdělávání, které jim umožní vykonávat jako psycholog ve Španělsku, a je sám o sobě uznán jako zdravotnického povolání, a proto její absolventi mohou legálně vyvinout veškeré psychologické dovednosti, s výjimkou těch, které zahrnují vyhodnocení a zdravotní intervence v oblasti zdravotnictví. Tyto soutěže již byly zasazeny do zákona General Public Health (Official Gazette 33/2011), která stanoví povinnost usilovat o postgraduální vzdělání v General psychologie zdraví, které mají být uznány jako Všeobecné zdravotní psycholog.

Sedmý dodatečné ustanovení zákona ze dne 4. října, tvoří profesi psychologa zdravotní stav jako regulované povolání, výkon požaduje držení příslušného úředního magisterského stupně, získané v tomto případě, v souladu s ustanoveními Článek 15.4 výše uvedeného královského výnosu 1393/2007, ze dne 29. října, a to za podmínek stanovených v dohodě Rady ministrů 31. května 2013, zveřejněné v „Úředním věstníku“ ze dne 4. června 2013.

Odůvodnění titul

Titul v oboru psychologie je základní úroveň vzdělávání, které jim umožní vykonávat jako psycholog ve Španělsku, a je sám o sobě uznán jako zdravotnického povolání, a proto její absolventi mohou legálně vyvinout veškeré psychologické dovednosti, s výjimkou těch, které zahrnují vyhodnocení a zdravotní intervence v oblasti zdravotnictví. Tyto soutěže již byly zasazeny do zákona General Public Health (Official Gazette 33/2011), která stanoví povinnost usilovat o postgraduální vzdělání v General psychologie zdraví, které mají být uznány jako Všeobecné zdravotní psycholog.

Sedmý dodatečné ustanovení zákona ze dne 4. října, tvoří profesi psychologa zdravotní stav jako regulované povolání, výkon požaduje držení příslušného úředního magisterského stupně, získané v tomto případě, v souladu s ustanoveními Článek 15.4 výše uvedeného královského výnosu 1393/2007, ze dne 29. října, a to za podmínek stanovených v dohodě Rady ministrů 31. května 2013, zveřejněné v „Úředním věstníku“ ze dne 4. června 2013.

Ministerská vyhláška stanoví požadavky na ověřování podle Master (BOE ECD / 1070/2013) v rámci dohod dosaženo různými aktéry španělského psychologie (konference děkanů psychologie, Rada vysokých škol, kterým se stanoví psychologové Španělska, ministerstvo školství a ministerstvo zdravotnictví, vláda Španělska) poskytuje základní funkce, které mají být obsaženy v uvedeném mistra, vytvářet psychologickou odbornou činnost nebo samostatně výdělečně činná v oblasti zdravotnictví, provádění výzkumu, hodnocení nebo intervence na jakýkoli aspekt chování související se zdravím v rámci ustanovení zákona.

V posledních desetiletích stále více a více četných odborníků a vědců, kteří se zaměřují svou práci již tradičních zdravotních scénářů, ale pro ostatní, kteří by mohli být považovány za nově vznikající. Obecný zákon Public Health nedělá nic, ale v reakci na dramatické zvýšení zdraví psychologické služby zažili, což Venture rostoucí poptávku po těchto odborníků, a tudíž stejně rostoucí poptávka po specializované odborné přípravy a kvality, která zahrnuje nové kontexty zdravotní intervence, společně s tradičními i zavedeným souvislostech.

Studie ukazují, že Health Psychology zaujímá nejvýznamnější místo v společenský význam jako profesionální činnost psychologů (Santolaya, Berdullas a Fernandez, 2002). Na druhé straně existují důkazy o neúplné integrovaných akademických a odborných kompetencí v pořadí bakalářský titul a odborné praxe (Roe, 2004) stavby. V této souvislosti je obecný zákon o veřejném zdraví rámování nový profesionální regulaci v psychologii, který umožňuje povinné, aby magisterské studium pro profesionální akreditaci jako zdravotní Psycholog všeobecný.

Ponoří do polí či kontextů akčního Psycholog celkový zdravotní stav, je třeba poznamenat, že profesionální funkce jsou tyto spojené s velkým množstvím aktivit spojených s preventivními a intervenčními návrhů ve velmi odlišných kontextech, a to jak ty, ve kterých různé kontextuální prvky (činidla, obsah, interakce formát, organizace prostor, čas a materiály) jsou uspořádány záměrně a přednostně, aby bylo dosaženo určité zdravotní účely, a ty, které, aniž by bylo centrální zaměření své činnosti koncový zdraví, poskytovat určité služby a doplňkové programové nabídky v případě, že reagují na tento účel. Následující seznam zahrnuje ty kontexty, v nichž v současné době mohou produkovat profesionální zásah psicosanitaria přírody:

Oblast zdraví a kvalitu života:

  • Časné ústavy a nemocniční péče obecně není vzájemné.
  • Centra a služby, které se zaměřují svou činnost u starších pacientů.
  • Klinicko-psychologické Skříně

Rozsah sociální reintegrace:

  • věznic.
  • Centra a služby, které se zaměřují své aktivity na rizikovou mládeží a bezmoci.
  • Vybavení hotelu a další služby, které obstarávají skupiny migrantů a lidí z etnických menšin.
  • Centra a služby pro jednání s lidmi v situacích sociální marginalizace.
  • Centra a služby pro právnické: soudy pro mladistvé, osvojení a pěstounské péče, zneužívání dětí a násilí na základě pohlaví, rodinná mediace, atd.

Oblast volného času a kultury:

  • Služby centra a rekreační charakter: dětské hřiště, zábavní parky atd

Rozsah práce a profesionální renovace:

  • A středisek věnovaný odbornému vzdělávání a havarijních služeb prevence.
  • Center uznání.
  • A střediska zabývající se návrhem, výrobou a vývojem vzdělávacích programů virtuálních (e-learning) služby.
  • Center a zaměřila na zprostředkovávajících práci.

Rozsah sociálních médií:

  • Center a vydavatelské služby.
  • A střediska zabývající se návrhem, výrobou a vývojem zdrojů v digitálním formátu psicosanitarios služby: multimediálních programů, internetových zdrojů (internet), atd ..
  • A střediska zabývající se návrhem, výrobou a vývojem rozhlasových programů psicosanitarios služby.
  • A střediska zabývající se návrhem, výrobou a vývojem televizních programů psicosanitarios služby.

Dá se tedy zřejmé, že poptávka po vedení, poradenství a intervenci těchto odborníků již není omezeno na formálnější zdravotnictví (v jeho různých fázích) a rozprostírá se v poslední době do jiných kontextů, tak průmyslová odvětví v který bude rozvíjet jejich práce rozšířit zdravotní psychologové každý den. To vyžaduje, aby psychologie Všeobecná zdravotní očekávat formální postgraduální vzdělání, které umožní reagovat na různé potřeby a požadavky.

Tak, a jak je tradicí v zemích Evropské unie a USA, zdá se, jak je to odůvodněné a nezbytné důvody, odborné a vědecké zkoumání a navrhnout specializaci přes magisterský titul v oboru psychologie zdraví generála.

Profil vstup a výstup

Ideální studentů profil

  • Oprávněn oficiální vysokoškolské vzdělání v oboru psychologie nebo jiného rovnocenného výslovně uvedeno.
  • University of úředník nárok titul v oboru psychologie získané na základě předchozích systémů vyššího vzdělávání.
  • Zahraniční stupeň vyšší vzdělání schválena nebo rovnocenné s odpovídajícími oficiálních španělských bakalářskými tituly v psychologii, a to bez souhlasu daného titulu, po ověření, že povoluje země, které vydávají kvalifikace pro přijetí na postgraduální studium. V tomto případě je povolení požadované rozlišení rektorem / a.

profil absolventa

Podle General Public Health zákona (BOE 33/2011) Všeobecná zdravotní psychologie zahrnuje posouzení a zasahovat na psychické zdraví v soukromém sektoru zdravotnictví. Podle sedmého dodatečného ustanovení zákona ze dne 4. října profesi psychologa zdravotní stav je vytvořen jako regulované povolání, výkon požaduje držení příslušného úředního magisterského stupně, získané v tomto případě, v souladu s v souladu s článkem 15.4 výše uvedeného královského výnosu 1393/2007, ze dne 29. října, a to za podmínek stanovených v dohodě Rady ministrů 31. května 2013, zveřejněné v „Úředním věstníku“ ze 4.června 2013.

CÍLE

  • Vědomím mnohost determinant, které vědecky zdůvodnit různé modely zdraví
  • Znát různé psychosociální faktory a proces podílející se zdravotními problémy a fyzické a duševní nemoci
  • Znalost definování determinanty zdraví psychologického působení na různých úrovních hodnocení, diagnózu nebo intervence
  • Identifikovat analytické-funkční a psychopatologické faktory, které určují psychologické postupy a rozhodování v diagnostice a vyhodnocení
  • Identifikovat různé typy vzájemných vztahů mezi biologickými, psychologických a sociálních faktorů, které se podílejí na plánování psychologické intervence
  • Splňují etické povinnosti psychologie jako profese
  • Show kapacit pro výzkum, vývoj a inovace v oblasti vědy

Kompetence

  • Získávat, rozvíjet a realizovat ucelenou koncepci zdravotnictví, mají své místo, kde biopsychosociální jejich složky v souladu s obecnými zásadami stanovenými Světovou zdravotnickou organizací
  • Vědět, jak komunikovat a komunikovat s jinými odborníky, a osvojit si dovednosti potřebné pro týmovou práci a dovednosti v multidisciplinárních skupinách.
  • Znalost práv a povinností zdravotnických pracovníků týkající se důvěrnosti informací a ochrany osobních údajů pacientů
  • Přečtěte si více o psychologické povaze lidského chování a sociálních a biologických faktorů, které ji mohou ovlivnit
  • Přečtěte si více o psychologické povahy onemocnění lidského chování
  • Přečtěte si více o psychosociálních faktorů spojených se zdravotními problémy a nemocemi.
  • Aplikovat základy bioetiky a způsobu uvažování v profesionální praxi, úpravou svého působení ve funkci zdravotníků na ustanovení zákona 44/2003, ze dne 21. listopadu, regulační zdravotnické profese
  • Ukázat mezilidské komunikační dovednosti a odpovídající řízení emoce pro efektivní interakci s pacienty, rodiny a pečovatelů v procesu identifikace problému, hodnocení, komunikace a psychologickou diagnostiku a monitorování intervencí.
  • Kriticky analyzovat a využívat zdroje klinických informací.
  • Používání informačních a komunikačních technologií v profesionální výkon
  • Napsat psychologické zprávy vhodně příjemcům
  • Formulovat pracovní hypotézy v oblasti výzkumu a shromažďovat a kriticky vyhodnocovat informace o řešení problémů, používání vědecké metody.
  • Znát politický rámec celkové zdraví psychologa a specializované odborné znalosti odvozené odpovídajícím
  • Rozvíjet svou práci z hlediska kvality a neustálého zlepšování, s potřebnou kapacitou pro sebekritika odpovědné profesionální výkon
  • Přečtěte si více o různých modelech posouzení a intervenci v oblasti obecné psychologie zdraví a technik a postupů, z nich odvozené při řešení poruch chování a psychologické faktory spojené se zdravotními problémy.
  • Design, vývoj a monitorovat a vyhodnocovat příslušné plány a programy psychologické intervence v závislosti na psychologické posouzení a individuálních a sociálních proměnných soutěžících v každém případě.
  • Plánovat, realizovat a, kde je to vhodné, sledovat proces psychologického zhodnocení lidského chování a psychologickými faktory spojené se zdravotními problémy navázat vyhodnocení z nich
  • Přečtěte si více o biologických a psychosociálních faktorů spojených se zdravotními problémy a nemocemi, zejména těch týkajících se duševního zdraví
  • Znát činnosti potřebné pro zřízení, provádění a řízení podniku, jeho různé právní formy a zákonné povinnosti účetní a daňové spojená
  • Znalost současné právní úpravy ve španělské zdravotnictví
  • Propagační činnost a vzdělávání pro individuální a komunitní psychické zdraví

Vedení a doučování

Comsión akademický mistr je odpovědný za vedení studentů v rozvoji učení mistra. Návody doplňovat vzdělání v teoretických a praktických cvičeních, a poskytne studentovi / a potřebné nástroje k postupu jejich výcvik.

Cvičení budou přizpůsobeny specifickým vlastnostem studentů, aby získali lepší dispozice jejich dovedností a kompetencí v jednotlivých předmětech. Také podle oficiálních pravidel univerzitní mistr učení ULL (BOC z 9. května 2012), akademický výbor přiřadí finální hlavní práce, doučování a soud musí posoudit práci. Podobně přiřadit externí postupy, podle smluv podepsaných s různými institucemi, organizacemi a společnostmi. Koordinátor / a předmětu Subjekty, jejichž zodpovědnost učení spočívá na více než jeden učitel / mít postavu koordinátora / a které spolu s vlastnostmi koordinace mezi kolegy pracovat, musí působit jako referenční čelí posluchače vše problémy, které záležitost.

Šíření studií magisterský titul v oboru pedagogické psychologie na University of La Laguna se uskuteční prostřednictvím různých médií, se kterými počítá univerzitu. Univerzita má místo, ze kterého informace o vlastnostech mistra a jakékoliv jiné informace poskytnuté na studenta. Má také zvláštní přístup k Master in General psychologie zdraví. Studenti se zapsal do master virtuálních učeben pro každý z předmětů, stejně jako jeden z koordinace, ze kterých si můžete přístup k podrobným informacím o tom.

Navíc po otevření registrační období zákrocích, jako je například sdílení informační letáky, které jsou rozmístěny tak, aby byl odhalen a poskytnout všechny potřebné informace.

Na webových stránkách najdete informace o struktuře univerzity (fakulty, školy, katedrami, ústavy ...), služby pro univerzitní veřejnosti (knihoven, studoven, univerzitní archivy, počítačové učebny, sport, vysoké školy, Koleje, pomoc student, univerzitní transport, dobrovolnictví, kultura, univerzitní karty, atd.).

Univerzita má také informační a orientační služby (SIO) pod viceprezidenta pro studenty, která má sídlo v centrální budově, centrální Campus a decentralizovanou sídlo v Guajara Campus. WIS ze zákona odpovídají informační a naváděcí práci, organizuje svou činnost na tři hlavní oblasti: Informace, Dokumentační a poradenské: vzdělávací a právní.

Akademické a administrativní informace se zaměřuje na poskytování pre-vysokoškolské studenty (bakalář, odborného vzdělávání Higher Level [CFGS] a více než 25 let) přístupové cesty na vysokou minimální požadavky a poznámky, registrační řízení, učební plán , převod studijní výsledky, současných studií, pravidla pobytu, stejně jako obecné informace o organizaci univerzity: center, služby, řízení a účast.

Sió má fond univerzitní dokumentace pro konzultace: Vysoká škola průvodců, průvodců řádném i postgraduálním, průvodcovské kurzy a stipendia v zahraničí, informační dokumentace ministerstva pro veřejnou správu na veřejnost zaměstnání, granty, dotace, časopisy univerzit a profesních sdružení.

Kromě toho tato informační služba má své sídlo v centrální budově univerzity La Laguna s částí výpočetní technikou bibliografická Auto-Recall, která umožňuje přístup k internetu přes pět počítačů výhradně pro uživatele služby. Z dostupných informací je pravidelně aktualizována administrativní pracovníci SIO.

externí praktiky

Podle ministerské vyhlášky BOE ECD / 1070/2013 ze dne 14.června center nebo zdravotní služby, které se mohou vyvinout externí praktiky Master musí mít licenci a zaregistrován jako zdravotních středisek v odpovídající záznamy center, služby a provozovnami odpovídající autonomní společenství. Tyto zdravotní střediska musí mít ve vztahu k jejich lidských zdrojů minimálně dva psychologové s magisterský titul v oboru zdravotnictví obecné psychologie, specialista v klinické psychologie nebo přechodně psychology registrovaný zdravotních činností v souladu s ustanovením odstavce 2 ustanovení dodatečný 6. zákona 5/2011 ze dne 29. března, o sociální ekonomice.

Diplomová práce

Práce se skládá z návrhu, implementace, předložení a veřejné obhajoby výzkumné zprávy nebo intervence Design Review pracuje na jakémkoliv relevantním tématu Obecné psychologie zdraví, podle dostupného zdroje.

Školicí aktivity plánované pro studenty k výkonu takové práce jsou následující:

samostatná práce studentů (75% kreditů), konzultace (20% ECTS), hodnotící činnosti (5% ETCS kreditů).

Cílem poradenských aktivit je podpora studentské učení / a, hodnotit obsah a materiály, vyhodnotit jejich pokrok a zaměřit se na obtíže, které mohou nastat.

This school offers programs in:
  • španělština


Poslední aktualizace November 9, 2017
Doba a cena
This course is Studium v kampusu
Start Date
Datum začátku
Sept. 2018
Duration
Délka trvání
3 semestry
Denní studium
Information
Deadline
Locations
Španělsko - Santa Cruz de Tenerife, Canary Islands
Datum začátku : Sept. 2018
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Dates
Sept. 2018
Španělsko - Santa Cruz de Tenerife, Canary Islands
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu