Dvojitý magisterský titul ve strategické marketingové inteligenci
University of Groningen
Klíčová informace
Umístění kampusu
Groningen, Nizozemsko
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
2 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 2 314 / per year *
Uzávěrka přihlášek
01 May 2024
Nejbližší datum zahájení
Sep 2024
* Studenti EU/EHP: 2209 EUR | studenti mimo EU/EHP: 16201 EUR
Úvod
Chtěli byste se naučit, jak dodávat hodnotu zákazníkům a budovat udržitelné vztahy? Pak je tento double degree program právě pro vás!
Dvojitý studijní program kombinuje odborné znalosti v oblasti marketingové analýzy a datové vědy (MADS) z Groningenu s odbornými znalostmi v oblasti strategického marketingu z norské obchodní školy BI v Oslu.
V Groningenu důkladně prostudujete metody, které vám umožní analyzovat a modelovat (sekundární, velká) data, abyste mohli sledovat marketingový výkon firmy a vytvářet nové poznatky o zákaznících. Informace a poznatky generované profilem Marketing Analytics a Data Science se používají jako základ pro strategická a taktická marketingová rozhodnutí založená na výzkumu.
Druhá část v Oslu je založena na třech ústředních tématech: marketingová teorie, statistické metody a finanční důsledky marketingových investic. Dozvíte se, jak dohlížet na průzkum trhu, který vám poskytne znalosti, které vám pomohou při rozhodování o širokém spektru problémů, od toho, na které trhy se zaměřit a které nové produkty vyvinout, až po jakou cenu optimalizuje prodej a jaká komunikační témata a kanály budou nejlepší budování hodnoty značky.
Získáte dva tituly: MSc v marketingu s profilem Marketing Analytics a Data Science a MSc v oboru Strategic Marketing Management.
Proč studovat tento program v Groningenu?
- Dva magisterské tituly můžete získat studiem v Groningenu a na špičkové zahraniční univerzitě - BI Oslo University za pouhé dva roky. Dozvíte se o marketingové analytice a datové vědě a strategickém marketingovém řízení v mezinárodním prostředí.
- Naše marketingové oddělení patří mezi 5 nejlepších marketingových oddělení v Evropě. Všechny programy jsou založeny na výzkumu a kombinují přednášky vysoce kvalitních lektorů, kteří vyučují kurzy související s jejich výzkumem, například s přednáškou pro hosty.
- Program byl mezinárodně akreditován AACSB a EQUIS, což zajišťuje vysoce kvalitní vzdělání, kterého dosahuje pouze 1 % univerzit po celém světě.
Přijímací řízení
Osnovy
Rok 1
V Groningenu budete následovat kurzy Marketing Analytics a Data Science (MADS) (40 ECTS) se zaměřením na pokročilé metody marketingového výzkumu a marketingové modelování. Napíšete také diplomovou práci v hodnotě 20 ECTS.
Kurzy
- Společnosti, značky a spotřebitelé (5 EC)
- datové inženýrství (5 EC)
- Data Science Methods (5 EC)
- volitelný MADS (5 EC)
- Marketing Management volitelný (5 EC)
- Diplomová práce Marketing MADS (20 EC)
- Metoda volitelná (10 EC)
- Statistické učení v marketingu (5 EC)
Rok 2
V Oslu absolvujete kurzy strategického marketingového managementu a napíšete výzkumnou práci s 10 ECTS.
Kurzy
- Studium na BI, Oslo (60 EC)
Studovat v zahraničí
- Studium v zahraničí je vyžadováno
- Maximálně 64 EC
Naším partnerem s dvojitým diplomem je BI Norwegian Business School, Oslo, Norsko.
Poplatek za studium programu
Kariérní možnosti
Pracovní příležitosti
Po absolvování programu získáte kvalifikaci pro řadu pozic v mezinárodních, nadnárodních nebo nadnárodních společnostech.
Jako absolvent bude váš titul vysoce ceněn na trhu práce. Fakulta ekonomiky a podnikání je mezinárodně akreditována a patří k 1 % obchodních škol po celém světě akreditovaných jak EQUIS, tak AACSB.
Kariérní služby FEB
Když se stanete studentem fakulty, chceme vás podpořit v rozvoji vaší kariéry a posílit vaše dovednosti zaměstnatelnosti. Můžete se spolehnout na specializovaný tým Kariérních služeb v kampusu, který vám během studia nabídne širokou škálu kurzů, workshopů, akcí a kariérní podpory. Vše, co potřebujete pro vstup na trh práce.
Příklady práce
- Manažer značky nebo produktu (národní nebo mezinárodní)
- Strategický marketingový konzultant (národní nebo mezinárodní)
- Průzkumník trhu
- Manažer vztahů se zákazníky
- Expert na informace o trhu
- Výzkumný pracovník na univerzitě (výzkumné magisterské a doktorské programy)
- Vědecký pracovník