Dvojitý magisterský titul v marketingu a informačních systémech
University of Groningen
Klíčová informace
Umístění kampusu
Groningen, Nizozemsko
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
2 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 2 314 / per year *
Uzávěrka přihlášek
01 May 2024
Nejbližší datum zahájení
Sep 2024
* Studenti EU/EHP: 2209 EUR | studenti mimo EU/EHP: 16201 EUR
Úvod
Připadá vám přeměna velkých datových sad na hodnotné marketingové programy zajímavá? Pak je tento double degree program právě pro vás!
Obchodně-ekonomická fakulta Univerzity v Münsteru a Ekonomicko-ekonomická fakulta University of Groningen spojily své síly, aby vytvořily vysoce kvalitní dvouletý dvouletý magisterský program v oboru Marketing a informační systémy.
V Groningenu budete důkladně proškoleni o metodách, které jim umožní analyzovat a modelovat (sekundární, velká) data za účelem sledování marketingové výkonnosti firmy a vytváření nových poznatků o zákaznících. Informace a poznatky generované profilem Marketing Analytics and Data Science (MADS) (dříve známým jako Marketing Intelligence) se používají jako základ pro přijímání strategických a taktických marketingových rozhodnutí na základě výzkumu.
V Münsteru se program zaměřuje na informační systémy. Dozvíte se, jak mohou být marketingové programy navrženy tak, aby vytvářely hodnotu pro zákazníky i firmy. Napíšete diplomovou práci (20 ECTS) v Groningenu a výzkumnou práci (10 ECTS) v Münsteru.
Proč studovat tento program v Groningenu?
- Dva magisterské tituly můžete získat studiem v Groningenu a na špičkové zahraniční univerzitě - Munster University za pouhé dva roky.
- Naše marketingové oddělení patří mezi 5 nejlepších marketingových oddělení v Evropě. Všechny naše programy jsou založeny na výzkumu a kombinují přednášky vysoce kvalitních lektorů, kteří vyučují kurzy související s jejich výzkumem, například s přednáškami pro hosty, reálnými případy a simulačními hrami.
- Program byl mezinárodně akreditován AACSB a EQUIS, což zajišťuje vysoce kvalitní vzdělání, kterého dosahuje pouze 1 % univerzit po celém světě.
Přijímací řízení
Osnovy
Rok 1
V Groningenu budete následovat kurzy Marketing Analytics a Data Science (MADS) (40 ECTS) se zaměřením na pokročilé metody marketingového výzkumu a marketingové modelování. Napíšete také diplomovou práci v hodnotě 20 ECTS.
Kurzy
- Společnosti, značky a spotřebitelé (5 EC)
- Zákaznické modely (5 EC)
- datové inženýrství (5 EC)
- Data Science Methods (5 EC)
- volitelný MADS (5 EC)
- Marketing Management volitelný (5 EC)
- Marketing diplomové práce (20 EC)
- Metoda volitelná (10 EC)
- Statistické učení v marketingu (5 EC)
Rok 2
V Münsteru budete následovat kurzy od MSc BA Major Marketing & Minor Information Systems, skládající se z celkem 60 ECTS.
Kurzy
- Studium na Munster University (60 EC)
Studovat v zahraničí
- Studium v zahraničí je vyžadováno
- Maximálně 60 EC
Naším partnerem pro double degree je Münster University, Münster, Německo.
Poplatek za studium programu
Kariérní možnosti
Po dokončení tohoto programu DD budete kvalifikováni k práci s různými metodami analýzy a modelování dat, včetně sekundárních a velkých dat, abyste mohli sledovat marketingový výkon společnosti a vytvářet nové poznatky o zákaznících. Budete schopni shromažďovat, získávat, spravovat a analyzovat data a interpretovat výsledky, vytvářet poznatky a navrhovat hodnotné marketingové programy. Celkově se naši absolventi kvalifikují pro řadu pozic v mezinárodních, nadnárodních nebo nadnárodních společnostech.
Pracovní příležitosti
Po dokončení tohoto dvojitého studijního programu budete kvalifikováni k práci s různými metodami analýzy a modelování dat, včetně sekundárních a velkých dat, abyste mohli sledovat marketingovou výkonnost společnosti a vytvářet nové poznatky o zákaznících. Jako absolvent bude váš titul vysoce ceněn na trhu práce. Fakulta ekonomiky a podnikání je mezinárodně akreditována a patří k 1 % obchodních škol po celém světě akreditovaných jak EQUIS, tak AACSB.
Kariérní služby FEB
Když se stanete studentem fakulty, chceme vás podpořit v rozvoji vaší kariéry a posílit vaše dovednosti zaměstnatelnosti. Můžete se spolehnout na specializovaný tým Kariérních služeb v kampusu, který vám během studia nabídne širokou škálu kurzů, workshopů, akcí a kariérní podpory. Vše, co potřebujete pro vstup na trh práce.
Příklady práce
- Expert na strategický marketing
- Expert na informace o trhu
- Vědecký pracovník
- Výzkumník trhu v soukromém nebo veřejném sektoru
- Výzkumný pracovník na univerzitě (výzkumné magisterské a doktorské programy)