Dějiny náboženství (M.Phil)

Všeobecné informace

Popis programu

Jazyk výuky: Angličtina Interdisciplinární přístupy k náboženství a historie v Pre-moderního světa: Encounter a konflikt Proč je Jeruzalém stále takové sporné místo? Jaké jsou důvody k systematickému ničení podle islámského státu (IS) kulturního dědictví minulosti? Proč posvátné texty vyrobené před staletími i nadále ovlivňovat životy lidí dnes? Jak jsou využívány a zneužívány? Proč meč občas nahradit slovo v náboženských záležitostech? Jak se náboženské skupiny, nápady a artefakty cestovat z jednoho kontinentu na druhý, a jak se to migrace proměnit je? Jinými slovy, jak se náboženské konflikty a setkání utvářet moderní svět, a proč oni ještě na tom dnes?

To jsou některé z témat, MF Norská škola teologie náčiní ve svém novém programu M.Phil v dějinách náboženství, s primárním zájmem o náboženství v Pre-moderního světa: setkání a konflikty.

Program je zaměřen na problematiku náboženské cross-opylování, soužití a konfliktu ve třech cílových oblastí: Evropa, jihovýchodní Asii a na Středním východě. Řešena v dlouhém historického pohledu táhnoucí se od pozdní antiky do evropské renesance, program se snaží osvětlit kořeny současného mírového soužití a výměnu, jakož i dnešních rozporů a konfliktů. Základní myšlenkou tohoto programu je, že, aby se plně pochopit současné náboženské konflikty a spojenectví, musíme pochopit, jak se vnímání minulost a přítomnost jsou vzájemně propojeny, vzájemně závislá a neustále přepracovat.

Na multidisciplinární přístup a použití různých teoretických rámců a výkladových metod založených na základní kurzy programu za cíl odhalit historické dynamiky, privilegovat "jak", a předběžně "proč" než "kdo" a "kdy".

Program je koncipován na křižovatce mezi politických dějin a dějin náboženství, ale spoléhá i na jiných oborů, jako je historie idejí, dějin umění a archeologie. Ty jsou určeny k poskytnutí hloubku ostrosti očekávaného Big historii tím, ilustrující a vyjasněním makro-historické perspektivy.

Vyučování a učení jsou poháněny hands-on a case-orientovaný přístup a základní kurzy jsou doplněny o přednášky a semináře teorie a metody.

Program je otevřen všem studentům s BA v oborech souvisejících (historie, religionistiky, teologie, archeologie, historie umění, společenských věd, atd.)

Koordinátor Program je Victor Ghica, profesor starověku a raně křesťanských studií. Jádro kurzy programu bude probíhat pod vedením Kristin B. Aavitsland, profesor kulturní historie, Liv Ingeborg Lied, profesor religionistiky, John Kaufman, docent církevních dějin, Iselin Frydenlund, postgraduální výzkumník a historik náboženství, jakož i Victor Ghica a několik dalších specialistů.

Pracovní příležitosti

Tento program je zaměřen na poskytování vzdělávání pro pozice v rámci výzkumu a vzdělávání, stejně jako v norské a mezinárodní instituce a organizace, kde je požadovaná znalost vývoje křesťanské a židovské identity. Stupeň magisterské kvalifikuje pro další studium na doktorské úrovni.

Požadavky na přijetí

  • BA nebo ekvivalentní vzdělání v oboru teologie, historie, religionistiky a příbuzných oborech. - Studijní průměr ekvivalentní norské úrovni C.

Kvalifikace

Dějiny náboženství (M.Phil)

Chci více informací

Magisterský program je zaměřen na poskytování vzdělávání pro pozice v rámci výzkumu a vzdělávání, stejně jako v rámci Norska a mezinárodních institucí a organizací, kde znalosti o náboženství a historie: je potřebné Encounter a konflikt. Stupeň magisterské kvalifikuje pro další studium na doktorské úrovni.

Magistr program Náboženství a historie: Setkání a konflikt se skládá ze 120 ECTS, včetně práce v hodnotě 30 ECTS. Studijní program je postaven na různých kurzech a samostatnou práci na diplomové práce. Každý kurz se skládá z 10 ECTS. Pro každý kurz, Výstupy studia a kompetence jsou formulovány s důrazem na studentských vhled do centrálních vědeckých otázek. Cíle kompetence jsou formulovány nezávisle pro každý subjekt. Výstupy z učení jsou formulovány na třech úrovních; základní schopnosti, schopnost a dobrá schopnost. Práce na splnění těchto studijních výsledků přispějí k dosažení cílů pro odbornou způsobilost, a je základem pro hodnocení. (Viz Organisering, arbeidsformer og vurdering pod, og emnebeskrivelsene samt vedlegget med Nivåspesifikke vurderingskriterier på na 500/600-Niva). Cílem této studie budou splněny prostřednictvím kurzů na úrovni magisterského, 90 ECTS, včetně povinného kurzu v historických metod (10 ECTS). Studenti budou psát diplomovou práci v hodnotě 30 ECTS.

Každý student se může profil ji nebo jeho studijní program výběrem volitelných a tématu disertační práce. Program umožňuje příslušných volitelných na stejné úrovni z jiných univerzitách v Norsku nebo v zahraničí. Program zahrnuje možnost podílet se na studijní cesty a / nebo strávit semestr v zahraničí.

Poslední aktualizace Bře 2020

Stipendium Keystone

Objevte, jaké možnosti vám může nabídnout naše stipendium

Informace o škole

MF Norwegian School of Theology (1908) is an accredited Specialized University in the field of Theology, Religious Studies and Social Studies.

MF Norwegian School of Theology (1908) is an accredited Specialized University in the field of Theology, Religious Studies and Social Studies. Méně