Absolvent V Brandingu Zkušenosti

IED – Istituto Europeo di Design Sao Paulo

Popis programu

Read the Official Description

Absolvent V Brandingu Zkušenosti

IED – Istituto Europeo di Design Sao Paulo

PROČ?

Žijeme ve světě ovládaném značek a jejich strategie. Oblastech řízení, marketingu, komunikace a design Branding sbíhají na přístupech rozplétat složitý fenomén spotřeby a obchodních vztahů s velkými příležitostmi.

Pro koho?

Pro profesionály, kteří chtějí rozšířit své znalosti, nebo nasměrovat svou kariéru do slibné oblasti brandingu, rozvoji strategií, plánů a činností na tvorbu, správu a komunikovat hodnoty, atributy a obsah značky.

JAK?

„Značky, nikoli produkty“, novinář a spisovatel Naomi Klein v kontroverzním „No Logo“ jako způsob, jak kritizovat to, co pak bude oživení na trh dnes jako způsob, jak to znamená výrobků.

CHOD

Vystudoval Branding Zkušenosti Istituto Europeo di Design - IED São Paulo přináší současný přístup, jak vybudovat, spravovat a posilování značky, díky identifikaci základních prvků jejich identity az nich vytvořit pověst mezi zúčastněnými stranami (veřejné interní a externí odkaz).

Učitelé kursu jsou na trhu profesionálové a odborníci s bohatými zkušenostmi v této oblasti, působící jako spojovací článek mezi odrazem a zkušeností. Od samého začátku, účastník se doporučuje trénovat, rozvíjet projekt Branding, začíná během prvních modulů a vrcholí v závěrečné práci.

Kurz zahrnuje účastníky v různých vzdělávacích zkušeností, jako jsou přednášky, cvičení, případové studie, vždy hledají colaborativity mezi jednotlivými subjekty a výměny a zkušeností mezi různými expertiz a repertoárů. Tak se budeme snažit o rovnováhu mezi zkušeností a praxe a výzvy každodenního života.

Program navrhuje úplnou trasu, která bere v úvahu různé fáze budování značky - od fázích výzkumu, do smysluplných fází s definicí hodnot a dalších hmotných a nehmotných prvků diferenciace, včetně strategickou pozici, na plánovat své kroky a zkušenosti s jejich různých místech styku, tj jejich identity, jejich výrazy a jejich zkušenosti.

DELIVERY

Na konci kurzu budou účastníci ovládají správu všech oblastí, které tvoří propagace značky iniciativ. Může působit jako manažer týmů a realizaci projektu nebo někdo odpovědný za strategii a akce značek se svými diváky, a rozvíjet dovednosti, které vám umožní pochopit a provádět své vlastní podnikání.

Rozvíjet své dovednosti a schopnosti, aby byl nosič agent kreativní a inovativní řešení v oblasti své činnosti a bude mít ve svém portfoliu propracovaný Branding projektu.

Kurz je určen pro absolventy v designu, marketingu, komunikace, lidských věd nebo řízení a rozvoje projektů, pracující ve firmách, agentur a poradenských firem.

Tvoření tříd a počátek kurzů závisí na minimální kvórum (na základě rozhodnutí kolegia), s cílem zajistit co nejlepší prostředí pro všechny účastníky.

TÉMATA

  • Propagace: Pojmy Zarovnání 18H
  • Rozmanitost a kontext 18h
  • Spotřeba a 18h
  • 12h trhu
  • sémiotika 12h
  • Strategický návrh 24
  • Sítě, komunity, Collaboration a Engagement 12h
  • Platforma a značky strategie 24
  • pojmenování 12h
  • Smyslové identity 24
  • Storytelling / 12h Storydoing
  • Branding Použité 24
  • City značky a 12h
  • Brand architektura 18h
  • Branding for Tomorrow 18h
  • Business Design 18h
  • Společenská odpovědnost a účel 18h
  • Brand Equity 18h
  • Způsob a Project 18h
  • Semináře Transdisciplinary 12h
  • Semináře a Mentoring 18h
  • TCC 40h
This school offers programs in:
  • Portuguese (Brazil)


Poslední aktualizace August 27, 2017
Doba a cena
This course is Studium v kampusu
Start Date
Datum začátku
Sept. 2018
Duration
Délka trvání
18 měsíců
Denní studium
Price
Cena
35,910 BRL
Information
Deadline
Locations
Brazílie - Sao Paulo
Datum začátku: Sept. 2018
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Dates
Sept. 2018
Brazílie - Sao Paulo
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu