Správa médií a komunikace (MA)
Macromedia University of Applied Sciences
Klíčová informace
Vyberte umístění
Umístění kampusu
Munich, Německo
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
3 - 4 semesters
Tempo
Plný úvazek, Poloviční úvazek
Školné
EUR 5 300 / per semester *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Mar 2024
* Školné za semestr (více informací viz níže)
Úvod
Jak by měly firmy navrhovat své mediální a komunikační strategie? S nekonečným množstvím trendů, nástrojů a platforem musí mediální firmy neustále hledat nové výzvy a příležitosti.
Rychle se měnící mediální prostředí vyžaduje osoby s rozhodovací pravomocí, kteří dokážou kombinovat dovednosti v oblasti správy médií se strategickým myšlením, a tento magisterský program se specializací na řízení médií a komunikace je navržen tak, aby školil mediální manažery budoucnosti.
Navštivte náš web a získejte brožuru a dozvíte se více o našem programu Media and Communication Management (MA) .
Přijímací řízení
Osnovy
Obsah programu Media and Communication Management (MA).
V tomto magisterském kurzu se budete specializovat na management médií a komunikace tím, že rozvinete důkladné porozumění relevantním teoriím, metodám a nástrojům, které budete potřebovat, abyste mohli pracovat jako top manažer na vedoucí pozici v mediálním průmyslu. To zahrnuje intenzivní přehled o managementu médií, brand managementu, PR a psychologii reklamy a komunikace. Program zahrnuje:
- Předvídavost a globální trendy
- Mediální a komunikační výzkum
- Strategie a inovační procesy
- Ekonomika a management médií
- Řízení firemní komunikace
- Vedení a podnikatelské myšlení
- Značky a branding
Titul udělený
Studenti tohoto magisterského programu získávají následující magisterský titul:
- Master of Arts v řízení médií a komunikace
Galerie
Výsledek programu
Titul udělený
Studenti tohoto magisterského programu získávají následující magisterský titul:
- Master Of Arts v řízení médií a komunikace
Poplatek za studium programu
Kariérní možnosti
Budoucí kariérní příležitosti
Na konci tohoto programu M.A. jste plně připraveni plnit manažerské role na nejvyšší úrovni v oblasti mediálního a komunikačního managementu a můžete se zaměřit na konkurenceschopné vedoucí pozice v mediálních společnostech, kreativních agenturách, nakladatelstvích, korporacích a neziskových organizacích po celém světě. Příklady budoucích rolí zahrnují:
- Komunikační manažer
- Account manager v marketingových agenturách
- Producent filmových nebo televizních projektů
- Marketingový manažer
- PR manažer nebo mluvčí korporací nebo malých a středních podniků
- Projektový manažer v mediálním sektoru
- Správce sociálních médií