Resocializační pedagogika s krizovou intervencí (MA)
Jesuit University Ignatianum in Krakow
Klíčová informace
Umístění kampusu
Kraków, Polsko
Jazyky
Vyžádejte si informace
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
Vyžádejte si informace
Tempo
Vyžádejte si informace
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Oct 2023
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Absolvent má organizované a hluboké znalosti terminologie používané v pedagogice sociální rehabilitace a krizové intervence, předmětu výzkumu a úkolů a geneze subdisciplíny pedagogiky sociální rehabilitace, jejích vztahů s jinými vědními obory. rehabilitační pedagogiky a oblasti její praktické činnosti.
Má strukturované a hluboké znalosti zásad provádění individuální a environmentální diagnostiky v oblasti asistenčních, rehabilitačních a krizových intervencí a systémových faktorů, které tvoří fungování intervenčních a rehabilitačních center jako součást rehabilitačního systému a podpory pro jednotlivci a skupiny ohrožené marginalizací a kriminalitou. V průběhu vzdělávání absolvent získal hluboké dovednosti v používání terminologie používané v pedagogice sociální rehabilitace a krizové intervenci, jakož i v analýze vztahů mezi jinými vědními disciplínami a jejich využití v diagnostických postupech, intervencích a rehabilitaci. Má hluboké dovednosti v používání teoretických přístupů k vysvětlení, analýze a použití v praxi při řešení problémů v oblasti krizové intervence a aktivit sociální rehabilitace. Má hlubokou schopnost využívat interdisciplinární znalosti k provádění individuální a environmentální diagnostiky a k plánování individuálních a systémových zásahů a rehabilitačních opatření. Dokáže navrhnout intervenční a rehabilitační aktivity na základě známých principů a metod krizové intervence a rehabilitačního vzdělávání. Dokáže využít znalosti systémových a organizačních faktorů tvořících fungování systému sociální rehabilitace, včasné intervence a podpory jednotlivců a skupin ohrožených marginalizací a kriminalitou při navrhování a provádění intervenčních, asistenčních a rehabilitačních činností. Rozvoj sociálních kompetencí je podporován také v procesu akademického vzdělávání. Absolvent si je vědom úrovně svých vědomostí a pedagogických dovedností i potřeby seberozvoje a sebevzdělávání v oblasti své práce v oblasti krizové intervence, podpory, pomoci a rehabilitace jednotlivců i skupin na riziko marginalizace nebo v krizi. Je kompetentní pro aktivní, profesionální plánování, organizaci intervenčních, asistenčních a rehabilitačních aktivit zaměřených na jednotlivce a skupiny ohrožené marginalizací, kriminalitou nebo krizí.
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Magisterský titul z Montessori pedagogiky (0-6 let)
- Barcelona, Španělsko
- Vic, Španělsko
Magisterský studijní program ve výuce a učení
- Vaasa, Finsko
Magistr v pedagogice a výuce pro udržitelnost
- Joensuu, Finsko