Program Grand Ecole
EDC Paris Business School
Klíčová informace
Umístění kampusu
Paris, Francie
Jazyky
Francouzština, Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
5 let
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 9 660 / per year *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* francouzští studenti nebo studenti EU ročně. 10 440 EUR ročně: mezinárodní studenti
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Naší filozofií kurzu je vzdělávat mladé profesionály, aby se stali vůdci s podnikatelským duchem, se zaměřením na rozvoj podnikání, vytváření nových podniků, transdisciplinaritu a digitální transformaci.
Klíčové výhody programu
- Celý kurz je možné studovat v angličtině nebo ve francouzštině od začátku prvního roku.
- Každoroční semináře o osobním rozvoji a vedení.
- Minimálně 6 měsíců praxe v zahraničí; V průměru 12 měsíců; 100 partnerských univerzit se rozšířilo na všech 5 kontinentech.
- 1 dvojitý titul společně s inženýrskou postgraduální školou za specializaci: „E-Business a digitální transformace“.
- 20 možností pro dvojité tituly ve Francii nebo v zahraničí s prestižními univerzitami, jako je McGill v Kanadě.
- Učňovská příprava je jádrem našeho obchodního modelu a téměř 40% našich studentů studuje specializaci na blokové vydání.
- 93% našich studentů podepíše první trvalou smlouvu do dvou měsíců od získání titulu.
Přijímací řízení
Osnovy
Osnovy
Program Grande Ecole Grande Ecole (magisterský titul) - 3 klíčová období
1. a 2. rok: pilíře řízení
Zvládněte základní principy manažerské vědy ve francouzském nebo mezinárodním kontextu (účetnictví, finance, marketing, prodej, lidské zdroje), osvojte si důkladnou znalost digitálního světa (kódování, digitální podnikání) a humanitních věd (geopolitika, design) vám umožní efektivně komunikovat s ostatními z různých prostředí a disciplín (inženýři, návrháři, počítačoví inženýři)
3. rok: integrativní řízení
Získejte 360 ° pohled na řízení a interakce mezi různými oblastmi řízení díky porozumění dopadu digitální transformace na celkový výkon společnosti (strategie, finanční řízení, digitální transformace atd.)
4. a 5. rok: specializace
Vyberte specializaci z 11, abyste zvýšili svou zaměstnatelnost a zahájili svou kariéru
- Podnikání a inovace
- Podnikání a inovace (v angličtině)
- Mezinárodní obchod (v angličtině)
- Podnikové finance (pracovní studium)
- Corporate Finance (v angličtině)
- Audit a kontrola (pracovní studie)
- Brand Marketing (v angličtině)
- Marketing Digital (pracovní studium)
- Elektronické podnikání a digitální transformace (pracovní studium)
- Obchodní rozvoj a správa klíčových účtů (pracovní studie)
- Data Science & Business Analysis (Work-study)
Aktuálně 6 oblastí specializací
Podnikání a inovace (francouzsky, plný úvazek)
- Vytvoření nebo převzetí firmy
- Spravujte inovativní nebo digitální transformační projekt
- Získat silné manažerské dovednosti
- Mít strategickou vizi a zároveň odpovídat za provozní stránku podnikání, aby dohlížel na obchodní rozvoj společnosti
Podnikání a inovace (plně anglicky)
- Orientovat svůj profesionální projekt prostřednictvím výběru specializace Major.
- Připravit naše budoucí lídry k úspěchu v dynamickém a komplexním podnikatelském prostředí, které vyžaduje podnikatelské vedení, inovativnost a sociální odpovědnost.
- Získat solidní manažerské dovednosti a naučit se implementovat kreativní strategie.
- Využít praktické nástroje nezbytné pro to, aby společnost vybudovala inovativní projekt a osvojila si všechny znalosti, které společnostem pomohou vstoupit na nové trhy.
Mezinárodní obchod (plně anglicky)
- Orientovat svůj profesionální projekt prostřednictvím výběru specializace Major.
- Zaměřit se na mezinárodní obchodní sektory, zejména v oblasti logistiky a nákupu.
- Porozumět mechanismům mezinárodních institucí a globálním podnikovým problémům.
- Zvládnout mezinárodní logistiku a finanční toky
Řízení auditu a kontroly (v angličtině)
- Orientovat svůj profesionální projekt prostřednictvím výběru specializace Major.
- Získat přístup k povoláním, které pracují s osobnostmi, a vykonávat kariéru ve finančních zařízeních nebo ve funkcích zabývajících se finančními záležitostmi podniku ve Francii a v zahraničí
- Provádět hodnocení s ohledem na zlepšení výkonu
- Poskytovat podporu při vývoji a řízení rizik
Marketingový management (anglicky)
- Orientovat svůj profesionální projekt prostřednictvím výběru specializace.
- Získat potřebné dovednosti pro budování marketingových a komunikačních strategií, včetně digitálního sektoru
- Spravovat strategie značky a jejich design
- Implementace a nasazení digitálního marketingu
Elektronické podnikání a digitální transformace (francouzština, studium)
- Orientovat svůj profesionální projekt prostřednictvím výběru specializace Major.
- Získat manažerské dovednosti v digitálním sektoru
- Naučit se, jak využívat všechny digitální páky k vytvoření ekonomické činnosti v digitálním sektoru
- Získat přístup k pozicím na vysoké úrovni v digitálním sektoru
Výsledek programu
Klíčové cíle programu jsou:
- Poskytovat obecné manažerské vzdělávání integrací etického chování a mezinárodní perspektivy.
- Zachovat klíčovou roli pro podnikatelské zkušenosti (z podnikatelského i intrapreneurálního hlediska).
- Poskytovat odbornou praxi prostřednictvím portfolia specializací a četných pracovních stáží, projektového učení a dokonce i učňovského nebo podnikatelského projektu koučování (Student Entrepreneurship Track) pro některé z nich.
- Podporovat transdisciplinaritu a dvojí kompetence.
Galerie
Akreditace
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
MSc Global Finance v udržitelném světě
- Montpellier, Francie
Magistr v ekonomicko-finančním managementu
- Madrid, Španělsko
- Online Spain + 2 více
Master of Finance
- Irvine, Spojené státy americké