Mistři v leteckém inženýrství
University of Texas Arlington
Klíčová informace
Umístění kampusu
Arlington, Spojené státy americké
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
18 - 24 měsíce
Tempo
Plný úvazek
Školné
USD 11 044 *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* pro akademický rok 2021-2022
Úvod
Přehled
Jen málo profesí uvolňuje ducha inovací, jako je mechanické a letecké inženýrství. Od letu k alternativní energii neustále objevujeme, jak zlepšit životy vytvářením odvážných nových řešení, která spojují vědu se životem neočekávanými, dopředu myslícími způsoby. Jsme povzbuzeni přímým a pozitivním účinkem, který máme na každodenní život lidí, a těšíme se, až nasměrujeme naši představivost a kreativitu, abychom splnili potřeby a výzvy 21. století. Připojte se k nám na vzrušující cestě učení, inovací a vedení a dívejte se dopředu, kde se vaše obzory stanou absolutně neomezenými!
O programu
Celkovým cílem absolventského programu v leteckém inženýrství je rozvíjet u studenta schopnost definovat technický problém, stanovit vhodný matematický nebo experimentální model založený na pevném porozumění fyzikální povaze problému, analyzovat problém teoreticky, numerické nebo experimentální techniky a vyhodnotit výsledky. Ačkoli je tato schopnost vyvinuta v kontextu leteckých problémů, je použitelná pro konstrukci jakéhokoli fyzického systému. Program je určen pro studenty s některým z následujících konkrétních cílů:
- Spolehlivý základ v pokročilé matematice, vědě a strojírenství, který studenta dobře vybaví pro výzkum a vývoj nebo pro další pokročilé studium směrem k doktorskému titulu ve strojírenství.
- Program pokročilého studia, který umožňuje specializaci v jedné z následujících oblastí:
- Dynamika tekutin, aerodynamika a pohon (teoretická a aplikovaná aerodynamika, dynamika plynu, mechanika viskózních tekutin, turbulence, výpočetní a experimentální dynamika tekutin, biofluidika, teorie hypersonického proudění, vysokoteplotní dynamika plynu, V/STOL a aerodynamika rotorových letadel, vzduch -dýchání a raketový pohon);
- Strukturální mechanika a struktury (mechanika těles, letecké struktury, strukturální dynamika, kompozitní struktury a charakterizace materiálu, tolerance a trvanlivost poškození, inteligentní struktury, optimalizace struktury, senzorová technologie, vysokoteplotní struktury a materiály, aeroelasticita);
- Letová mechanika a ovládací prvky (mechanika letů do atmosféry a vesmíru, orbitální mechanika, navádění, navigace a řízení);
- Konstrukce vozidel (koncepční návrh letadel, design atmosférických letových vozidel, návrh kosmických lodí, inženýrství podporované počítačem).
- Vyvážený, ale nespecializovaný program pokročilého studia aerodynamiky, astronautiky, letové dynamiky, strukturální analýzy, pohonu a mechaniky tekutin, s důrazem na experimentální techniky a moderní matematickou analýzu.
Studijní plán
Titul Master of Science (MS) v leteckém inženýrství je program zaměřený na výzkum, ve kterém je dokončení práce povinné. Minimálně 30 kreditních hodin je požadováno následovně:
- Dva základní kurzy (po jednom kurzu z alespoň dvou hlavních oblastí) --- 6
- Dva kurzy matematické/inženýrské analýzy --- 6
- Čtyři volitelné předměty související s oblastmi zájmu studenta. Minimálně 9 kreditů hodin kurzu by mělo pocházet z programu Aerospace Engineering. --- 12
- Diplomová práce --- 6
Celkové hodiny --- 30
Student se může zapsat do AE 5398 nebo AE 5197, AE 5297 nebo AE 5397 každý semestr, ve kterém se student aktivně podílí na přípravě diplomové práce nebo výzkumu, s výjimkou toho, že se student musí zapsat na AE 5398 nebo AE 5698 v semestru promoce.
Titul Master of Engineering (M.Engr.) V leteckém inženýrství je program zaměřený na inženýrskou praxi. Minimálně 30 kreditních hodin je požadováno následovně:
- Tři základní kurzy (po jednom kurzu z alespoň tří hlavních oblastí) --- 9
- Dva kurzy matematické/inženýrské analýzy --- 6
- Pět volitelných předmětů vztahujících se k oblastem zájmu studenta. Minimálně 12 kreditních hodin kurzu by mělo pocházet z programu Aerospace Engineering. --- 15
Celkové hodiny --- 30
Jak pro MS, tak pro M. engr. stupňů, může být po konzultaci s supervizujícím profesorem vybrán zůstatek požadovaných hodin kurzu, aby byly splněny potřeby a zájmy studenta. Kurzy absolvované mimo program Aerospace Engineering vyžadují souhlas studenta dohlížejícího profesora i absolventského poradce. Volitelné předměty nemohou zahrnovat speciální projektové kurzy (například AE 5391 /5291 /5191 Advanced Studies in Aerospace Engineering) nebo výzkumné kurzy (například AE 5397 /5297 /5197 Research in Aerospace Engineering).
Požadavky na přijetí
Žadatelé o magisterské tituly musí mít bakalářský titul ve strojírenství nebo vědě. Uchazeči, kteří ukončili bakalářské studium a přejí si pokračovat v doktorském studiu bez ukončení magisterského studia, mohou požádat o přijetí v bakalářském studiu (BS) na Ph.D. Dráha. Minimální požadavky na přijetí na tuto vysoce konkurenční dráhu jsou stejné jako pro všechny doktorské uchazeče. Všichni uchazeči musí splňovat obecné požadavky absolventské školy, jak je uvedeno v části tohoto katalogu s názvem „Požadavky na přijetí a postupy“. Žadatelé, kteří nesplňují všechna kritéria, mohou být přijati prozatímně nebo zkušebně.
Pro uchazeče bez předchozího vzdělání ve strojírenství nebo s nedostatečným bakalářským studiem v oboru leteckého inženýrství budou platit stejná minimální kritéria. Kromě toho budou jejich záznamy přezkoumány ve vztahu k jejich matematickým, inženýrským a vědeckým znalostem a zkušební stav může být základem pro přijetí takových uchazečů, přičemž je vyžadována specifická vysokoškolácká nápravná práce.
Program UT Arlington Aerospace Engineering Program používá v procesu kontroly přijetí následující pokyny:
Bezpodmínečné přijetí na magisterský program v leteckém inženýrství
Bezpodmínečné přijetí do programu leteckého inženýrství vyžaduje předložení položek 1 až 5 níže pro každý studijní program. Aby byl uchazeč bezpodmínečně přijat, musí splňovat alespoň podmínky 1, 2 a 3.
- GRE skóre alespoň 146 (verbální) a 155 (kvantitativní). U žadatelů, jejichž verbální skóre GRE klesne pod 146, lze považovat za kompenzaci verbálního skóre GRE vysoké skóre TOEFL/IELTS.
- Účelové prohlášení, které podrobně popisuje zázemí, vzdělání, profesní cíle, technické zájmy a výzkumné zájmy žadatele.
- Pro uchazeče, jejichž mateřským jazykem není angličtina: Všichni studenti přijatí do programu musí splňovat minimální požadavky na univerzitní anglický jazyk, jak je podrobně uvedeno v části s požadavky na všeobecné přijetí v katalogu. Splnění minimálního požadavku však nezaručuje přijetí. Program upřednostní studenty se skóre IELTS 6,5 nebo celkovým skóre TOEFL-iBT 84.
Zkušební přijetí pro magisterský program v leteckém inženýrství
Zkušební přijetí do programu leteckého inženýrství může být povoleno za následujících podmínek pro každý studijní program:
- Pokud žadatel splňuje jakékoliv dva body 1, 2 a 3 výše pro program magisterského studia.
- Pro uchazeče, jejichž mateřským jazykem není angličtina: Všichni studenti přijatí do programu musí splňovat minimální požadavky na univerzitní anglický jazyk, jak je podrobně uvedeno v části s požadavky na všeobecné přijetí v katalogu. Splnění minimálního požadavku však nezaručuje přijetí. Program upřednostní studenty se skóre IELTS 6,5 nebo celkovým skóre TOEFL-iBT 84.
Prozatímní vstup do magisterského programu leteckého inženýrství
Žadatel, který není schopen předložit požadovanou dokumentaci před uplynutím lhůty pro přijetí, ale který jinak splňuje požadavky pro přijetí, může být dočasně přiznán.
Odloženo pro magisterský program v leteckém inženýrství
Pokud žadatel nepředloží dostatečné důkazy o splnění požadavků na přijetí, může být rozhodnutí o přijetí odloženo, dokud nebudou dokončeny vstupní záznamy nebo splněny požadavky.
Odepření přijetí na magisterský program v leteckém inženýrství
Kandidát může být odepřen vstup, pokud má méně než uspokojivé výsledky ve dvou z prvních tří vstupních kritérií.
Zřeknutí se absolventské rekordní zkoušky pro magisterský program v leteckém inženýrství
Uchazeči o absolventskou rekordní zkoušku lze zvážit u uchazečů s GPA 3,2 nebo vyšším z amerických univerzit s inženýrským programem akreditovaným ABET nebo jiných vybraných amerických univerzit, které podléhají schválení absolventského poradce. Zřeknutí se GRE se týká pouze žadatelů o program MENGR. Zájemci by se měli obrátit na poradce pro letecké inženýrství. U MS-Thesis a Ph.D. se GRE nevzdává programy.
Kritéria pro udělení stipendií a asistentských pobytů
Uchazeči, kteří prokáží dovednosti, zkušenosti nebo zájmy, které splňují potřeby absolventského programu AE, budou považováni za stipendia nebo asistentské stáže.
English Language Requirements
Ověřte svou znalost angličtiny pomocí testu Duolingo English Test! DET je pohodlný, rychlý a cenově dostupný online test angličtiny akceptovaný více než 4 000 univerzitami (jako je tato) po celém světě.