Mistr v digitálním marketingu a řízení komunikace
IAAD Istituto D'Arte Applicata e Design
Klíčová informace
Umístění kampusu
Turin, Itálie
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
10 měsíce
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 9 950
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Úvod
Co je IAAD ?
IAAD. – Istituto d'Arte Applicata e Design byla založena v Turíně v roce 1978. Díky intenzivní a nepřetržité činnosti, prováděné v kampusech v Turíně a Bologni, je jednou z nejvýznamnějších vysokých škol v Itálii a Evropě. Institut, který se identifikuje jako dynamická komunita jednotlivců v neustálé interakci, je inkubátorem talentů, který podporuje interdisciplinární vizi designu.
IAAD., je součástí mezinárodní sítě AD Education – předního soukromého poskytovatele vzdělávání ve Francii v oblasti designu a užitého umění – a patří mezi přední evropské poskytovatele vzdělávání s 13 školami a 38 kampusy (4 v Itálii, 4 ve Španělsku, 3 v Německu a 27 ve Francii) s 18 000 studenty, 1 200 učiteli a integrovaným systémem výuky v 5 jazycích, který nabízí více než 150 kurzů rozdělených mezi tříleté programy a magisterské programy.
Učitelský sbor je primárně tvořen profesionály z oboru, kteří podporují organický vztah s obchodním světem, který udržuje jedinečnou službu zprostředkování zaměstnání. Tato vítězná kombinace je důvodem, že více než 90 % nových absolventů je zaměstnáno do jednoho roku od ukončení kurzu. Díky této profesionální síti vztahů s různými odvětvími designu IAAD . s více než 5 000 společnostmi, které jsou základem úřadu pro zprostředkování zaměstnání pro absolventy IAAD Aktualizované osnovy, vysoký respekt k hodnotě fakulty a studentů a propojení s průmyslem a odborníky jsou páteří přístupu IAAD ., pro současnost i budoucnost.
Proč si vybrat Master in Digital Marketing & Communication Management?
Digitální komunikace zahrnuje všechny aspekty komunikace, reklamy a marketingu, které jsou přenášeny elektronicky. Je to oblast, která roste a je stále aktuálnější a rozšiřuje své hranice jak technologicky, tak i jako prostředek komunikace, obchodu a zábavy. Vyznačuje se specifickými a různorodými dovednostmi, včetně; marketing až po správu obsahu, programování webů a mobilních aplikací až po design UX/UI, správu sociálních médií až po sémantický web, tvorbu videí až po optimalizaci pro vyhledávače (SEO), digitální PR i správu platforem elektronického obchodu a mnoho dalšího. Úspěšné digitální marketingové kampaně jsou dnes produktem více platforem a stále více propojených sad dovedností, které vytvářejí poptávku po nových profesionálech schopných řídit různé složité projekty. Marketingové a reklamní agentury, korporace a veřejný sektor mají malý problém najít profesionály na jeden úkol, nicméně skutečná poptávka je po profesionálech schopných realizovat stále složitější projekty, které vyžadují využití více platforem a procesů. Jedná se o digitální manažery, kteří jsou kompetentní v příslušných procesech a jsou schopni dohlížet na kolektivní týmovou práci specializovaných profesionálů. Příprava a školení specialisty na digitální marketing (DMS) je zaměřeno na magisterský program řízení digitálního marketingu a komunikačního marketingu. Magisterský program je rozdělen do čtyř hlavních oblastí kompetence:
- Specializovaná odbornost
Master nabízí jak studentům, kteří již v oboru pracují v rolích jako (Content Manager, UX/UI Designer, Web Developer, nebo Video Maker atd.) a chtějí si zvýšit své dovednosti a kapacitu a také získat novou roli v tomto sektoru jako studenti noví v oboru, kteří si chtějí vybrat a rozvíjet svůj nový profesní profil.
- Zvládnutí Pracovního Procesu
Nezbytná celková kompetence v procesu a toku projektů a dovedností. Při učení se základním dovednostem a systémům jsou studenti schopni konstruovat, řídit a provádět své projekty tím nejefektivnějším způsobem. Například není nutné, aby DMS uměl profesionálně programovat, ale musí rozumět základům fungování programátora, jeho potřebám a omezením a také tomu, kdy poskytnout nebo požádat o pomoc. Znalost procesů je vzácná a extrémně cenná dovednost: Master vyškolí manažery schopné zorganizovat dovednosti profesionálů ve svých týmech, zlepšit je a sladit je s cílem a úspěchem projektu.
- Projektový management
Studenti se seznámí s teorií a praxí projektového řízení se zaměřením na agilní principy projektového řízení, které jsou spíše iterativní než lineární, což umožňuje strukturování, monitorování a plánování projektu zahrnující četné specialisty pracující na různých fázích projektu.
- Tvořivost
Jak využít kreativitu k vytváření a podpoře inovací a práci „mimo krabici“ při přistupování k výzvám a řešení problémů. Školíme naše studenty, aby vytvářeli nové nápady, řešení a úhly pohledu, aby přistupovali k nevšedním výzvám a situacím s kreativními a inovativními řešeními. Celkovým cílem je spojit tradiční dovednosti „kreativců“, jako je horlivá představivost, laterální myšlení, literární a ikonografická kultura, estetický vkus a umělecká citlivost se schopností vést dialog s veřejností prostřednictvím digitálních médií a plně využít příležitosti. které nabízí vývoj v oblasti digitalizace.
Jaké jsou hlavní studijní oblasti magistra?
Master je koncipován jako inovační centrum, které podporuje prostředí výměny, kde se studenti střídavě zapojují a využívají teorii, praxi a experimenty jako součást procesu učení, když se stanou odborníky na design nových médií a profesionály. Při přípravě mladých profesionálů IAAD znovu vytváří to, co se děje v reálném světě, jako základní součást procesu učení. Charakteristickým rysem IAAD . přístupu je integrace společných firemních projektů do procesu učení. Firemní projekty vytvářejí skvělou synergii, která spojuje komerční potřeby partnera se vzdělávacími a zážitkovými potřebami studenta Digitálních médií, které bude moci využít ve své budoucí kariéře. Tento přístup umožňuje studentům vynořit se v reálných pracovních podmínkách, kde termíny, změny, zpětná vazba od zákazníků a klientů, očekávání a týmová práce nejsou teoretické, ale realitou jejich zážitkové vzdělávací cesty.
Magistr je rozdělen do šesti hlavních oblastí studia:
Počítačová věda
Komunikujte se stroji
Zaměřuje se na interakci člověk-stroj: Základy informatiky, Digitální sítě - SEO, Ontologie.
Správa médií
Komunikujte s lidmi
Poskytuje nástroje a dovednosti související s tvorbou digitálního obsahu: úpravy obsahu, správa sociálních médií a obsahu a správa digitálních krizí.
Interakční design
Spravujte vztahy člověk-stroj-organizace
Základy interakce člověk-stroj jsou součástí strategie zaměřené na uživatele: Nová média a digitální marketingové modely, digitální rozhraní.
Vývoj webu a mobilních zařízení
Rozvoj digitálních platforem
Získání nových dovedností souvisejících s návrhem a vývojem digitálních platforem a mobilních aplikací: Návrh a vývoj webových platforem, Mobilní aplikace.
Narativní modely
Správa multimédií/Multisenzorické narativní modely
Digitální inovace pramení z kreativity a použití vícesmyslových narativních modelů: Audiovisual Broadcasting Design, Immersive Environments.
Projektový management
Řídit pracovní procesy
Efektivní řízení procesů a workflow je nepostradatelným předpokladem úspěchu každého digitálního projektu. Projekt závěrečné kolektivní práce je příležitostí experimentovat a využívat teoretické i praktické koncepty a zažít kurz: Projektový management a agilní metodika a tvorba diplomových prací.
Jak je Master strukturován?
Master in Digital Marketing & Communication Management je prezenční kurz angličtiny, který trvá deset měsíců. Hlavním cílem je poskytnout účastníkům potřebné dovednosti k provozování a řízení projektů vědomým a efektivním způsobem v profesionálním prostředí, které se vyznačuje značnou složitostí, silnou korelací zapojených složek a velmi vysokou mírou změn. Mistr se zaměřuje na konkrétní praxi každého jednotlivého nástroje nebo metodologie v různých dostupných oblastech použití: média, marketing (výzkum a vývoj, design, reklama), vzdělávání a zábava.
Akademické zásady
Master je dodáván prostřednictvím přednášek a workshopů od pondělí do soboty, s možností práce v terénu nebo přednášek v neděli. Účast je povinná. Aktivní účast na kurzech se očekává a je zásadní pro úspěšné dokončení programu. Všechny úkoly a projekty musí být dodány ve stanoveném termínu. Absolvování magisterského studia je podmíněno projektem závěrečné práce, který student předloží komisi k posouzení. V průběhu akademického roku bude IAAD organizovat návštěvy společností, výstav a muzeí, speciální workshopy a setkání s relevantními odborníky. Všechny tyto akce jsou povinné a ve výuce kurzu není zahrnuta doprava a vstupné.
Teze
Závěrečná práce je reálný projekt vyvinutý ve spolupráci s průmyslovou partnerskou společností. Proces návrhu se provádí od úvodních briefingů až po průběžná setkání a diskuse a závěrečnou prezentaci a hodnocení projektu s partnerskou společností a akademickým panelem. Předchozí příklad projektu diplomové práce byl vyvinut s ARTUR sro - Grand Hotel Duchi d'Aosta.
Projektová práce a stáž
Studenti si mohou vybrat mezi absolvováním individuálního projektu (projektové práce) nebo 300hodinovou praxí/učňovskou praxí. Projekt bude vyvíjen z jednoho z hlavních témat studia s instruktorem/profesionálem, který zadá zadání a bude sledovat pokrok studentů ve fázi výzkumu a návrhu a také závěrečnou prezentaci.
Kariérní servis
IAAD., poskytuje studentům jedinečný přístup ke společnostem a profesionálům v oboru díky integraci průmyslu a vzdělávání jako základu IAAD ., Master. IAAD . je výměnou mezi potřebami průmyslových partnerů a IAAD ., protože kariérní služba je přínosem pro oba.
Přijímací řízení
Osnovy
Jaké jsou studijní obory?
ISDC/05 Komunikace komplexních událostí
Řízení digitálních krizí
Komunikační krize v propojeném a transparentním ekosystému, jakým je ten digitální, jsou potenciálně škodlivým jevem pro nejdůležitější nehmotné aktivum každé organizace; pověst. Tento kurz představuje psychologickou a sociální dynamiku, která je základem evoluce krize, zabývá se technikami prevence, strategického a taktického vytěsnění, metodami a nástroji k jejímu zvládání a potlačení, jakož i technikami odolnosti a obnovy, aktuálními nástroji pro měření a hodnocení. škody, náklady a účinnost protiopatření.
ISDC/02 Komunikační nástroje a techniky
Sociální média a správa obsahu
Nástup digitálu donutil obchod, aby se přizpůsobil a sděloval informace prostřednictvím sociálních sítí, webových stránek, firemních blogů jako bodu přítomnosti (PoP), přímé komunikační brány mezi společností a cílovou skupinou. Tyto nástroje, které jsou vnímány především jako prostředek informací, mají neméně důležitou roli při budování vztahů a pověsti mezi organizacemi a zainteresovanými stranami. Vymýšlení a implementace správného obsahu, který má být vysílán prostřednictvím těchto platforem, vytváření a správa „konverzací“, zapojení jejich „komunit“, vytváření efektivních příběhů, předvídání, předvídání a řízení kritických problémů, určování a dosahování výkonnosti a návratnosti investic (ROI) vyžadují velmi specifické dovednosti, na které se tento kurz zaměřuje.
ISDC/07 Úvod do informatiky
Základy informatiky
K předmětu je přistupováno spíše jako k vědě, než aby se zaměřovalo na různé technologie. Jsou zdůrazněny základní pojmy, jako je matematická logika a ukládání a manipulace s informacemi, stejně jako pohled na přehled programování s využitím Scratch, což je programovací jazyk používaný v interaktivních příbězích, hrách a animacích. Používá se „učit se hraním“. Studenti budou porovnávat a porovnávat Scratch s klasickými programovacími jazyky (např. JavaScript), aby pochopili rozdíly mezi nimi. Cílem zde je nedovolit technickým aspektům a omezením, aby zabránily studentovi používat společný jazyk s programátory a také rozvíjet chuť a talent pro programování.
ISSE/01 Marketing
Nové modely médií a digitálního marketingu
Komplexní porozumění hlavním principům a strategiím klasického a digitálního marketingu je prvořadé pro práci v komunikaci as komunikací dnes i v budoucnu. Kurz poskytuje účastníkům jak komplexní přehled základů klasického marketingu, tak i aktuální pohled na techniky digitálního marketingu. Mezi hlavní témata patří přehled současného marketingu a sociologie, budování značky, segmentace, hlavní marketingové operační modely: 4P a 4C, techniky digitálního marketingu, virální marketing, buzz marketing, marketing v reálném čase (RTM), mobilní marketing a hlavní digitální marketing. metriky: Google Analytics, Facebook Insights, rozšiřování mezer, bio kapitalismus, rozšířená správa.
ISDC/04 Multimediální jazyky a aplikace
Digitální rozhraní
Interakce člověk-stroj je vztah mezi lidským uživatelem a jeho „mechanickým“ protějškem, kterým je obvykle počítač nebo digitální platforma, ale také to může být lednička, televize nebo mikrovlnná trouba. Uživatelská zkušenost je nová a vyvíjející se disciplína, ale již dobře definovaná standardizovanými nástroji a metodikami a příklady, jako jsou Cooper a Norman, které jsou užitečné a zajímavé. Tento modul zvýrazní:
- Hodnota vizuálního jazyka a vyprávění;
- Získání citlivosti pro pozorování a pochopení interakce člověk-počítač (HCI);
- Získání základních nástrojů, jazyků a dovedností, které umožňují interakci se všemi hráči, kteří se podílejí na vytváření digitálních nástrojů: výzkumník, designér, grafický a vizuální designér, obchodník, vývojář.
ISME/01 Metodika návrhu
Projektový management – agilní
Agility je komplexní téma, které je často považováno za protiklad tradičních metodologií projektového řízení, ale místo toho by mělo být vnímáno jako alternativa, která reaguje na specifické obchodní a organizační potřeby. Hlavní cíle a témata: porozumět kontextu, ve kterém je Agility nejúčinnější a nejúspěšnější; základy agilního myšlení a jeho hlavních operačních postupů, aby studenti mohli tyto modely samostatně a sebevědomě aplikovat. Agility je představeno počínaje agilními principy a hodnotami, její strategickou a koncepční analýzou a nakonec provozními a implementačními metodami inspirovanými agilními koncepty. Současně jsou zkoumány možné aplikace využití Agility v kontextu, ve kterém studenti působí, a jejich budoucí uplatnění; také zájem o hlavní charakteristiky „agilního vůdce“ a týmovou práci. Přístup k agilnímu kontextu je navržen tak, aby zapojil studenty do cvičení a workshopů, které charakterizují celý kurz.
ISDC/04 Multimediální jazyky a aplikace
Návrh a vývoj webových platforem
Při práci ve webovém prostředí se rozlišuje design a programování, ale není to tak jednoznačné jako to, které existuje například mezi grafickým designem papírové publikace a jejich typografickým tiskem. To je důvod, proč webdesignér nemusí být programátor, ale nemůže se vyhnout základnímu základu a pochopení toho, jak programovací jazyky fungují. Studenti se naučí, jak vyvíjet a navrhovat webovou platformu, od drátového modelu po HTML. Cílem je poskytnout jim základy procesu návrhu, naučit se vést vývojový tým a pochopit základy a omezení programování HTML/CSS. Témata zahrnují úvod do webových a internetových platforem, základy UX/UI a případové historie, základy designu zaměřeného na uživatele, software pro návrh a prototypování UX/UI, základ HTML/CSS a příklady.
ISDC/04 Multimediální aplikace
Mobilní aplikace
Mobilní aplikace jsou klíčem k úspěchu digitálních služeb. Mobilní prostředí je extrémně dynamické a zúčastněné strany musí být obeznámeny se specifiky, jako jsou hw/sw aktiva, aktuální stav nových možností vývoje, vývojové metodiky a nástroje potřebné pro dodání a údržbu aplikace. Témata zahrnují zařízení a aplikace, drátový model a prototypování na papíře, OS: Android, iOS, hybridní a webová aplikace, návrhový systém, návrh uživatelského rozhraní, interakce a animace, vývoj aplikace.
Digitální produkce ISDC/04
Návrh audiovizuálního vysílání
Studenti se naučí, jak napsat, vyrobit a distribuovat příběh pro plátno. Na základě hloubkové analýzy historie kinematografie a filmové estetiky studenti prozkoumají, proč lidský mozek zpracovává obraz mnohem rychleji než text a proč dáváme přednost informacím zabaleným do příběhů. Studenti si osvojí základní dovednosti ve vizuálním vyprávění, vytváření narativních struktur, významových rámců pro postavy a technických aspektů souvisejících s žánrem. V tomto prostředí jsou studenti vyzváni (a pod dohledem) profesory, aby pochopili, jaké jsou prvky – od předprodukce po postprodukci –, které je třeba vzít v úvahu při vývoji nápadu v audiovizuálním formátu.
ISDC/02 Techniky mediálního psaní
Editace obsahu
Tento kurz pokrývá základní pojmy tvorby (strategie obsahu), psaní (psaní obsahu), managementu (správa obsahu), výběru (kurátorství obsahu), přizpůsobování a lokalizace obsahu online, na webu a sociálních médií: disciplíny, které odkazují na makro téma Editace obsahu, které je předmětem kurzu. Jsou ilustrovány osvědčené postupy psaní pro online média, přičemž zvláštní pozornost je věnována sociálním médiím nejvíce využívaným průmyslem (Facebook, Instagram a Twitter) se zaměřením na nejnovější (příběhy na Instagramu a Facebooku), využití sociálního psaní (Medium, Watt pad), vytváření obsahu pro přímý marketing (DEM, Newsletter, SMS) i pro sponzoring na sociálních sítích (reklamy na Facebooku a Instagramu, sponzorované tweety a hashtagy). Časté využívání případových studií, praktických cvičení a zadávání skupinových projektů. Obsah bude hodnocen prostřednictvím analytických platforem (Social Media Insight, Google Analytics), Analýza sentimentu a Správa komunity.
ISDC/07 Multimediální počítačové techniky
Ontologie
Zaměřuje se na modelování a řešení problémů v informatice, s odkazem na reprezentaci znalostí a návrh a inženýrství ontologií. Hloubková studie bude tvořena formálními systémy a reprezentativními jazyky, algoritmickými a kódovacími jazyky, formální logikou, výpočetními ontologiemi a sémantickým webem, návrhem a inženýrstvím ontologie.
ISDC/04 Multimediální design
Pohlcující prostředí
Neustálý růst „imerzivní komunikace“ je nyní samozřejmostí a nabízí neomezený růst a rozvoj pro virtualizaci reality / virtuální reality. Tréninkové kontexty, diagnostické nástroje, letecké a automobilové simulace a také nástroje pro identifikaci ropných polí. Bude pokryt celý proces výroby imerzivních aplikací včetně koncepce, projektového řízení, 3D modelování a technologie veřejného zobrazování.
ISDC/07 Multimediální počítačové techniky
Digitální sítě – SEO
K informatice se obvykle přistupuje z nejznámějších a nejviditelnějších charakteristik – programování, které umožňuje fungování digitálních aplikací a interakce člověk-stroj, které programovací jazyk umožňuje. Spíše než přibližovat informatiku od vývoje aplikací, začíná tento kurz premisou, že pokud mohou počítačové služby využívat lidé (klienti) i na velkou vzdálenost od stroje, na kterém sídlí (server), umožňují to počítačové sítě. (digitální sítě). V první části kurzu bude ukázka základních charakteristik digitálních sítí, jako je architektura klient-server, různé typy protokolů, DNS (Domain Name System), výčet portů a také sledování funkčnosti nástrojů v programech jako je např. Wireshark. Druhá část kurzu je zaměřena na techniky optimalizace pro vyhledávače (SEO). Dnes všechny (nebo téměř) společnosti a organizace využívají více digitálních platforem (webové stránky, mobilní aplikace atd.). To je pro soudržný digitální marketing nezbytné, ale nestačí. Skutečnou výzvou, kde se setkávají nejjemnější a nejdůmyslnější mozky planety, je zajistit správné umístění, a tedy vynikající viditelnost ve vyhledávačích (SEO). Prvky jako hustota klíčových slov, optimalizace rychlosti, SEO One Page, sémantické značení, analytika a kampaně Google ADV a další důležité techniky jsou prezentovány jako garant správné úrovně optimalizace.
Designové prvky ISME/01
Vývoj diplomové práce
Tento kurz spojuje všechny prvky potřebné k přípravě projektu digitální komunikace, kde studenti ve spolupráci s partnerskou společností využijí scénář z reálného světa. Projekt se provádí podle standardních technik procesu návrhu. Počáteční briefing partnerské společnosti a následná setkání vypracují solidní návrh projektu, který se následně bude zabývat funkčními, technickými, komunikačními a sémantickými prvky, které musí být splněny při dodání integrovaného komunikačního projektu vyvinutého pomocí nových médií.
Galerie
Stipendia a financování
IAAD., nabízí 5 stipendií k přidělení uchazečům podle osnov a hodnocení portfolia. Dostupná stipendia jsou:
- 1 v hodnotě 100 % školného
- 2 v hodnotě 50 % školného
- 2 v hodnotě 20 % ze školného
Stipendia budou udělována kritérii zásluh od rady vybrané ze Směru a od hlavního koordinátora.
- Portfolio
- Typ titulu a pracovní zkušenosti
- Průvodní dopis
Uchazeči, kteří projdou předběžným výběrem, budou pozváni na pohovor do centrály nebo přes Skype. V případě nerozhodných kandidátů se IAAD . může rozhodnout přidělené stipendium rozdělit. Přihlášky lze zasílat e-mailem nebo klasickou poštou na adresu: IAAD ., – Istituto d'Arte Applicata e Design, Via Pisa 5/d, 10152 Torino – Itálie.
Ideální studenti
Kdo je ideální student magisterského studia v digitálním marketingu a managementu komunikace?
Magisterský student v digitálním marketingu a managementu komunikace je:
- zvídavý a obdařený solidními všeobecnými znalostmi zejména v oblasti dějin umění, současného umění, kinematografie, psychologie, sociologie, literatury atd.
- mít bakalářský titul nebo ekvivalent
- znalost alespoň dvou aplikací Adobe Creative Cloud nebo ekvivalentu
- schopen zaručit flexibilitu, maximální nasazení a celodenní docházku na lekce.
Kariérní možnosti
- Datový vědec