Mistr v buněčné a molekulární biologii
University of Turin
Klíčová informace
Umístění kampusu
Turin, Itálie
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
2 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 2 800 / per year *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* za rok
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
-------------------------------------------------- -------------
PŘIHLÁŠTE se na UniTo po ay 2020-2021 na href = "https://apply.unito.it
Kliknutím sem zobrazíte informace o postupu při podávání žádostí a termínech.
-------------------------------------------------- -------------
Katedra biologických věd a biologie systémů a katedra biologických a klinických věd nabízejí magisterský titul v oboru buněčné a molekulární biologie (CMB). CMB je dvouletý (S1-S4) stupeň 2. stupně (třída biologie), který je zcela vyučován v angličtině a je určen pro absolventy BA, kteří hledají hluboké znalosti molekulární a buněčné biologie a schopnost tyto znalosti využít v pokročilých oblastech of Applied Biology Sciences, jako je Biomedicine, Biotechnology a Neurosciences.
Za tímto účelem má CMB společnou součást a specifické učební plány:
- Biomedicínské,
- Biomolekulární,
- Neurobiologické.
Ve společné části (S1-S2) získají studenti nejmodernější znalosti o pokročilých oborech biomolekul a buněčné biologie. Konkrétní předměty jsou pokročilá buněčná biologie a biotechnologie, pokročilá molekulární biologie, buněčná fyziologie, bioinformatika, molekulární farmakologie.
Pak specifické biomolekulární, biomedicínské a neurobiologické výukové aktivity (S3) umožní studentům prohloubit své znalosti a dovednosti v oblasti:
- Proteinová struktura, proteomika, biofyzika, transcriptomika, bioinformatika a systémová biologie.
- Anatomie člověka, imunopatologie a onkologie, lékařská a rakovinová genetika s ohledem zejména na buněčné a molekulární mechanismy nemocí.
- Lidská a komparativní neuromorfologie, buněčná neurobiologie, molekulární a vývojová neurobiologie.
Studenti také získají nejmodernější znalosti v pokročilých experimentálních metodikách poskytovaných jak teoretickými, tak praktickými kurzy a přípravou experimentální diplomové práce (S4 - 39 kreditů), která povede k disertační práci jako základnímu úspěchu CMB program. Společně tyto činnosti poskytnou dobrý přehled o vědecké metodě vyšetřování, dostatečné k tomu, aby umožnily samostatnou práci a účast na navrhování a provádění experimentů, jakož i na interpretaci a prezentaci údajů.
Magisterský titul v oboru buněčné a molekulární biologie je součástí NENS (Síť evropských škol Neuroscience).
A co moje dovednosti po získání titulu?
Cílem magisterského studia v oblasti buněčné a molekulární biologie (CMB) je poskytnout hluboké a integrované znalosti biologických systémů od buněčné a molekulární úrovně až po složité organismy spolu se schopností využívat takové znalosti v konkrétních oblastech aplikované biologie jako jsou biotechnologie, biomedicína a neurovědy.
Vzdělávací aktivity specifické pro jednotlivé kurikulum (biomolekulární, biomedicínské, neurobiologické) umožní studentům zlepšit své znalosti a dovednosti v následujících oblastech:
- biofyzika, molekulární struktura, bioinformatika a systémová biologie;
- lidská anatomie, lékařská genetika, obecná patologie (se zvláštním ohledem na patogenetické mechanismy);
- lidská nebo komparativní neuroanatomie, buněčná, molekulární a vývojová neurobiologie, neuropatologie.
Pozoruhodné dovednosti v pokročilých, inovativních a experimentálních metodikách poskytnou kurzy konkrétních učebních osnov i odborné znalosti získané při přípravě experimentální práce. Tuto možnost lze rozvíjet jak v Itálii, tak v zahraničí v rámci internacionalizačních aktivit a programů mobility studentů (Erasmus).
Celkově budou všechny výše popsané činnosti zajišťovat dobrou znalost vědecké metodologie a zaručovat dobrou úroveň autonomie při navrhování a provádění vědeckých experimentů, jakož i při prezentaci a diskusi o datech. Některé kurzy věnují čas diskusi o bioetických otázkách a sociálním dopadu popsané metodiky.
Veškeré výše uvedené aktivity se ukázaly absolventy oboru Buněčná a molekulární biologie s dovednostmi číst a kriticky diskutovat o vědeckých pracích týkajících se konkrétních témat, které umožňují správný výklad a použití příslušných informací a využívají vhodného vědeckého jazyka.
Kdo se stane?
Absolventi buněčné a molekulární biologie mohou provádět profesionální činnosti a řízení uznávané platnými pravidly jako dovednosti biologů ve všech konkrétních aplikačních oblastech. I když se tyto části částečně překrývají s výsledky absolventů bakalářského studia, magisterský studijní program buněčná a molekulární biologie poskytuje širokou kulturu a vysoký profesionální profil, což umožňuje dobrou úroveň autonomie rozhodování. Absolventi buněčné a molekulární biologie získají zejména nástroje k:
- po absolvování státní zkoušky se zapíše do sekce „A“ národního registru biologů;
- se zabývají profesionálními a plánovacími činnostmi v základních a aplikovaných výzkumných ústavech, ve veřejných a soukromých bioanalytických laboratořích, ve farmaceutickém průmyslu, v propagačních a vývojových činnostech v oblasti vědeckých a technologických inovací, jakož iv řídících a plánovacích činnostech zahrnujících buněčné a molekulární technologie;
- zapsat na PhD. Školy v Itálii nebo v zahraničí;
- zapsat se na speciální lékařské školy otevřené absolventům LM-6.
PhD je přirozené vzdělávací stíhání pro lidi se zájmem o výzkum, zatímco speciální lékařská škola je nezbytná pro vstup do manažerské kariéry ve službě sociálního zabezpečení.
Kde budu pracovat?
Biolog pracuje ve veřejných nebo soukromých výzkumných ústavech, v podnicích a průmyslových odvětvích v několika oborech: biomedicína, molekulární biologie a biotechnologie, genetika, životní prostředí, voda, vzduch, půda a hygiena potravin, fyzikální chemie, biochemie, mikrobiologie, toxikologie, v postupech řízení jakosti.
Absolventi v oblasti buněčné a molekulární biologie mohou zejména pracovat:
- Univerzity, výzkumná střediska, nemocnice, diagnostická centra, regionální agentura pro ochranu životního prostředí, průmyslová odvětví (farmaceutický, potravinářský, zemědělsko-průmyslový atd.);
- Státní vzdělání jako učitelé.
Aby pracovali jako biologové, ať již jako externí pracovníci nebo jako zaměstnanci ve společnostech, absolventi oboru buněčná a molekulární biologie musí být zapsáni do sekce "A" národního rejstříku biologů, přístupného pouze při procházení státní zkouškou. Speciální škola získaná absolvováním jedné ze specializovaných lékařských škol otevřených absolventům LM-6 je povinná pracovat v systému sociálního zabezpečení.
S kým budu pracovat?
Jak již bylo dříve uvedeno, biolog pracuje v extrémně odlišných kontextech a několika typech institucí (veřejné a soukromé společnosti, univerzity, výzkumná centra, školy). Někteří biologové provádějí terénní aktivity v přírodním prostředí, zatímco jiní pracují hlavně v laboratořích. Vzhledem k tomu, že se biolog účastní složitých experimentů, věnuje se v každé oblasti skupinové práci, kde vede další profesionály. Zejména v prostředí životního prostředí interagují biologové často s přírodovědci, geology a chemiky, zatímco v biomedicínském prostředí často interaguje s lékaři a dalšími zdravotnickými pracovníky. Navíc nedávný vývoj takzvaných „-omických“ technik (genomových, transkriptomických, proteomických atd.) A následná potřeba zvládnout a zpracovat obrovské množství dat dávají biologům blízký kontakt s bioinformatikou.
Kdo využije mé práce?
Jak častokrát svědčí tisk, Biologie zkoumá témata obecného zájmu, jako jsou účinky změn přírodního prostředí na živočišný a rostlinný život, účinky geneticky modifikovaných organismů, charakteristiky a funkce mikrobiálních lidských genomů, funkce související s potravinami rizika. Výsledky výzkumu provedeného biologem mohou výrazně přispět ke zlepšení lidského zdraví, ke spokojenosti komunit, stejně jako ke zachování a zlepšování přírodního prostředí. Například pochopení patogenetických mechanismů a rolí mikroorganismů, vývoj nových vakcín, antibiotik a dalších léčiv patří mezi translační aktivity prováděné absolventy v oboru buněčné a molekulární biologie. Na druhé straně lidské činnosti v moderní době výrazně ovlivnily životní prostředí av současné době jsou biologické znalosti zásadní pro zvládnutí udržitelného rozvoje.
Z tohoto důvodu budou mít biologové zásadní význam pro vytváření podnětů pro formování rozhodování na různých úrovních (vláda, průmysl, obchod, vzdělávání) i veřejného mínění. Vědomě čelit sociálním, zdravotním, právním a etickým výzvám, které představují nové technologie, je jediným způsobem, jak sladit vývoj, spravedlnost a život na Zemi.
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Master of Science v molekulární biologii, biomedicínské technologie
- Tampere, Finsko
Biotechnologie: Biomolekulární věda a technologie
- Gothenburg, Švédsko
Mistr v syntéze, katalýze a molekulárním designu
- Tarragona, Španělsko