Mistr strategické komunikace
University of Technology Sydney
Klíčová informace
Vyberte umístění
Umístění kampusu
Sydney, Austrálie
Jazyky
Vyžádejte si informace
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
1 - 3 rok
Tempo
Plný úvazek, Poloviční úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Jul 2023
* v AUD za relaci 24 cp
Úvod
Svět veřejné komunikace se rychle mění prostřednictvím digitalizace, analýzy „velkých dat“, nových platforem a kanálů a měnících se postojů a obav. Ty vedou ke změně postupů a výzev a novým etickým problémům. UTS vychází z nejnovějších výzkumů a vyučuje ho kombinace vedoucích akademických výzkumníků a předních profesionálů z oboru. Žadatelé, kteří absolvovali minimálně tříletou relevantní pracovní zkušenost v komunikačním průmyslu, mohou chtít zvážit Executive Master of Strategic Communication (C04384). Stáhněte si leták Master of Strategic Communication
Absolventi tohoto kurzu získají: pokročilé porozumění lidské komunikaci informované sociální psychologií, sociologií, sémiotikou, kulturními studiemi a dalšími obory schopnost syntetizovat teorii komunikace a procvičovat schopnost rozvíjet komunikační strategii informovanou výzkumem a analýzou citlivost na etické a právní otázky související s médii a komunikací, citlivost na začlenění, spravedlnost a sociální spravedlnost, schopnost rozvíjet komunikační strategie, které odrážejí mezikulturní a globální perspektivy, a praktické dovednosti pro aplikaci strategické komunikace k řešení organizačních nebo sociálních výzev a problémů.
Absolventi tohoto kurzu jsou vybaveni pro práci ve vedoucích rolích v oblasti korporátní, vládní, politické, organizační nebo marketingové komunikace, reklamy, vztahů s veřejností nebo integrované komunikace, včetně pozic souvisejících s marketingem a propagací, zapojením stakeholderů, komunikací zaměstnanců, zdravotnictvím, komunitními vztahy, vztahy s médii a veřejné záležitosti.
Kariérní možnosti
Absolventi tohoto kurzu jsou připraveni pracovat ve vedoucích rolích v oblasti korporátní, vládní, politické, organizační nebo marketingové komunikace, reklamy, public relations nebo integrované komunikace, včetně pozic souvisejících s marketingem a propagací, zapojení zúčastněných stran, komunikace zaměstnanců, zdraví, vztahy s komunitou, vztahy s médii, a veřejné záležitosti.