Mistr V Management Media, Marketing online a obchodní komunikace
Free International University of Moldova
Klíčová informace
Umístění kampusu
Chisinau, Moldavsko
Jazyky
Ruština, Rumunština, Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
2 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 1 000 / per year *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* Rumunští studenti: 500 EUR / rok; Studenti EU: 1 000 EUR / rok; Studenti ze zemí mimo EU: 2000 EUR / rok
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
- Úroveň kvalifikace: 7 Úroveň ISCED
- Trvání: 2 roky
- Počet kreditů: 120 ECTS, 4 semestry
- Nejčasnější datum zahájení: říjen 2020
- Jazyky: rumunština, ruština, angličtina, francouzština
- Poplatek za školné:
- Studenti EU: 1 000 EUR / rok
- Rumunští studenti: 500 EUR / rok
- Studenti ze zemí mimo EU: 2000 EUR / rok
Popis programu
Když má každá společnost web a 360 stupňový komunikační plán, je každá společnost mediální společností. Na Free International University of Moldova studenti magisterského programu Management Media, Marketing Online a Business Communication praktikují aplikaci inovativních digitálních řešení na strategické komunikační problémy v tradičních i nových mediálních podnicích. Tento magisterský program je zaměřen na komplexní vzdělávání odborníků v obecném oboru 032 Žurnalistika a informace . Studenti budou ponořeni do holistického studia celkového mediálního prostředí a strategií řízení s cílem aplikovat znalosti a dovednosti při mediálních operacích. Poskytuje absolventům sociálních a humanitních fakult skutečnou možnost podniknout bezpečný krok k odpovídajícímu odbornému školení, získat nebo získat více znalostí a dovedností nezbytných pro budoucí kariéru v multidimenzionální sféře žurnalistiky, mediálních procesů a sociální komunikace.
Cíle
Program si klade za cíl rozvíjet koncepční a analytické dovednosti profesionálů při aplikaci nejmodernějších znalostí v oblasti médií a řízení výzkumu; disciplinovat mediální profesionály s vůdčími schopnostmi a vedením; kultivovat mediální profesionály, aby se stali výkonnými vůdci v mediálním průmyslu, a položit základy pro zájemce o další pokročilá studia v médiích nebo managementu.
Kariérní vyhlídky
Osoby, které se rozhodnou pro tento magisterský program, mají možnost vybrat si z široké škály profesí a prosadit se jako novináři, specialisté na propagační strategie a public relations, tvůrci image (tvůrci image), experti na image / konzultanti, mediální analytici ve výzkumu trhu , manažer digitálního marketingu, zpravodaj nebo mluvčí (DJ, provozovatel televizního vysílání), fotožurnalista nebo kameraman, impresario, mediátor, vyjednavač, manažeři mediálních institucí, projektoví manažeři, manažeři PR a reklamních agentur, tvůrci reklamy / offline reklamy a online, tisk úředník veřejné nebo soukromé instituce atd.
Free International University of Moldova"}" />
© Free International University of Moldova
Mezinárodní perspektivy
Kromě mezinárodně orientovaných studijních programů získají studenti příležitost prožít cizí kultury a perspektivy prostřednictvím výměnných programů s více než 100 partnerskými univerzitami po celém světě. Významné mezinárodní příležitosti nabízejí také pracovní skupiny složené z mezinárodních studentů, přednášky mezinárodních PR odborníků, mezinárodní hostující profesoři, mezinárodní letní školy a studijní cesty.
Osnovy
Semestr 1
- Mediální kultura: komunikační teorie a praxe
- Ekonomika masmédií
- Správa médií: teoretické a pragmatické přístupy
- Metodika a etika výzkumu v mediální komunikaci
- Marketing v tradičních médiích a online marketing
- Řízení procesu audiovizuální výroby
Semestr 2
- Komunikace a vyjednávání v podnikání
- Správa mediálních projektů
- Aktuální výzkumné problémy v mediální komunikaci
- Písemné a ústní komunikační techniky v podnikání
- Hypertext / hypermedia v digitální éře
- Návrh materiálů pro nová média
- Interaktivní média: webové produkce
- Multimediální výroba offline
Semestr 3
- Televizní dokument: od scénáře po film
- Průzkum trhu při uvádění nových digitálních produktů na trh
- Značka online a značka offline
- Správa událostí
- Obchodní prezentace Čl
- Propagační strategie v podnikání
- Stáž
Semestr 4
- Výzkum a zpracování diplomových prací
Osvědčení
Free International University of Moldova"}" /> © Free International University of Moldova | "Jsem rád, že mohu spolupracovat s Ministerstvem mezinárodních vztahů, politických věd a žurnalistiky." Oceňuji možnost pozvání na ULIM, abych se podělil o své zkušenosti se svými skvělými studenty. “ (alt = "Timothy P. O'Connor, referent pro komunikaci a tisk, Velvyslanectví Spojených států amerických v Moldavsku) |
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Mistr v digitálním marketingu v Madridu
- Barcelona, Španělsko
- Madrid, Španělsko
Master in Digital Marketing in Barcelona
- Barcelona, Španělsko
MSc Marketing
- Lincoln, Spojené království