Mistr Digitální Komunikace
Queensland University of Technology
Klíčová informace
Umístění kampusu
Kelvin Grove, Austrálie
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Smíšené, Na kampusu
Doba trvání
1 - 2 rok
Tempo
Plný úvazek
Školné
AUD 32 400 / per year *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Feb 2025
* 31 200 $ ročně na plný úvazek (96 kreditních bodů)
Úvod
Pokud vás láká flexibilita pracovat v mnoha odvětvích, může být kariéra v digitální komunikaci vynikající volbou. Naučíte se nové dovednosti, které jsou použitelné pro různé formy médií, včetně sociálních médií, analýzy dat, umělé inteligence a vizualizace.
Hlavní body
- QUT School of Communication je hodnocena jako přední australská škola pro komunikační a mediální studia a patří mezi nejlepší školy na světě. QUT Media and Communication je v žebříčku QS World University za rok 2022 na 1. místě v Austrálii a na 15. místě na světě.
- Analyzujte a vytvářejte působivé příběhy založené na datech prostřednictvím různých platforem sociálních médií (Facebook, Instagram, Twitter a WeChat).
- Rozvíjet hluboké porozumění digitální kreativní ekonomice a způsob, jakým platformy a umělá inteligence transformují mediální a komunikační prostředí.
- Naučte se používat a vytvářet nástroje k poskytování pokročilé vizualizace dat a analýzy chování publika.
- Navrhnout, implementovat a zhodnotit výzkumný projekt, který integruje a aplikuje pokročilé znalosti a dovednosti vyvinuté v průběhu kurzu s vědeckým akademickým nebo průmyslovým zaměřením.
Proč zvolit tento kurz?
Digitální transformace ovlivňuje celosvětovou produkci, distribuci a spotřebu médií a komunikace na nebývalé úrovni. Toto narušení způsobené daty a automatizací stále více doručuje obsah přes osobní mobilní zařízení, vytváří tlak na tradiční instituce a dává vzniknout novým a vznikajícím formám produkce a distribuce obsahu.
Master of Digital Communication rozvíjí specializované dovednosti zaměřené na budoucnost a pokročilé znalosti v oblasti digitální komunikace, stejně jako aplikované chápání digitální kreativní ekonomiky a toho, jak digitální platformy transformují globální mediální prostředí.
Učení v reálném světě
Kurz je organizován s důrazem na autentické učení v reálném světě, které vás připraví na kreativní a efektivní řešení řady globálních a mezinárodních náročných komunikačních scénářů. Budete mít prospěch z přímého spojení s předním světovým výzkumem digitálních médií z Centra výzkumu digitálních médií QUT.
Učení v reálném světě je zakotveno prostřednictvím volitelných možností, jako jsou stáže, projekty v reálném světě nebo průmyslové projekty, studijní cesty nebo celouniverzitní volitelné předměty. V průběhu programu budete podporováni a povzbuzováni k budování profesionální digitální značky na více platformách.
Učte se od nejlepších
QUT je světovým lídrem v oblasti digitální komunikace, médií a žurnalistiky. Její výzkum a výuka posouvá hranice a rozvíjí nové myšlenky prostřednictvím transdisciplinárního myšlení v rychle se měnící globální kreativní ekonomice.
QUT School of Communication je hodnocena jako přední australská škola pro komunikační a mediální studia a patří mezi nejlepší školy na světě. QUT Media and Communication je v žebříčku QS World University za rok 2023 na 1. místě v Austrálii a na 20. místě na světě.
Výzkumné centrum digitálních médií (DMRC) provádí přední světový výzkum pro kreativní, inkluzivní a spravedlivé prostředí digitálních médií. DMRC poskytuje přístup k průkopnické výzkumné infrastruktuře a schopnostem v digitálních metodách, jako je analytika sociálních médií, a dynamické a podpůrné prostředí pro školení v oblasti výzkumu. QUT je také jedinou univerzitou v Austrálii, která od roku 2010 získala nejvyšší hodnocení za komunikaci a mediální studia v každém kole Excellence in Research Australia (ERA).
Přijímací řízení
Osnovy
Abyste splnili požadavky na kurz Master of Digital Communication, musíte absolvovat celkem 192 kreditních bodů, které se skládají z:
- základní jednotky (108 kreditních bodů)
- buď:
- Pathway projektu , včetně jedné základní jednotky (12 kreditních bodů), jedné hlavní jednotky projektu (24 kreditních bodů) a 48 kreditních bodů volitelných předmětů (možnosti jednotek)
- pokročilý projekt Pathway , včetně jedné základní jednotky (12 kreditních bodů), dvou hlavních projektových jednotek (48 kreditních bodů) a 24 kreditních bodů volitelných předmětů (volby jednotek).
Pokud máte příslušný předchozí titul, můžete být schopni dokončit kurz za 1 nebo 1,5 roku. Informace o způsobilosti naleznete na kartě Požadavky.
Mnoho jednotek v tomto kurzu využívá intenzivní vyučovací hodiny. Tato intenzivní výuková období jsou nabízena po kratší dobu, např. 5 týdnů, takže se můžete zaměřit na menší počet jednotek. Intenzivní režim znamená, že budete mít větší flexibilitu při přizpůsobování studia vašim dalším závazkům. Získejte více informací o termínech období intenzivní výuky (Flexibilní období výuky).
Jaký je rozdíl mezi Project Pathway a Advanced Project Pathway ?
Pathway projektu byste mohli zvážit, pokud chcete provést vhodně škálovaný projekt, který lze dokončit za 24 kreditních bodů, které mohou mít formu vědecké nebo průmyslové zprávy na téma, problém nebo problém (přibližně 6000–8000 slov) . To by mohlo zahrnovat vhodný pracovní projekt (podléhající schválení).
The Pathway vás také připraví na další studium v magisterském studiu filozofie. Dokončení projektu s 24 kreditními body vám také poskytuje flexibilitu při diverzifikaci studia dokončením až 48 kreditních bodů volitelných jednotek.
Advanced Project Pathway vám dá příležitost provést ambicióznější a hlubší výzkumný projekt o 48 kreditech na vhodné téma, otázku nebo problém (přibližně 12000-15000 slov). Tato Pathway vás také připraví na další studium doktora filozofie. Pokročilá Pathway projektu obvykle zahrnuje projekt, který je dvakrát větší než rozsah a časový závazek než Pathway projektu. Studium si také můžete zpestřit absolvováním až 24 kreditních bodů volitelných jednotek.
Flexibilní dodávka
Kurz je nabízen s dodacími režimy navrženými tak, aby odpovídaly vašemu rušnému životnímu stylu s jednotkami dodávanými v režimu intenzivního doručování, které nabízejí rovnováhu krátkého, ostrého dodání a zároveň umožňují flexibilitu pro vyvážení práce, rodiny, studia a osobních potřeb. Tento přístup, včetně předběžných prací, interaktivních workshopů a webových seminářů, a další samo-řízené učení vám umožní učit se vlastním tempem.
Galerie
Výsledek programu
Dnešní profesionál v oblasti komunikace musí mít dovednosti a znalosti, aby mohl fungovat v novém a rušivém prostředí digitálních médií, protože digitální komunikační technologie zítřka se mohou lišit od těch, které používáme nyní.
Prostřednictvím tohoto programu se naučíte nové dovednosti včetně vyprávění příběhů na sociálních sítích, analýzy dat pro komunikaci, umělé inteligence a vizualizace dat. Tyto znalosti a kritické myšlení posunou vaši kariéru na další úroveň a ukážou se neocenitelné pro zaměstnavatele v odvětvích, která spoléhají na digitální komunikaci.
Využijete-li interdisciplinární přístup se spoluprácí napříč celou řadou oborů, prohloubíte své odborné znalosti v oblastech, jako je analýza dat, studie práva a politiky, řízení nebo marketing.
Kariérní možnosti
Absolventi našich kurzů mají úspěšnou kariéru ve vládě, průmyslu a komunitním sektoru. Master of Digital Communication otevírá vzrušující a kreativní mediální a komunikační role v řadě průmyslových odvětví s globálně přenosnými dovednostmi, které umožňují zaměstnání kdekoli na celém světě.
Vaše příležitosti budou rozšířeny prostřednictvím interdisciplinárních volitelných možností s možností prohloubit své dovednosti v oblasti, jako je věda o údajích, právo, management nebo marketing.
Možná kariéra
- Specialista na digitální komunikaci
- Návrhář digitálního obsahu
- Producent digitálního obsahu
- Digitální copywriter
- Správce digitálního marketingu
- Návrhář digitálních médií
- Digitální poradce pro zapojení zainteresovaných stran
- Mediální vědec
- Specialista na online média
- Specialista na značku sociálních sítí
- Poradce pro kampaň na sociálních sítích
- Manažer komunikace na sociálních sítích
- Správce sociálních médií
- Vedoucí projektu na sociálních sítích