Master v mezinárodním marketingu
Mälardalen University
Klíčová informace
Umístění kampusu
Västerås, Švédsko
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
1 rok
Tempo
Plný úvazek
Školné
SEK 98 500 *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
02 Sep 2024
* pro studenty mimo EU / EAA
Úvod
Žijeme v globalizovaném světě a jako mezinárodní obchodník budete čelit problémům vyplývajícím z rozmanitosti organizací, zemí a zákazníků. Tento program vám poskytne náskok tím, že vám umožní rozvíjet své dovednosti a znalosti o marketingu, strategii a kultuře stejně jako výzkumnou metodu.
Program
Mezinárodní marketingový program vám poskytuje nejen teoretické znalosti mezinárodního marketingu a obchodu, ale také pomáhá rozvíjet dovednosti potřebné pro úspěšnou spolupráci uvnitř a mezi nadnárodními skupinami. Poskytuje vám také znalosti o řízení a strategii mezinárodního obchodu, stejně jako různé druhy marketingu.
Program je navržen tak, aby zvýšil vaše znalosti a dovednosti prostřednictvím čtení, diskuse, hledání informací a provádění analýz a přípravu na práci v mezinárodním prostředí. Vedle závěrečné písemné zkoušky budou vaše dovednosti vyhodnocovány také během seminářů a několika projektů.
Váš trénink jako obchodník a mezinárodní obchodní profesionál začíná ve třídě, kde se musíte aktivně podílet na diskusi, projektech a prezentacích. Z tohoto důvodu jsou všechny povinné a nemohou být nahrazeny jinými úkoly. Tyto úkoly budou předneseny písemně a ústně na seminářích. Během seminářů budou všichni studenti vzájemně prozkoumávat a podrobně posuzovat své články ve skupinách.
Zaměstnanost a vyhlídky do budoucna
Po absolvování programu budete mít dobré znalosti o ústředních koncepcích a teoriích v oblasti mezinárodního marketingu a podnikání, jakož i o dovednostech potřebných pro shromažďování a zpracování informací pro rozhodnutí vedení. Budete mít možnost analyzovat problémy v nových nebo neznámých prostředích nebo situacích a být schopni úspěšně spolupracovat a komunikovat v multietnických kontextech. Budete připraveni na práci v mezinárodní organizaci a na práci v rámci mezinárodního obchodu v mezikulturním prostředí.
Všechna výuka je v angličtině.
Poplatek za školné
Pro studenty mimo EU / EHP:
- Poplatek za první semestr: 49250 SEK
- Celkový programový poplatek: 98500 SEK
Zvláštní vstupní požadavky
Dokončený bakalářský titul z vysokoškolského vzdělání v délce tří let nebo více, což odpovídá nejméně 180 kreditům a je majitelem oboru Business Administration.
Výsledek testu TOEFL, minimální skóre 575 s hodnotou TWE nejméně 4,5 (PBT) nebo 90 s skóre TWE nejméně 20 (iBT) nebo testem IELTS s celkovým skóre skóre minimálně 6,5 a bez skóre pásma níže 5,5 nebo ekvivalent.
Galerie
Výsledek programu
Mezinárodní marketingový program vám poskytuje nejen teoretické znalosti mezinárodního marketingu a obchodu, ale také pomáhá rozvíjet dovednosti potřebné pro úspěšnou spolupráci uvnitř a mezi nadnárodními skupinami. Poskytuje vám také znalosti o řízení a strategii mezinárodního obchodu, stejně jako různé druhy marketingu.
Osnovy
Program je navržen tak, aby zvýšil vaše znalosti a dovednosti prostřednictvím čtení, diskuse, hledání informací a provádění analýz a přípravu na práci v mezinárodním prostředí. Vedle závěrečné písemné zkoušky budou vaše dovednosti vyhodnocovány také během seminářů a několika projektů.
Váš trénink jako obchodník a mezinárodní obchodní profesionál začíná ve třídě, kde se musíte aktivně podílet na diskusi, projektech a prezentacích. Z tohoto důvodu jsou všechny povinné a nemohou být nahrazeny jinými úkoly. Tyto úkoly budou předneseny písemně a ústně na seminářích. Během seminářů budou všichni studenti vzájemně prozkoumávat a podrobně posuzovat své články ve skupinách.
Kariérní možnosti
Po absolvování programu budete dobře rozumět centrálním konceptům a teoriím v oblasti mezinárodního marketingu a obchodu, stejně jako dovednostem potřebným ke sběru a zpracování informací pro manažerská rozhodnutí. Budete mít schopnost analyzovat problémy v nových nebo neznámých prostředích nebo situacích a budete schopni úspěšně spolupracovat a komunikovat v multietnických kontextech. Budete připraveni na práci v mezinárodní organizaci a na práci v rámci mezinárodního obchodu v mezikulturním prostředí.