Master of Science ve strategickém managementu a marketingu
University of Malta
Klíčová informace
Umístění kampusu
Msida, Malta
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
1 rok
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 400 / per year *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Sep 2024
* Místní/EU/EHP žadatelé: roční registrační poplatek: 400 EUR; Žadatelé mimo EU/EHP: Celkové školné: 10 800 EUR
Úvod
Informace o kurzu
- Název předmětu: Master of Science ve strategickém managementu a marketingu
- Kód kurzu: PMSCSMNMRKFTT8
- Postnominal: M.Sc. (Melit.)
- Úroveň kvalifikace: Druhý cyklus
- Úroveň národního rámce kvalifikací: Úroveň 7
- Trvání: 3 semestry
- Způsob docházky: prezenční
- Celkový kredit ECTS: 90
- Koordinátor: Emanuel Said
- Dodává: Fakulta ekonomiky, managementu a účetnictví
Přijímací řízení
Osnovy
Přehled kurzu
Program nabízí účastníkům příležitost rozvíjet dovednosti a postoje kritického myšlení, spolu s vyváženými znalostmi (z hlediska hloubky a šířky) aktuálních teorií a postupů, které organizace v jakémkoli odvětví požadují od moderních manažerů a marketingových manažerů. Tento přístup si klade za cíl pomoci absolventům transformovat se na vedoucí pracovníky, kteří přijmou a udržují disciplínu, kde je dosaženo rozhodnutí po akutním hodnocení rizik na základě spolehlivých a platných důkazů shromážděných o trzích, konkurence a zákazníky, spíše než spoléhat se na výstřelky managementu.
Všechny studijní jednotky se spoléhají na nejnovější myšlení a myšlenky v příslušné disciplíně, založené na empirickém výzkumu, který vede ke vzniku nových oblastí, které jsou v poptávce mezi zaměstnavateli ve vyspělých ekonomikách.
Výsledek programu
Výstupy učení
Program pomáhá studentům rozvíjet:
- vyvážené znalosti a porozumění nejnovějším myšlenkám a myšlenkám v příslušné disciplíně založené na empirickém výzkumu v nových oblastech, jako jsou metriky výkonu lidí, digitální analytika, modelování rozhodování, návrh služeb a sociální marketing;
- Vyvinuté intelektuální dovednosti se projevují konceptualizací a uvažováním možností a pozic v podnikové a marketingové strategii náročnými koncepty, informacemi a daty jako klíčovými aspekty přístupu k vhledu, shromažďování, filtrování a šíření v podnikovém prostředí;
- rozšířené možnosti debatovat o aspektech firemní a marketingové strategie pro řadu publika, které převládá v běžných firemních kontextech;
- Rozšířené schopnosti kreativně konceptualizovat nabídky zahrnující funkce produktu/služby, komunikace, distribuce, úrovně služeb a procesy v různých tržních podmínkách;
- Rozšířené dovednosti numerické a kvalitativní analýzy, jakož i schopnost samostatně provádět výzkumné projekty, jakož i schopnost nasadit nástroje digitální analýzy pro vytváření a implementaci marketingové komunikace, která vyčnívá z davu;
- Podnikatelský sklon k kreativnímu navrhování a zavádění podnikových strategií, které se promítají do sladěného plánování a nasazení lidských zdrojů s významem pro konkrétní marketingové operace, jakož i
- Schopnost navrhovat služby nabízí, které oslovují cílené zákazníky (pomocí přehledu zákazníků) a efektivně nasazují zdroje prostřednictvím akutní racionality zakotvenou v rozhodování při zachování rovnováhy mezi přísnými podnikovými a obchodními cíli a potřebami společnosti.
Kariérní možnosti
Kurz určený pro
Program se zaměřuje na jednotlivce, kteří mají vysokoškolské vzdělání v oboru managementu nebo marketingu a plánují kariéru v těchto oblastech.
Pracovní příležitosti a přístup k dalšímu studiu
Absolventi programu čelí nesčetným kariérním příležitostem v marketingu a souvisejícím manažerským rolím v různých průmyslových odvětvích, lokálně i v zámoří. Specifické příležitosti mohou zahrnovat odvětví rychlého růstu, jako je i-gaming, finanční služby a další sektory služeb.