Master of Science v marketingu
The University of Texas at Dallas
Klíčová informace
Umístění kampusu
Richardson, Spojené státy americké
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Dálkové studium, Na kampusu
Doba trvání
12 - 24 měsíce
Tempo
Plný úvazek, Poloviční úvazek
Školné
USD 18 276 / per semester
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
May 2024
Úvod
Master of Science in Marketing (MS Marketing) je 36 semestrální studijní program kreditních hodin (12-24 měsíců), který je určen k přípravě studentů, kteří hledají vyšší pozice v marketingu nebo pokračují v postgraduálním programu, aby dále rozvíjeli své marketingové znalosti:
- Nejsou nutné žádné předpoklady
- Vysokoškolský obchodní titul není vyžadován (všichni vysokoškoláci jsou vítáni)
- MS Marketing není STEM program. Jednou z možností je získat dvojnásobné tituly MS kombinující MS MKT s programem STEM, jako je BUAN nebo ITM.
- Marketingové zaměření: absolvujte 11 z požadovaných 12 kurzů v marketingové oblasti
- Stopy v reklamě a značce, rozvoji podnikání, digitálním marketingu, zákaznických informacích a analýzách, správě produktů a řízení marketingu
- Online kurzy jsou k dispozici, stupeň lze také provést zcela online
- Předchozí pracovní zkušenosti jsou žádoucí, ale nejsou nutné
- Rozvíjet konkrétní a relevantní tržní dovednosti
Proč si vybrat MS v marketingu na UT Dallas?
Flexibilní studijní plán
- Nabízí výběr ze šesti skladeb a více než 60 kurzů, ze kterých si můžete vybrat.
Zaměřte se na oblasti kariérního růstu
- Naučte se dovednosti na vyžádání: např. Zákaznické statistiky, digitální, analytické a další.
Nachází se v komplexu Dallas Metroplex
- Hodnoceno časopisem Forbes jako # 1 „Nejlepší město pro práci“, 2018.
Přijímací řízení
Osnovy
Program Master of Science in Marketing byl speciálně navržen tak, aby vyhovoval potřebám studentů na dnešním trhu, připravuje ty, kteří hledají pozice na vyšší úrovni v marketingu nebo absolvují postgraduální program, aby dále rozvíjeli své marketingové znalosti.
Náš poradní výbor pro marketingový průmysl pomáhal s návrhem programu a neustále sleduje průběh kurzu, aby zajistil, že učební plán je relevantní pro komerční podniky a generuje budoucí lídry v oboru s úspěšnými kariérními cestami. Místní kapitoly Americké marketingové asociace a Americké reklamní federace jsou aktivně zapojeny do našich marketingových programů a poradního výboru.
UT Dallas se nachází ve větší oblasti Dallasu a je domovem nebo důležitou základnou mnoha předních marketingových společností a reklamních agentur, jako jsou American Airlines, AT&T, The Container Store, Dr Pepper Snapple Group, Fossil, Frito-Lay, Kimberly- Clark, KBM-Wunderman, JCPenney, Pizza Hut (značky YUM), MARC Research, Mary Kay, Razor, The Richards Group, Savitz Research, Southwest Airlines, TargetBase a TracyLocke. Telecom Corridor of high-tech business, který obklopuje UT Dallas, je také domovem několika společností, včetně společností Alcatel, Cisco, Ericsson, McAfee, Texas Instruments a Samsung, které vyžadují odborníky znalé marketingové analytiky, rozvoje obchodu, digitálního marketingu, a produktový management.
Informace o programu
Studenti mohou také získat dvojnásobný titul MS a MBA absolvováním celkem 63 hodin semestrálního zápočtu (za předpokladu, že splňují všechny požadavky na titul pro oba programy).
Požadavky na titul
Master of Science v marketingu (MS MKT) je minimálně 36 semestr kreditních hodin studijního programu, který je navržen tak, aby vyhovoval potřebám studentů na dnešním trhu založeném na datech, ve kterém exponenciální růst dat generovaných ze skenerů obchodů a webových transakcí, navigace, vyhledávání a nověji sociální média vyžadují nové marketingové dovednosti a znalosti. Studenti si mohou v rámci svého studijního programu vybrat ze kterékoli ze níže uvedených skladeb.
- Reklama a řízení značky
- Rozvoj podnikání a profesionální prodej
- Digitální reklama a marketing
- Marketingové analýzy a zákaznické statistiky
- Řízení marketingu
- Produktový management
K podání žádosti o tento studijní program je vyžadován vysokoškolský titul (jsou brány v úvahu všechny hlavní obory). Studenti musí udržovat průměr 3,0 bodu (GPA) v obou základních kurzech a ve všech postgraduálních kurzech absolvovaných v tomto studijním programu, s výjimkou předpokladů programu pro získání titulu MS. Po absolvování 18 kreditních hodin musí student úspěšně absolvovat stáž nebo cvičení. Studenti mohou také získat dvojnásobný titul MS a MBA absolvováním celkem 63 hodin semestrálního zápočtu (za předpokladu, že splňují všechny požadavky na titul pro oba programy).
Předpoklad
Studenti, kteří absolvují magisterský studijní program Marketing, jsou povinni absolvovat jednu semestrální kreditní hodinu kurzu MAS 6102 Professional Development. Kreditní titul se nezískává za předpoklady programu, avšak dosažený stupeň předpokladů se započítá do průměrného skóre studenta (GPA). Všechny předpoklady programu musí být splněny během prvního semestru postgraduálního studia jako studenta, který hledá titul.
Požadavky na kurz
Základní kurzy: 15 semestrálních kreditních hodin
- MKT 6301 Marketingový management
- MKT 6309 Analýza a výzkum marketingových dat
- Chování spotřebitele MKT 6310
- MKT 6339 Capstone Marketingové rozhodování
- nebo konkurenční marketingová strategie MKT 6350
- OPRE 6301 Statistika a analýza dat
Specializované skladby: kreditní hodiny 21 semestru
Vyberte si z jedné z následujících čtyř specializovaných stop nebo ze stopy Marketing Management. Studenti mohou nahradit libovolný třísemestrální zápočtový hodinový magisterský kurz z libovolného neomezeného kurzu / předpony nabízeného v rámci JSOM jako volitelný předmět v studijním plánu.
- Marketingová stáž MKT 6009 (povinně volitelná) *
Sledování reklamy a značky
- Základní kurzy reklamy a značky (12 semestrálních kreditních hodin)
- MKT 6321 Interaktivní a digitální marketing
- Správa značky MKT 6330
- MKT 6332 Reklamní a propagační strategie
- MKT 6343 Marketing a postřehy v sociálních médiích
- Volitelné předměty pro reklamu a branding (kreditní hodiny 9 semestru)
- MKT 6340 Marketingové projekty
- MKT 6341 Marketingová automatizace a správa kampaní
- MKT 6342 Marketing Customer Insights Development
- Ekosystém MarTech MKT 6349
- Konkurenční marketingová strategie MKT 6350
- MKT 6352 Marketing Web Analytics and Insights
- MKT 6353 Analýza a přehledy zákazníků
- Marketingová stáž MKT 6V98
- MKT 6V99 Speciální témata v marketingu
- BUAN 6392 (MIS 6392) Kauzální analýza a testování A / B
- Vyberte si libovolný třísemestrální kreditní hodinový předponový kurz MKT z libovolného ročníku nebo katalogu.
Sledování rozvoje podnikání a profesionálního prodeje
- Základní kurzy pro rozvoj podnikání a profesionální prodej (kreditní hodiny 9 semestru)
- Strategie digitálního prodeje MKT 6334
- Profesionální prodej MKT 6382 I.
- Vyjednávání OB 6332 a řešení sporů
- Kurzy volitelného rozvoje obchodu a profesionálního prodeje (kreditní hodiny 12 semestru)
- Volitelné předměty I. úrovně (nejrelevantnější pro tuto stopu)
- MKT 6321 Interaktivní a digitální marketing
- MKT 6331 Budování a správa profesionálních prodejních organizací
- MKT 6338 Řízení vztahů se zákazníky se Salesforce
- MKT 6341 Marketingová automatizace a správa kampaní
- BPS 6360 Management a organizační poradenství: Teorie a praxe
- Vyjednávání OB 6332 a řešení sporů
- Volitelné úrovně II
- MKT 6342 Marketing Customer Insights Development
- Marketingová stáž MKT 6V98
- MKT 6V99 Speciální témata v marketingu
- BPS 6332 Strategické vedení
- Vyberte si libovolný volitelný kurz s předponou MKT nebo ENTP na tři semestry z libovolného studijního plánu, stopy nebo katalogového roku.
Sledování digitální reklamy a marketingu
- Základní kurzy digitální reklamy a marketingu (kreditní hodiny 12 semestru)
- MKT 6321 Interaktivní a digitální marketing
- MKT 6343 Marketing a postřehy v sociálních médiích
- Ekosystém MarTech MKT 6349
- MKT 6352 Marketing Web Analytics and Insights
- Volitelné předměty k digitální reklamě a marketingu (kreditní hodiny 9 semestru)
- Volitelné předměty I. úrovně (nejrelevantnější pro tuto stopu)
- MKT 6332 Reklamní a propagační strategie
- Strategie digitálního prodeje MKT 6334
- MKT 6341 Marketingová automatizace a správa kampaní
- MKT 6353 Analýza a přehledy zákazníků
- MKT 6V99 Speciální témata v marketingu
- BUAN 6392 (MIS 6392) Kauzální analýza a testování A / B
- Volitelné úrovně II
- MKT 6338 Řízení vztahů se zákazníky se Salesforce
- MKT 6340 Marketingové projekty
- MKT 6342 Marketing Customer Insights Development
- Konkurenční marketingová strategie MKT 6350
- Marketingová stáž MKT 6V98
- IMS 6314 Globální e-obchodní marketing
- Základy databáze MIS 6320
- Vyberte si libovolný volitelný kurz s předponou MKT, BUAN nebo MIS na tři semestry z libovolného studijního plánu, stopy nebo katalogového roku.
Sledování marketingové analýzy a zákaznických poznatků
- Základní kurzy Marketing Analytics a Customer Insights (kreditní hodiny 9 semestru)
- MKT 6353 Analýza a přehledy zákazníků
- BUAN 6320 Databázové základy pro Business Analytics
- nebo MIS 6320 Database Foundations
- OPRE 6332 Modelování a analýza tabulek
- Volitelné předměty Marketing Marketing Analytics a Customer Insights (kreditní hodiny 12 semestru z jedné oblasti zaměření)
- Zaměření Analytics (12 semestrálních kreditních hodin)
- MKT 6337 Predictive Analytics using SAS
- MKT 6340 Marketingové projekty
- Projekt MKT 6347 Marketing Analytics
- Marketingová stáž MKT 6V98
- MKT 6V99 Speciální témata v marketingu
- BUAN 6312 Aplikovaná ekonometrie a analýza časových řad
- BUAN 6320 Databázové základy pro Business Analytics
- BUAN 6335 Organizing for Business Analytics Platforms
- BUAN 6340 Programování pro datovou vědu
- BUAN 6341 Aplikované strojové učení
- BUAN 6345 High-Performance Analytics with SAP
- BUAN 6346 Velká data
- BUAN 6347 Advanced Big Data Analytics
- BUAN 6357 Advanced Business Analytics With R
- BUAN 6398 Předpisová analýza
- BUAN 6390 Analytics Practicum
- HMGT 6334 Healthcare Analytics
- MECO 6312 Aplikovaná ekonometrie a analýza časových řad
- Skladování obchodních dat MIS 6309
- MIS 6356 Business Analytics s R.
- MIS 6334 Advanced Business Analytics se SAS
- MIS 6357 Advanced Business Analytics with R
- Vizualizace dat MIS 6380
- OPRE 6359 Advanced Statistics for Data Science
- OPRE 6398 Prescriptive Analytics
- Vyberte si libovolný třísemestrální kreditní hodinu MKT nebo BUAN nebo MECO nebo MIS nebo OPRE prefix volitelný předmět z jakéhokoli studijního plánu, stopy nebo katalogového roku.
- Nebo
- Zaměření na zákaznické poznatky (kreditní hodina 12 semestru)
- MKT 6321 Interaktivní a digitální marketing
- Strategie digitálního prodeje MKT 6334
- MKT 6336 Cenová analýza
- MKT 6338 Řízení vztahů se zákazníky se Salesforce
- MKT 6340 Marketingové projekty
- MKT 6341 Marketingová automatizace a správa kampaní
- MKT 6342 Marketing Customer Insights Development
- MKT 6343 Marketing a postřehy v sociálních médiích
- Projekt MKT 6347 Marketing Analytics
- Ekosystém MarTech MKT 6349
- MKT 6352 Marketing Web Analytics and Insights
- Marketingová stáž MKT 6V98
- MKT 6V99 Speciální témata v marketingu
- BPS 6360 Management a organizační poradenství: Teorie a praxe
- MECO 6303 Podniková ekonomika
- BUAN 6392 (MIS 6392) Kauzální analýza a testování A / B
- Základy databáze MIS 6320
- Vizualizace dat MIS 6380
- OPRE 6362 Projektový management ve strojírenství a provozu
- Vyberte si libovolný třísemestrální kreditní hodinu MKT nebo BUAN nebo ENTP nebo MIS prefix volitelný předmět z jakéhokoli studijního plánu, stopy nebo katalogového roku.
Sledování správy produktu
- Základní kurzy produktového managementu (kreditní hodiny 9 semestru)
- MKT 6329 Vývoj nového produktu
- Správa značky MKT 6330
- MKT 6336 Cenová analýza
- Volitelné předměty Produktový management (kreditní hodiny 12 semestru)
- Volitelné předměty I. úrovně (nejrelevantnější pro tuto stopu)
- BPS 6360 Management a organizační poradenství: Teorie a praxe
- Technologie ENTP 6375 a vývoj nových produktů
- ENTP 6388 Správa inovací v rámci společnosti
- Agilní řízení projektů MIS 6360
- MKT 6331 Budování a správa profesionálních prodejních organizací
- MKT 6342 Marketing Customer Insights Development
- Strategie vstupu na trh MKT 6380
- OPRE 6362 Projektový management ve strojírenství a provozu
- Volitelné úrovně II
- ENTP 6360 Spuštění Spuštění I
- ENTP 6370 Inovace a podnikání
- Inovace obchodního modelu ENTP 6390
- IMS 6310 Mezinárodní marketing
- MKT 6332 Reklamní a propagační strategie
- Strategie digitálního prodeje MKT 6334
- MKT 6340 Marketingové projekty
- MKT 6341 Marketingová automatizace a správa kampaní
- Konkurenční marketingová strategie MKT 6350
- Marketingová stáž MKT 6V98
- MKT 6V99 Speciální témata v marketingu
- Vyberte si libovolný třísemestrální kreditní hodinu MKT nebo BPS nebo ENTP nebo OPRE prefix volitelný předmět z jakéhokoli studijního plánu, stopy nebo katalogového roku.
Skladba marketingového managementu: kreditní hodiny 21 semestru
Tato trať nemá žádné základní kurzy. Z níže uvedených kurzů si studenti mohou vybrat libovolných 21 hodin semestru. Minimálně devět semestrálních kreditních hodin však musí pocházet z kurzů s předponou MKT.
Kurzy marketingové oblasti (minimálně 9 semestrálních kreditních hodin)
- MKT 6321 Interaktivní a digitální marketing
- MKT 6329 Vývoj nového produktu
- Správa značky MKT 6330
- MKT 6331 Budování a správa profesionálních prodejních organizací
- MKT 6332 Reklamní a propagační strategie
- Strategie digitálního prodeje MKT 6334
- MKT 6336 Cenová analýza
- MKT 6337 Prediktivní analýza pomocí SAS
- MKT 6338 Řízení vztahů se zákazníky se Salesforce
- MKT 6340 Marketingové projekty
- MKT 6341 Marketingová automatizace a správa kampaní
- MKT 6342 Marketing Customer Insights Development
- MKT 6343 Marketing a postřehy v sociálních médiích
- Ekosystém MarTech MKT 6349
- Konkurenční marketingová strategie MKT 6350
- MKT 6352 Marketing Web Analytics and Insights
- MKT 6353 Analýza a přehledy zákazníků
- Strategie vstupu na trh MKT 6380
- Profesionální prodej MKT 6382 I.
- Marketingová stáž MKT 6V98
- MKT 6V99 Speciální témata v marketingu
- Projekt MKT 6347 Marketing Analytics
- Vyberte si jakýkoli kurz předpony MKT z jakékoli stopy nebo budoucích katalogových let.
Kurzy non-marketingové oblasti
- ACCT 6301 Finanční účetnictví
- ACCT 6305 Účetnictví pro manažera
- BPS 6332 Strategické vedení
- BPS 6360 Management a organizační poradenství: Teorie a praxe
- BUAN 6312 Aplikovaná ekonometrie a analýza časových řad
- BUAN 6320 Databázové základy pro Business Analytics
- BUAN 6324 Business Analytics se SAS
- BUAN 6335 Organizing for Business Analytics Platforms
- BUAN 6340 Programování pro datovou vědu
- BUAN 6341 Aplikované strojové učení
- BUAN 6345 High-Performance Analytics with SAP
- BUAN 6346 Velká data
- BUAN 6347 Advanced Big Data Analytics
- BUAN 6357 Advanced Business Analytics With R
- BUAN 6398 Předpisová analýza
- BUAN 6390 Analytics Practicum
- ENTP 6360 Spuštění Spuštění I
- ENTP 6370 Inovace a podnikání
- Technologie ENTP 6375 a vývoj nových produktů
- ENTP 6380 Strategie vstupu na trh
- ENTP 6388 Správa inovací v rámci společnosti
- Inovace obchodního modelu ENTP 6390
- ENTP 6392 Podnikání v sociálním sektoru
- FIN 6301 Finanční řízení
- HMGT 6334 Healthcare Analytics
- IMS 6310 Mezinárodní marketing
- IMS 6314 Globální e-obchodní marketing
- IMS 6360 Mezinárodní strategické řízení
- MECO 6303 Podniková ekonomika
- MECO 6312 Aplikovaná ekonometrie a analýza časových řad
- Skladování obchodních dat MIS 6309
- Základy databáze MIS 6320
- MIS 6324 Business Analytics se SAS
- MIS 6334 Advanced Business Analytics se SAS
- MIS 6356 Business Analytics s R.
- MIS 6357 Advanced Business Analytics with R
- Agilní řízení projektů MIS 6360
- MKT 6343 Marketing a postřehy v sociálních médiích
- BUAN 6392 (MIS 6392) Kauzální analýza a testování A / B
- Vizualizace dat MIS 6380
- OB 6301 Organizační chování
- Vyjednávání OB 6332 a řešení sporů
- OPRE 6332 Modelování a analýza tabulek
- OPRE 6359 Advanced Statistics for Data Science
- OPRE 6362 Projektový management ve strojírenství a provozu
- OPRE 6398 Prescriptive Analytics
- Vyberte si jakýkoli jeden třísemestrální kredit BPS nebo ENTP nebo IMS nebo MECO nebo MIS nebo OPRE prefixový kurz z jakéhokoli studijního plánu, stopy nebo katalogového roku.
* Studenti mohou použít MKT 6009 pouze pro svou první stáž a jakoukoli další stáž musí absolvovat jako MKT 6V98 (maximálně 3 semestrální kredity). Studenti mohou také nahradit MKT 6009 MKT 6V98 nebo MKT 6321 nebo MKT 6399 nebo MKT 6340 nebo MKT 6343 nebo MKT 6350 nebo MKT 6347 (Marketing Analytics Project), aby splnili požadavek na stáž.
Kariérní možnosti
Absolventi programu hledají pozice jako vedoucí marketingu a viceprezidenti, manažeři nebo analytici ve funkčních oblastech, jako je reklama, branding, rozvoj obchodu, zákaznické postřehy, marketingová analytika, digitální (PPC, SEO, marketingová automatizace, webová analytika, UX) , marketingový management nebo produktový management.
English Language Requirements
Ověřte svou znalost angličtiny pomocí testu Duolingo English Test! DET je pohodlný, rychlý a cenově dostupný online test angličtiny akceptovaný více než 4 000 univerzitami (jako je tato) po celém světě.