Master of Science mezinárodní obchodní management
Berlin School of Economics & Law
Klíčová informace
Umístění kampusu
Berlin, Německo
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
15 měsíce
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 16 600 / per year
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Úvod
M.Sc. International Business Management má silné mezinárodní zaměření. Vychází z znalostí základních pojmů, teorií a aplikované obchodní správy, program rozvíjí komplexní znalosti mezinárodního managementu. To zohledňuje jak strategické, tak operativní aspekty - a zaměřuje se na projektový a aplikovaný přístup. Studenti tohoto postgraduálního programu mohou očekávat, že získají odborné znalosti a dovednosti pro práci ve společnostech nebo organizacích působících v mezinárodním prostředí nebo na pozici vedoucího pracovníka jako budoucí výkonný orgán.
Přijímací řízení
Osnovy
Studenti si mohou vybrat svou specializaci buď v
- Mezinárodní management - včetně studijní návštěvy Kingston Business School v Londýně
- Digital Business Management & Leadership - včetně digitálního obchodního safari v Berlíně
Podívejte se blíže na naši specializaci Digital Business Management Leadership &Digitalizace proniká moderním obchodním životem. Digitální start-upy často narušují tradiční obchodní modely zavedených podniků, zatímco ty se připravují na digitální transformace. Vyžadují se nové způsoby navrhování obchodních modelů a hodnotových řetězců, marketingu produktů a služeb a vedoucích lidí. Naše specializace na Digital Business Management & Leadership připravuje studenty na převzetí manažerských rolí v éře digitalizace, ať už v startupech nebo tradičních společnostech. Seminářské přednášky na aktuální témata jsou doplněny diskuzí o použitých případech a také Digital Business Safari na hotspoty digitálního podnikání v oblasti Berlína. |
Galerie
Ideální studenti
Cílová skupina
Tento postgraduální program je určen pro uchazeče z Německa a zámoří s prvním stupněm a nejméně jeden rok praxe. Program je vhodný zejména pro absolventy předmětů úzce souvisejících s podnikovou administrativou, jako je obchodní informatika, obchodní komunikace nebo mediální management, kteří navštěvovali státní a soukromé univerzity a mají zájem o postgraduální studium v obecném mezinárodním managementu.