Master of Education Management in Leadership and Management in Higher Education
Akaki Tsereteli State University
Klíčová informace
Umístění kampusu
Kutaisi, Gruzie
Jazyky
Vyžádejte si informace
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
Vyžádejte si informace
Tempo
Plný úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Aug 2023
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Cílem programu je připravit sebemotivované vedoucí, připravené úspěšně vést v měnícím se kontextu vysokého školství, kteří mohou efektivně komunikovat a jednat společně v místním, národním a mezinárodním kontextu.
Budou moci:
Přispívat ke zlepšování řízení systému vysokého školství a podporovat a podporovat organizační změny.
Pomáhat v oblastech strategického plánování a rozhodování.
Rozvíjet výzkumné dovednosti potřebné pro akční výzkum a výuku zaměřenou na studenty, procvičovat plné znalosti ekonomických, politických, právních a teoretických otázek.
Výsledky učení:
Znalost a porozumění
Hodnoty, zásady a postupy podporují dobré vedení a řízení v Evropském prostoru vysokoškolského vzdělávání;
Role, odpovědnosti a přínosy univerzit v rámci jejich společností, jak jsou patrné z různých perspektiv;
Seminární literatura o přístupech k poskytování a zdokonalování vysokoškolského vzdělávání zaměřených na studenty;
Ke zvýšení kvality vysokoškolského vzdělávání lze použít hlavní zásady a přijatelné postupy při zajišťování kvality, rozvoji politiky, řízení změn a správě.
Uplatňování znalostí:
Klíčové výzvy, kterým univerzity čelí při podpoře rozvoje svých studentů a zaměstnanců a při řešení potřeb jejich místních / národních komunit a zúčastněných stran;
Jak mohou být znalosti o způsobech, které se studenti učí a prožívají vysokoškolské vzdělávání (v rámci kurikula i mimo něj), použity ke zlepšení výuky a odborných postupů;
Způsoby, jakými mohou být procesy řízení stanoveny standardy a použity k podpoře dosažení strategických cílů kateder a služeb univerzity.
Rozhodování:
Schopnost používat kritické nástroje a metody (kvalitativního a kvantitativního) sběru, interpretace a prezentace dat;
Schopnost shromažďovat, analyzovat a prezentovat údaje eticky a efektivně;
Schopnost kriticky uvažovat o aspektech své profesionální praxe a identifikovat příležitosti pro sebezdokonalování;
Komunikační dovednosti:
Schopnost psát, komunikovat, prezentovat zprávy a další dokumenty v jasných a vědeckých stylech;
Schopnost používat digitální technologii k podpoře a zvýšení efektivity profesionálních činností.
Schopnost řešit příležitosti ke zlepšení vysokoškolského vzdělávání na základě důkladných znalostí principů řízení a aplikace dobrých dovedností v oblasti vedení, komunikace a týmové práce.
Učební dovednosti:
Schopnost navrhnout, uskutečnit a prezentovat (prostřednictvím disertační práce nebo projektové práce) podstatný kus originálního výzkumu současné výzvy ve vysokoškolském vzdělávání;
Schopnost samostatně vést učení a výzkum;
Dovednosti pro sebehodnocení.
Hodnoty:
Přispívat k rozvoji profesionální komunity praxe prostřednictvím sdílení nápadů, výstupů a aktivit;
Rozvíjet hodnoty, aby respektovaly názory a postoje ostatních lidí;
Pochopit vzdělávací problémy v multikulturním kontextu;
Rozvíjet hodnoty profesionální poctivosti.
Pracovní příležitosti:
Absolventi programu mohou najít zaměstnání na různých vládních a nevládních a výzkumně zaměřených vzdělávacích institucích a univerzitách na manažerských pozicích.
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Magistr v pedagogických vědách
- Riga, Lotyšsko
Magisterský titul ve vzdělávacím podnikání
- Oulu, Finsko
Mistr Vzdělávací Orientace
- León, Španělsko