Master of Business Management (MBM) Digital Marketing & Communication
New European College
Klíčová informace
Umístění kampusu
Munich, Německo
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
3 semesters
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 6 100 / per semester
Uzávěrka přihlášek
01 Jul 2024
Nejbližší datum zahájení
26 Aug 2024
Přijímací řízení
Osnovy
Školní rok v New European College je rozdělen do dvou semestrů – zimního semestru a letního semestru a šesti hlavních bloků, z nichž každý trvá šest týdnů. Každý šestitýdenní blok se skládá ze dvou týdnů lekcí, po kterých následuje projektový týden, pak další dva týdny lekcí, po nichž následuje zkouškový týden, aby se modul dokončil.
Semestr 1
(Základní moduly)
- Marketing Management
- Globalizace, společnost a kultura
- Úvod do výzkumných metod (závěrečný projekt)
- Světová ekonomika
- Profesionální dotaz
(Specializační moduly)
- Budoucnost integrovaného digitálního marketingu: video, mobilní zařízení a umělá inteligence
- Nová média, marketing a analytika
Semestr 2
(Základní moduly)
- Výzkumné metody (závěrečný projekt)
- Mikroekonomie – globální perspektivy
- Strategické řízení
- Projektový modul (3 projektové týdny, propojené se závěrečným projektem)
(Specializační moduly)
- Business Intelligence a dolování dat
- Strategická komunikace a branding
Semestr 3 (pracovní stáž a promoce)
- Profesionální vzdělávání
- Konečný projekt
Galerie
Stipendia a financování
Poplatek za studium programu
Kariérní možnosti
V tomto věku digitalizace a životního stylu založeného na internetu si obchodní komunita uvědomila, že úspěch závisí na solidní a udržovatelné strategii digitálního marketingu a komunikace. Společnosti potřebují lidi, kteří rozumí novým médiím, strategiím velkých dat a kombinaci online marketingu a komunikace s přesným měřením výsledků, které umožňují přijímat strategická opatření.
Absolvování vysoce mezinárodního institutu, který klade vysoký důraz na kombinaci akademického výzkumu a profesionálního působení, znamená, že kariérní vyhlídky absolventů programu Master of Business Management se specializací na digitální marketing a komunikaci jsou rozmanité a globální.
Mnoho absolventů tohoto programu aspiruje na pokračování ve studiu na Ph.D. úroveň a/nebo přejít přímo do podnikání, někdy v důsledku jejich pracovní stáže nebo závěrečného projektu.
Příklady společností, kde absolventi pracují, se pohybují od předních světových společností, poradenských společností a firem pro správu velkých dat až po místní a specializované společnosti, nevládní organizace a vládní agentury.