Master of Arts and Cultural Management
Leuphana University Luneburg
Klíčová informace
Umístění kampusu
Lüneburg, Německo
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Smíšené
Doba trvání
3 - 4 semesters
Tempo
Poloviční úvazek
Školné
EUR 7 284 / per year *
Uzávěrka přihlášek
31 May 2024
Nejbližší datum zahájení
Sep 2024
* Varianta 60 CP nebo 8 900 EUR, varianta 90 CP plus aktuální příspěvek na období 200 EUR na období
Úvod
Na první pohled
- Titul : Master of Arts (MA)
- Kreditní body : 2 varianty (60 a 90 CP)
- Délka studia : 3 nebo 4 mimopracovní semestry
- Jazyk : angličtina
- Studijní místa : 40
- Datum zahájení : září
- Uzávěrka přihlášek : 31. května
- Programoví ředitelé : Prof. Dr. Sigrid Bekmeier-Feuerhahn , Prof. Dr. Volker Kirchberg
Vyvinuto odbornou školou Leuphana ve spolupráci s Goethe-Institutem
Masters Arts and Cultural Management Masters, které bude od roku 2018 provozovat Profesionální škola a Goethe-Institut, je inovativní nový profesionální program dálkového studia v anglickém jazyce pro kulturní management, který vyškolí kulturní profesionály z celého světa, aby se vypořádali s transformací. procesy v sektoru kultury. Středobodem programu je komplexní mezinárodní kulturní management s klíčovým zaměřením na interdisciplinární a transdisciplinární kombinaci kulturních a obchodních studií. Podíváte se na rizika a příležitosti, které nabízí současný vývoj, jako jsou demografické změny, digitalizace a globalizace ve vztahu ke kulturním institucím, a vypracujete dlouhodobé strategie, aby byla vaše organizace připravena na budoucnost.
Bohatství výběru: program, který splní vaše potřeby
Nabízíme různé verze Arts and Cultural Management Masters, abychom splnili vaše specifické potřeby profesního rozvoje. Můžete absolvovat 4-semestrální kurz v celkové hodnotě 90 kreditních bodů nebo 3-semestrální kurz v celkové hodnotě 60 kreditních bodů a vybrat si z nabídky povinně volitelných předmětů. Učební plán obsahuje celkem tři certifikáty a na ty se můžete učit i individuálně.
Program kulturního managementu na dálku se zaměřením na mezinárodní praxi
Klíčovým aspektem kulturního managementu Masters je zdokonalování vašich praktických dovedností. Nedílnou součástí programu jsou proto případové studie a projekty, ve kterých vyvíjíte řešení reálných scénářů v globální praxi. Tento praktický aspekt vám také dává příležitost upozornit na problémy z vaší každodenní práce a prozkoumat je. Studenti proto nejsou jen studenti: jste odborníkem na své vlastní institucionální a kulturní prostředí a sdílíte své znalosti z praxe s ostatními v kurzu.
Diskuse, skupinová práce a mezioborové projekty dále podporují výměnu znalostí a pedagogičtí pracovníci se zkušenostmi v mezinárodních rolích a zkušení kulturní manažeři z Goethe-Institutu poskytnou cenné praktické poznatky.
Bohaté znalosti kulturního managementu pro váš profesionální rozvoj
Kurz Arts and Cultural Management pořádá Leuphana Professional School v úzké spolupráci s Goethe-Institutem. Goethe-Institut je v Německu globální kulturní in-sti-tu-te a má rozsáhlé zkušenosti v oblasti kulturního managementu. Hraje roli jak ve vývoji programu, tak ve výuce na Master of Arts v umění a kulturním managementu. To zajišťuje silnou vazbu programu na praxi, zejména pokud jde o mnoho různých kontextů, v nichž kulturní management celosvětově působí.
Na koho je zaměřeno online distanční studium umění a kulturního managementu?
Kulturní management Masters je zaměřen na kandidáty s praktickými zkušenostmi z kulturního sektoru, například jako součást organizací nebo jako nezávislé umělecké a kulturní hráče; u kandidátů, kteří chtějí rozvíjet své odborné znalosti v oblasti kulturního managementu, naučit se, jak se udržitelně vypořádat se současnými příležitostmi a výzvami v oblasti kulturního managementu, a aktivně posunout svou kariéru vpřed budováním svého akademického profilu. Uchazeči by již měli mít příslušný bakalářský titul a předložit doklad o znalosti angličtiny.
Studujte magistra umění v kulturním managementu při práci
Distanční-learning Arts and Cultural Management (MA) Cour-se zahrnuje celkem dvou blokových seminářů v Lüneburg, ale jinak běží online. To znamená, že budete připravovat a kontrolovat obsah tak, že budete procházet materiály kurzu a používat online výukové nástroje, jako jsou webináře. Živá online setkání budou naplánována v souladu s časovými pásmy studentů, aby se mohli zúčastnit všichni. To vám umožní efektivně spojit univerzitu s profesním životem ve vaší domovské zemi.
Během online bloků vám bude k dispozici e-tutor a koordinátor programu.
Přijímací řízení
Osnovy
Management kultury Marketing
V průběhu svého kulturního managementu, budete studovat fungování kulturních institucí, a různé hráče a zúčastněné strany na kulturním trhu. Program zahrnuje různé faktory a prostředí ovlivňující aplikovaný kulturní management v mezinárodním kontextu. Prozkoumáte problémy, jako je
- Procesy sociální, politické a kulturní transformace
- Řízení a finance
- Kulturní marketing; komunikace a branding
- Organizační rozvoj
- Rozvoj publika
- Mezinárodní partnerství
- Analýza trhu a podnikání
- Recepce kultury a kulturní teorie
- Právo v kulturních organizacích
- Udržitelnost a sociální odpovědnost
- Kulturní politika
Galerie
Poplatek za studium programu
Kariérní možnosti
Nové kariérní vyhlídky s dalšími odbornými znalostmi na rozhraní kultury a managementu
Interdisciplinární kulturní management Masters je příležitostí přidat porozumění managementu a podrobné znalosti tržních procesů a strategického řízení do vašich kvalifikací kulturních studií.
Master of Arts in Arts and Cultural Management
- kvalifikuje vás pro klíčové manažerské role v širokém sektoru kultury
- umožňuje zabezpečit a rozvíjet menší a nedotované kulturní instituce, zejména kreativními a udržitelnými řešeními, která odrážejí umělecké směřování a cíle institucí a národní zvláštnosti
- umožňuje identifikovat, řídit a rozvíjet obchodní procesy v kulturních organizacích a přizpůsobit je tržním procesům a publiku
- vám poskytne důkladné pochopení specifické dynamiky kulturního trhu a vnitřních struktur řady kulturních organizací
- vás naučí efektivní a cílené uplatňování vědeckých metod, například analýzy trhu a zdrojů
- rozvíjí své praktické dovednosti, zejména při zakládání a rozvoji kulturních organizací